MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
SAN Launch

wie kan me iets vertellen over SAN Launch??
is nu in aanbieding bij B&F

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 18:38 ----------

Net besteld:
3 x dexaprine (Die 2 extra fat calipers kan ik mooi aan dikke mensen in mijn omgeving geven :) )
2 x SAN Launch (mooi prijsje + goede reviews!)

kerel ik ben ook nieuwschierig voor san launch
maar waar heb je die reviews gezien ervan?

het is volgens mij al eerder gevraagd, maar kunnen jullie niet een mega variety pack maken met
4 smaken x 1kg voor de prijs van 1 smaak x 4.5kg ?

dat zou het veel makkelijker maken om te variëren in smaken, speciale smaken als Granny's apple pie is bijv heerlijk voor de eerste 2 weken maar daarna verveelt het snel.

Ik twijfel tussen het kopen van de S.A.N. Launch of de WTF preworkout. Welke is de beste keus volgens jullie??

En nog een vraagje. Ik wilde er misschien een vet%meter bij kopen, maar hoe werkt zo'n ding? Is dat thuis gemakkelijk te berekenen? Want anders doe ik toch maar een bicepmeter erbij.

Thnx voor het beantwoorden van de vragen ;)

Bestelling is geplaatst!

S.A.N. Launch
Cissus Pure
Agmatine

Helaas zijn de Oats op, deze bestel ik zo gauw ze weer op voorraad zijn! :)

Ik heb overigens wat bij de opmerkingen gezet;
Referentienr; C507791

Greetz ;)

Oké, komt wel in orde vóór maandag ? Want heb het weekend daarna de casein echt nodig. Indien niet, dan zal ik zelf zakjes moeten maken met mijn emmer die ik nog heb staan. :D

Dat denk ik eerlijk gezegd niet:rolleyes:

het is volgens mij al eerder gevraagd, maar kunnen jullie niet een mega variety pack maken met
4 smaken x 1kg voor de prijs van 1 smaak x 4.5kg ?

dat zou het veel makkelijker maken om te variëren in smaken, speciale smaken als Granny's apple pie is bijv heerlijk voor de eerste 2 weken maar daarna verveelt het snel.

Nee, dit kan simpelweg niet uit ivm de inkoopprijzen;)

Ik twijfel tussen het kopen van de S.A.N. Launch of de WTF preworkout. Welke is de beste keus volgens jullie??

Dat verschilt per persoon. Launch is wel erg lekker (vooral ook voor de pomp):)

En nog een vraagje. Ik wilde er misschien een vet%meter bij kopen, maar hoe werkt zo'n ding? Is dat thuis gemakkelijk te berekenen? Want anders doe ik toch maar een bicepmeter erbij.

Is heel simpel, dat wijst zichzelf wel:D

Thnx voor het beantwoorden van de vragen ;)

Bestelling is geplaatst!

S.A.N. Launch
Cissus Pure
Agmatine

Helaas zijn de Oats op, deze bestel ik zo gauw ze weer op voorraad zijn! :)

Ik heb overigens wat bij de opmerkingen gezet;
Referentienr; C507791

Greetz ;)

Dank voor je bestelling, oats komen deze week weer :D

- Eldert

(We hadden een probleem met onze login, vandaar dat het wat lang heeft geduurd)

Laatst bewerkt:
Dat was de pure muscle bcaa;) Komt voorlopig niet terug. Probeer de muscle protect eens, bevat ook alle amino's in de juiste dosering voor tijdens je training:D

- Eldert

Maar wel veel duurder... ik vroeg net of jullie die BCAA's nog hadden omdat ze in verhouding een stuk goedkoper waren dan eender welk ander supplement op jullie site. Hoe komt het dat jullie ze niet meer aanbieden? Erg spijtig vind ik dat.

L-arginine van het huismerk kan ik nergens meer vinden, klopt dat?
Zo ja wat is een goede vervanger?

grt.

Maar wel veel duurder... ik vroeg net of jullie die BCAA's nog hadden omdat ze in verhouding een stuk goedkoper waren dan eender welk ander supplement op jullie site. Hoe komt het dat jullie ze niet meer aanbieden? Erg spijtig vind ik dat.

Helaas kunnen wij de Pure BCAA's niet meer aanbieden omdat dit product bijna tot niet meer te verkrijgen is.

De pure micronized BCAA van allmax is een prima vervanger hiervoor;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 09:00 ----------

L-arginine van het huismerk kan ik nergens meer vinden, klopt dat?
Zo ja wat is een goede vervanger?

grt.

De L-arginine van B&F is op dit moment uitverkocht, die is binnen 3 weken weer te bestellen.. Een vergelijkbaar product is de Arginine van Mammut;)

Ok tnx ben net aan het bestellen.:D

Ik heb een vraag met betrekking tot de Whey proteine van het huismerk, op de pot staat 2,5g koolhydraten per scoop en 9g per 100g.

Weten jullie 100% zeker dat er maar 2,5g koolhydraten in zitten per scoop?
Mn bloedsuiker gaat namelijk met veeeel meer dan 0.5 mmol/L omhoog (en bij 2,5g zou mn bloedsuiker niet meer dan 0.5 omhoog moeten gaan.. als diabeet type 1 zijnde)

Ik heb een vraag met betrekking tot de Whey proteine van het huismerk, op de pot staat 2,5g koolhydraten per scoop en 9g per 100g.

Weten jullie 100% zeker dat er maar 2,5g koolhydraten in zitten per scoop?
Mn bloedsuiker gaat namelijk met veeeel meer dan 0.5 mmol/L omhoog (en bij 2,5g zou mn bloedsuiker niet meer dan 0.5 omhoog moeten gaan.. als diabeet type 1 zijnde)
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...rtsnutrition/isolaat-perfection/ingredienten/

Dan kan je beter voor de isolaat gaan ;)

wie kan me iets vertellen over SAN Launch??
is nu in aanbieding bij B&F

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 18:38 ----------

kerel ik ben ook nieuwschierig voor san launch
maar waar heb je die reviews gezien ervan?

Probeer die launch maar gewoon, je zal er geen spijt van hebben :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven