Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Launch zojuist binnen gehad.. Het schoot alleen gister in mijn rug op me werk toen ik me handen wou wassen.. -_-" Kom ik thuis, kijk in de spiegel staat me rechter heup uit verhouding:( iets van spieren in me onderrug die stijf staan.. Hopen dat het snel weg trekt!!

Oei, dat is minder:( Beterschap!

- Eldert

Bij deze dus nog een keer.

Ey BnF :)

Effe een vraagie... kwam laatst dit tegen.. Protein Dry basis ( Proteïne exclusief water) & Protein As-is ( Proteine incl. water)

T percentage wat jullie aangeven... bijvoorbeeld de 78% van de Whey Prefection.. is dat op Dry Basis (Dry Matter) of As-is (As sampled)??;)

.....?

Elke keer verbaas ik me weer, besteld gisteravond laat (rond 21h) en vanochtend 9h20 in huis.
Man wat is die Nutella lekker :D En de straciatella is ook heel smakelijk, bedankt weer B&F, nu kan ik mijn brinta weer lekker maken :meal:

Elke keer verbaas ik me weer, besteld gisteravond laat (rond 21h) en vanochtend 9h20 in huis.
Man wat is die Nutella lekker :D En de straciatella is ook heel smakelijk, bedankt weer B&F, nu kan ik mijn brinta weer lekker maken :meal:

Super! Dank je, voor de complimenten!!:)

En over de Cissus Pure? Waarom kan dat niet per potje worden besteld maar moet dat per 3?

Weer even een kleine bestelling gedaan :) M'n perfection en casseine waren op :) En gelijk even die snoepjes van N.A.N besteld :)

Bedankt voor t antwoord...

Dat betekent dus dat t werkelijke eiwit percentage zoals je hen in de pot krijgt ongeveer 4 a 5 % lager is toch... Want er zit altijd zo'n 4 % water in....

Dus dat zou betekenen dat de Whey Perfection geen 78% eiwit bevat maar rond de 73%. En Isolaat Perfection geen 91 maar rond de 86 %... Als ik t goed heb tenminste??

Bedankt voor t antwoord...

Dat betekent dus dat t werkelijke eiwit percentage zoals je hen in de pot krijgt ongeveer 4 a 5 % lager is toch... Want er zit altijd zo'n 4 % water in....

Dus dat zou betekenen dat de Whey Perfection geen 78% eiwit bevat maar rond de 73%. En Isolaat Perfection geen 91 maar rond de 86 %... Als ik t goed heb tenminste??

Nee:D Ik maak een fout. Geen handige dat snap ik. Het is % of product "as is". Excuus.

Ik zie nu telkens Mike er onder staan, iemand nieuw of mis ik wat...?

Ik zie nu telkens Mike er onder staan, iemand nieuw of mis ik wat...?

Klopt, Ralf is op vakantie. Normaal gesproken doe ik dan altijd DBB, maar ik ben er dinsdag tm vrijdag vanaf half 2;) Op de andere dagen en tijden neemt Mike het soms over, wellicht kom je één dezer dagen nog wel een andere naam tegen hier:)

- Eldert

Klopt, Ralf is op vakantie. Normaal gesproken doe ik dan altijd DBB, maar ik ben er dinsdag tm vrijdag vanaf half 2;) Op de andere dagen en tijden neemt Mike het soms over, wellicht kom je één dezer dagen nog wel een andere naam tegen hier:)

- Eldert

Leuke nieuwe contest voor DBB, wie het eerst een kwartet B&F medewerkers heeft verzameld ? :D

Vorig jaar heb ik bij jullie smaakloos BCAA poeder van jullie huismerk gekocht. Het kostte 18 euro voor 500 gram. Verkopen jullie dit nog? Ik vind nu alleen nog de variant met smaak in, voor 22.5 euro en 4 gram BCAA per 5 gram poeder.

ReferentienummerC507604

extra samples voor een naaktfoto semi srs

Hoi b&f, vanop jullie website: Micellar Casein Perfection
Constante spieropbouw!, 7 uur afgifte van aminozuren, 68% verbetering van de eiwitsynthese in de spieren, 34% minder spierafbraak -Klinisch bewezen,De beste shake om te nemen voor het slapen, 100% Pure Micellar Casein, Instant oplosbaar - fantastische Milkshake smaken!, Nu ook leverbaar in Sachets(per smaak of variety pack)!
Ik vertrek volgende week op vakantie en wil graag het casein variety pack maar ik kan niet vinden waar ik moet klikken om het te bestellen? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven