newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
U heeft betaald.
Betaalreferentie :521486634
6kg oats en multivit. verzend de multi ook maar gewoon vrijdag, hoeven niet speciaal 2 pakjes te worden. pre workout sample van maximize zou fijn zijn.
( staat ook in opmerkingen)
Maximize kan ik niet beloven

Beste ,
Hier volgt een door mij gemaakt proef test die heb ik gedaan met verschillende
Whey perfection smaken . ik zal de punten op 10 zetten en overal een zinnetje uitleg bij geven !
Granny's Apple Pie : 3/10 Dit was voor mij niets te sterke doorsmaak!
Strawberry Kiwi : 9/10 hele fijne lekkere zachte smaak !
Chocolate bounty : 7/10 Smaak op zich zat goed , lijkt wel sterk op bounty!
Koffie : 6/10 Smaakte naar koffie lust dit gewoon niet
Berry Blast : 10/10 Super Lekker ! haal dit nooit uit het assortiment
Vanille :10/10 Beste Vanille shake die ik ooit heb gehad !
Banaan :9/10 Banaan = Banaan je krijgt wat erop staat !
Straciatella :9/10 Heerlijk , ook lekker om te mix bij je havermout!
Cookies&Cream : 8/10 Vond ik even wennen maar is goed gekeurd !
Chocolat :8/10 geen fan van chocolade shakes normaal, toch ok
Cappucino :8.5/10 Ja lekker koude cappucino shake dit !
White chocolate :9/10 MMMMMM dit is smullen
Sunny peace :10/10 Doet me denken aan een yoghurtje van danone
Lemon Ice :10/10 Verrassend Fris ! geen harde doorsmaak
Ice Cream coconut:7.5/10 Leuk met de stukje coconut in smaak was ok
Creamy coconut :7/10 Iets minder men ding maar kreeg het goed binne
Watermelon :10/10 Dit is dezelfde smaak als een stuk dat je eet !
IDEAAL in dit warme zomerweer !
Tot zover men bevindingen met whey perfection !!!
Als er in de toekomst nieuwe smaken worden gelanceerd is dit mijn top drie !
1.Pistache
2.Lion
3.passion fruit
Hopelijk hebben jullie er iets aan !
En als er nieuwe smaken te verkrijgen zijn weet dat ik met plezier ze test !!!
Met Vriendelijke Groeten
mezelf![]()

(sunny peach wel erg lekker he, smaak inderdaad naar een yoghurt-drankje)Net bestellinkje geplaatst: C508761
In de opmerking gezet dat het niet perse vandaag verzonden hoeft te worden als dat niet mogelijk is vanwege de oats. En ipv beker gaarne extra samples![]()

bestelling net binnengekomen, bedankt voor de extra 11 samples <3
Daardoor kwam dat meneer!Graag even de opmerking lezen bij mijn bestelling, kreeg vorige keer niet 1 sample![]()
Referentie van de bestelling : ccd29aa7b54ec8a9d2e8

Ik ben nu in Frankrijk en eet elke dag twee keer jullia shakes. Ik zit hier nogal lang en jullie prijzen zijn echt laag. Verzenden jullie ook hierheen?

***Ultra Fine Oats***
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
4000 Gram 9,90! (morgen in de weekaanbieding)
Ik ben nu in Frankrijk en eet elke dag twee keer jullia shakes. Ik zit hier nogal lang en jullie prijzen zijn echt laag. Verzenden jullie ook hierheen?

Zo goeiendag dat was het wachten waard, gelijk maar 12 kilo inslaan en voor dat geld kan ik het ook niet laten Launch te proberen
12 kilo oats, een pwo, een caliper (altijd al willen hebben) en een shakebeker voor nog geen 50 euro, no complaints here (A)

Zo goeiendag dat was het wachten waard, gelijk maar 12 kilo inslaan en voor dat geld kan ik het ook niet laten Launch te proberen
12 kilo oats, een pwo, een caliper (altijd al willen hebben) en een shakebeker voor nog geen 50 euro, no complaints here (A)
Launch loopt als een tierelier!Zo goeiendag dat was het wachten waard, gelijk maar 12 kilo inslaan en voor dat geld kan ik het ook niet laten Launch te proberen
Is er iemand die via Kiala België zijn pakketje al ontvangen heeft? Ik heb mijn bestelling 8 dagen geleden geplaatst, maar nog niks gekregen helaas.
Ook zouden jullie er eens voor moeten zorgen dat Kiala jullie toevoegt als officiële partner op hun site. Zolang ze dit niet doen kunnen we de pakketjes ook niet volgen...

Niet doen!
Daalek kan de postbode het pakketje niet uit de auto dragen![]()
Komisch gezicht
had 10kg whey en 5kg weight gainer besteld 
Is er iemand die via Kiala België zijn pakketje al ontvangen heeft? Ik heb mijn bestelling 8 dagen geleden geplaatst, maar nog niks gekregen helaas.
Ook zouden jullie er eens voor moeten zorgen dat Kiala jullie toevoegt als officiële partner op hun site. Zolang ze dit niet doen kunnen we de pakketjes ook niet volgen...