MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een vraag met betrekking tot de Whey proteine van het huismerk, op de pot staat 2,5g koolhydraten per scoop en 9g per 100g.

Weten jullie 100% zeker dat er maar 2,5g koolhydraten in zitten per scoop?
Mn bloedsuiker gaat namelijk met veeeel meer dan 0.5 mmol/L omhoog (en bij 2,5g zou mn bloedsuiker niet meer dan 0.5 omhoog moeten gaan.. als diabeet type 1 zijnde)

Dit is 100% zeker, als je het toch niet helemaal vertrouwd kan je ook nog altijd voor de isolaat perfection gaan!! hier zitten nog minder koolhydraten in;)

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 10:07 ----------

Klopt helemaal!!

morgen ga ik napalm en launch bestellen.Als er ook wat van de weekaanbieding is wat ik kan gebruiken dan gaat het zeker over de 100euro.

Nu wil ik weten hoe de "fitness gloves deluxe" zijn als ik een handomtrek heb van 21cm rondom mijn knokkels?welke maat is dat?

Ook wil ik even zeggen over de webpage is goed en mooi,overzichtelijk,maar klein foutje bij de fitness handschoenen,er staat "smaak" bij in plaats van "maat" even veranderen dus.

morgen ga ik napalm en launch bestellen.Als er ook wat van de weekaanbieding is wat ik kan gebruiken dan gaat het zeker over de 100euro.

Nu wil ik weten hoe de "fitness gloves deluxe" zijn als ik een handomtrek heb van 21cm rondom mijn knokkels?welke maat is dat?

Ook wil ik even zeggen over de webpage is goed en mooi,overzichtelijk,maar klein foutje bij de fitness handschoenen,er staat "smaak" bij in plaats van "maat" even veranderen dus.

Dan zal ik voor L/XL gaan.. Thnx hebben er lang op gewacht maar het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf:p
er zitten nog wel wat kleine foutjes in maar die gaan we oplossen in iedere geval bedankt voor de tip, gaan we veranderen!

Enig idee wanneer de cranberry concentrate van now foods terug leverbaar is?

Ik zie nu pas voor het eerst dat jullie zelfs bruiningsspullen hebben altijd handig ;)

Krijgen jullie die oats vandaag nog binnen, zoals je eerder aangaf? zodat ik morgen in huis heb. ik moet nl vandaag bestellen ivm vakantie

Dan zal ik voor L/XL gaan.. Thnx hebben er lang op gewacht maar het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf:p
er zitten nog wel wat kleine foutjes in maar die gaan we oplossen in iedere geval bedankt voor de tip, gaan we veranderen!

of anders een schema met maten anders krijg je deze vraag denk ik erg vaak.hieronder staat een voorbeeld.

Omtrek hand* Handschoen maat
18 cm XS
20 cm S
23 cm M
25 cm L
28 cm XL
30 cm XXL

Enig idee wanneer de cranberry concentrate van now foods terug leverbaar is?

Dat zal binnen 4 weken zijn.

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 11:27 ----------

Krijgen jullie die oats vandaag nog binnen, zoals je eerder aangaf? zodat ik morgen in huis heb. ik moet nl vandaag bestellen ivm vakantie

Helaas zit er wat vertraging in de levering, vandaag of morgen zullen ze dan ook binnen komen;)

Pakketje is binnen mannen! 1 vraagje over de Launch, moet ik die tabletten kauwen? of kan ik ze gewoon doorslikken :D?

Wat worden de nieuwe weekaanbiedingen?

Op de pot Launch staat trouwens vrij vertaald: Bij gebruik als (voedings)supplement, neem dagelijks tot (maximaal) 2x per dag 6 tabletten tijdens maaltijden.

Moet je het echt twee keer per dag innemen, en per se tijdens maaltijden? Of gewoon als PWO 30-45min voor de training innemen?

Op de pot Launch staat trouwens vrij vertaald: Bij gebruik als (voedings)supplement, neem dagelijks tot (maximaal) 2x per dag 6 tabletten tijdens maaltijden.

Moet je het echt twee keer per dag innemen, en per se tijdens maaltijden? Of gewoon als PWO 30-45min voor de training innemen?

Je kan het inderdaadals pwo gebruiken en dan bijvoorbeeld bij het ontbijt 6 pillen innemen en dan een half uur voor je training de andere 6 pillen..

Waarom ze het aanraden om de launch met een maaltijd in te nemen is voornamelijk dat je lichaam het dan sneller en beter opneemt:)

Je kan het inderdaadals pwo gebruiken en dan bijvoorbeeld bij het ontbijt 6 pillen innemen en dan een half uur voor je training de andere 6 pillen..

Waarom ze het aanraden om de launch met een maaltijd in te nemen is voornamelijk dat je lichaam het dan sneller en beter opneemt:)

Of met dextrose buiten de maaltijd, toch?

Ik gebruik het gewoon als PWO .. om nou 12 van die pillen op dag weg te werken lijkt me beetje veel ..

Dextrose samen met Launch 30 min voor training kan toch ook gewoon?

Ik gebruik het gewoon als PWO .. om nou 12 van die pillen op dag weg te werken lijkt me beetje veel ..

Dextrose samen met Launch 30 min voor training kan toch ook gewoon?

Het kan inderdaad ook prima samen met dextrose..
Voor de optimale werking raad ik je wel aan om je gewoon aan de dosering te houden

Ik hoop weer wat leuke producten ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven