AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
dank je wel , het is berry blast geworden was echt lekker :D

Ben superbenieuwd naar m'n eerste producten die ik op jullie site heb besteld, zowel Hard! als WTF, omdat ik ze nu ze toch in de aanbieding zijn allebei wil proberen, ben wel benieuwd hoe goed jullie huismerk wel niet is, want heb er al zoveel over gelezen.. :D

Ben superbenieuwd naar m'n eerste producten die ik op jullie site heb besteld, zowel Hard! als WTF, omdat ik ze nu ze toch in de aanbieding zijn allebei wil proberen, ben wel benieuwd hoe goed jullie huismerk wel niet is, want heb er al zoveel over gelezen.. :D

WTF is niet huismerk hé! Hard! wel :)

Ik had verkeerde smaak gekregen van nr.1.
Maar dat geeft niet want deze is lekkerder! :D:D

kolere hoeveel was je kwijt?

Ja klopt B&F is zelf uitgegroeid tot erkend A merk maar dan wel voor een prijs dat het ook leuk is om eens te proberen zonder meteen 80-100 euro lichter te zijn.;)

Inderdaad, 26euro voor 2 verschillende preworkouts is echt ideaal voor een student die niet al z'n geld aan fitness kan spenderen :D

Inderdaad, 26euro voor 2 verschillende preworkouts is echt ideaal voor een student die niet al z'n geld aan fitness kan spenderen :D

Ja ik vind dat dus ook fijn ben geen student maar vind het wel super fijn om voor goede kwaliteit minder te betalen dat maakt je ook supp winkel groot.En meestal pak ik dan wat om te proberen van de andere merken uit de op=op of de weekaanbieding.Want mij valt op dat op sommige site staat opruiming en dan scheelt het 2-8 euro daar kan ik niks mee haha.

Met 2 tot 3 shakes per dag heb je ongeveer voor 6 weken genoeg aan de 2500gr;) Better stevia blijft voorlopig zo:)

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 14:34 ----------

Voorlopig niet, dexaprine is ook een erg sterk, thermogeen product:cool:

Voorlopig nog niet zeg je ? Dus het is misschien leverbaar?:D Want xxlnutritions zegt dat het illegaal is in Nederland.

Ja ik vind dat dus ook fijn ben geen student maar vind het wel super fijn om voor goede kwaliteit minder te betalen dat maakt je ook supp winkel groot.En meestal pak ik dan wat om te proberen van de andere merken uit de op=op of de weekaanbieding.Want mij valt op dat op sommige site staat opruiming en dan scheelt het 2-8 euro daar kan ik niks mee haha.

Jup klopt, de op=op sectie is altijd interessant om in de gaten te houden! :D
En als ze nu ook nog met kortingcodes gaan werken wordt het echt leuk!

Ik heb ontzettend zin in een shake !

dww8jr.jpg
PROOOOOOST!! :zuip:
Wat zijn de voedingswaarde van Lean Gain per shake? Kan ik nergens terug vinden.. :o

Bestelling kwam vroeg in de middag binnen, alles netjes geleverd! Straps zien er gelikt uit! :D
Jullie hebben weer een nieuwe klant gestrikt. :p Lean gain is ook super zuiver, bij geen enkele andere aanbieder zo zuiver meegemaakt. Nice! :)
Helemaal rechts, daar staat een kopje "ingredienten". Indedaad niet zo overzichtelijk, maar bij een volgende update, moet het onder het plaatje oid staan. Zijn we mee bezig! :)
Lean Gain
Samenstelling per 100 gram
Kcal 389
Kj 1634
Eiwit (+vrije aminozuren) 39,75 gram
Koolhydraten 49,00 gr
Vet 3,50 gr
Vrije aminozuren per 100 gram:
L-Glutamine 750 mg
L-Leucine 750 mg
L-Valine 250 mg
L-Isoleucine 250 mg
Vitamines en mineralen per 100 gram
Vitamin B1 Thiamin 1,67 mg 152,2%
Vitamin B2 1,89 mg 135,0%
Vitamin B6 169,7%
Vitamin B12 1,29 mcg 51,5%
Vitamin C 74,81 mg 93,5%
Vitamin E 11,39 mcg 94,9%
Biotin 200,48 mcg 401,0%
Folic Acid (vit B11) 180,00 mcg 90,0%
Nicotinamide (vit B3) 19,80 mg 123,7%
Panthotenic acid (vit B5) 7,61 mg 126,8%
Chloride Sodium 149,32 mg 18,7%
Sodium 96,75 mg
Potassium 90,00 mg 4,5%
Magnesium 67,50 mg 18,0%
*ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid per 100 gram

Bedankt voor je order! Ik ga er vanuit dat je deze vandaag nog hebt! :)
Ja klopt B&F is zelf uitgegroeid tot erkend A merk maar dan wel voor een prijs dat het ook leuk is om eens te proberen zonder meteen 80-100 euro lichter te zijn.;)
Klopt helemaal wat je zegt :) Afgelopen jaren zijn we ontzettend groot geworden en snel gegroeid. Hierdoor hebben we met de grootste producenten zoals Volactive, Carbery en Fonterra. 100% kwaliteit voor de laagste prijs!
Ik had verkeerde smaak gekregen van nr.1.
Maar dat geeft niet want deze is lekkerder! :D:D
Mijn excuus:rolleyes: Ben blij dat de Nr1 bevalt :)
Jup klopt, de op=op sectie is altijd interessant om in de gaten te houden! :D
En als ze nu ook nog met kortingcodes gaan werken wordt het echt leuk!
Shoppen bij Body&FIT wordt onderhand echt een sport.:cool:

Weekaanbiedingen!

Dexaprine
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
NU 24.90! 60 Tabletten met Free Fatcaliper twv 6,50 euro!

Creapure Creatine
Nu 12.50! 500 gram

Amino X
Nu 19.90! 30 doseringen

Ignitro
Nu 11.90! 48 doseringen!

NIEUWBINNEN!
Ontzettend veel spullen van AllMax Nutrition. Ontzettend leuke productvoor een ontzettend scherpe prijs!

36.5€ voor 2270gram whey van die Allmax Nutrition! Idd scherpe prijs! Hoe is de smaak?

edit: nvm, het is alleen chocolade en vanille, ik blijf wel bij whey perfection :D

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jul 2012 om 08:37 ----------

Ik had gisteren besteld en ook een verzendbevestiging gekregen, nu zie ik net dat mijn pakje morgen wordt geleverd. Op zich geen probleem, maar morgen is het nationale feestdag in België. Nu weet ik niet of ze morgen wel rijden? Kunnen jullie bevestigen dat mijn pakje morgen aankomt?

C501947

36.5€ voor 2270gram whey van die Allmax Nutrition! Idd scherpe prijs! Hoe is de smaak?

edit: nvm, het is alleen chocolade en vanille, ik blijf wel bij whey perfection :D

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jul 2012 om 08:37 ----------

Ik had gisteren besteld en ook een verzendbevestiging gekregen, nu zie ik net dat mijn pakje morgen wordt geleverd. Op zich geen probleem, maar morgen is het nationale feestdag in België. Nu weet ik niet of ze morgen wel rijden? Kunnen jullie bevestigen dat mijn pakje morgen aankomt?

C501947
Uit eigen ervaring is het vaak zo dat er op feestdagen niet geleverd word. Ik denk dat je deze dus maandag krijgt :)

Ralf

nou, alles gewoon netjes binnengekregen gisteren, waarvoor dank.
Heb ik alleen even een vraagje over de vitamine D3...
ik heb nu die capsules van 5000mg, had eerder de tabletjes van 1500mg.
op het etiket van de oude staat dat dat 375% ADH is, en op de nieuwe staat 12.500% ADH.... is de ADH dan recentelijk teruggeschroefd, of is er iets verkeerd berekend?

nou, alles gewoon netjes binnengekregen gisteren, waarvoor dank.
Heb ik alleen even een vraagje over de vitamine D3...
ik heb nu die capsules van 5000mg, had eerder de tabletjes van 1500mg.
op het etiket van de oude staat dat dat 375% ADH is, en op de nieuwe staat 12.500% ADH.... is de ADH dan recentelijk teruggeschroefd, of is er iets verkeerd berekend?

Hoort te zijn: 1250% ADH (12,5 x meer dan ADH).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven