AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen B&F shop,

Heb net een bestelling geplaatst (ref. nummer 111818), en zou er graag wat samples bij willen hebben!

Hopen dat ze deze keer er wel bij zitten :D

Alvast bedankt!

Hallo B&F shop,

Ik heb een vraag, komt het product result vandaag nog in de voorraad?
En valt dit goed te combineren met beta alanine?

Alvast bedankt!

even een snelle tussenstand van mijn fastdiet combi. maandag begonnen, deze morgen op de weegschaal en 2 kg eraf:rocknana::banana::cheer::rocker::rocker2:
dus B&F ---> :bow2: dank u dank u danku ;)

das wel verdacht snel :rolleyes: radical fat loss stack helpt goed, maar 2kg op paar dagen is wel verdacht :D pas dus op voor jojo-effect! Maar leuk dat je er zo goed op reageert! vaak is zo een stack ook een extra stimulans om er 200% voor te gaan, en dat doe jij blijkbaar ook!! :thumbs: goede training, evenwichtig dieet en radical fat loss stack :thumbs: keep up the good work!!

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

Hallo B&F shop,

Alvast bedankt!

is een topcombinatie!
Beta-Alanine is een heel ander product dan creatine. Het werkt op een vergelijkbare manier, maar is niet hetzelfde. Creatine vergroot de ATP reserves, Beta-Alanine de Carnosine reserves. Beiden zorgen voor meer spiermassa, kracht en herstel en Beta-Alanine tevens voor een vergroting van het uithoudingsvermogen. Beta-Alanine in combinatie met Creatine is dus hele goede combinatie!! Beta-Alanine versterkt de werking van Creatine. Als er geen Creatine genomen wordt, zal Beta-Alanine het lichaam in staat stellen om sneller zelf ATP aan te maken. Je kunt Beta-Alanine dus heel goed combineren met Creatine en je zit 100% gedekt langs beide kanten :cool:

is een topcombinatie!
Beta-Alanine is een heel ander product dan creatine. Het werkt op een vergelijkbare manier, maar is niet hetzelfde. Creatine vergroot de ATP reserves, Beta-Alanine de Carnosine reserves. Beiden zorgen voor meer spiermassa, kracht en herstel en Beta-Alanine tevens voor een vergroting van het uithoudingsvermogen. Beta-Alanine in combinatie met Creatine is dus hele goede combinatie!! Beta-Alanine versterkt de werking van Creatine. Als er geen Creatine genomen wordt, zal Beta-Alanine het lichaam in staat stellen om sneller zelf ATP aan te maken. Je kunt Beta-Alanine dus heel goed combineren met Creatine en je zit 100% gedekt langs beide kanten :cool:[/QUOTE]

Thanks, nu ff afwachten of result er vandaag is:p

Uw bestelling met referentienummer: 111610 is verzonden.

ik heb alleen (nog)geen barcode ontvangen?

hallo b&f ik heb een keer gelezen dat de whey perfection ook in andere smaken zouden komen.mijn vraag is eigenlijk wanneer dat zou komen want ik ben nu al heel erg benieuwd naar de smaken.ik vind het een prima product en zeker de lekkerste die ik gebruikt heb.

Razorlight is fan van bodyenfitshop.nl :cool:

das wel verdacht snel :rolleyes: radical fat loss stack helpt goed, maar 2kg op paar dagen is wel verdacht :D pas dus op voor jojo-effect! Maar leuk dat je er zo goed op reageert! vaak is zo een stack ook een extra stimulans om er 200% voor te gaan, en dat doe jij blijkbaar ook!! :thumbs: goede training, evenwichtig dieet en radical fat loss stack :thumbs: keep up the good work!!
nuja, heb wat meer energie ook, geen middagdutjes meer dus :p
me zus begint er morgen ook mee en zal dan wel zien of zij ook zo snel resultaat behaalt, misschien een toevalstreffer? maar toch ben heeeeeel blij hoor :D

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Razorlight is fan van bodyenfitshop.nl :cool:
me 2 :cheer::bow2::bow:

nuja, heb wat meer energie ook, geen middagdutjes meer dus :p
me zus begint er morgen ook mee en zal dan wel zien of zij ook zo snel resultaat behaalt, misschien een toevalstreffer? maar toch ben heeeeeel blij hoor :D

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

me 2 :cheer::bow2::bow:

Ik weetniet hoelang je al bezig bent met afvallen, maar vergeet niet dat de eerste weken onwijs snel gaan en je daarna op een plateau komt en het doorzetten, doorzetten en doorzetten is. De eerste weken val je altijd veel KG's af. Vooral vocht etc.

Hallo B&F shop,

Alvast bedankt!

1 dagje vertraging, komt vrijdag.. maar kun je nu dus gerust bestellen:)
De combi met Beta-alanine zal nog meer power en uithoudingsvermogen geven, altijd een goede combi.:cool:

Thanks B&F, dan bestel ik m volgende week maandag!!!

Ik weetniet hoelang je al bezig bent met afvallen, maar vergeet niet dat de eerste weken onwijs snel gaan en je daarna op een plateau komt en het doorzetten, doorzetten en doorzetten is. De eerste weken val je altijd veel KG's af. Vooral vocht etc.
ben al vrij lang bezig maar kwam alleen bij ipv af te vallen:(
B&F sta ik misschien op je iggylist????

Vorige week vrijdag bestelling gedaan, maar nog niet ontvangen.
Wil je eens kijken als bestelling met referentienummer 110808 de deur al uit is?
Bedankt!

Vorige week vrijdag bestelling gedaan, maar nog niet ontvangen.
Wil je eens kijken als bestelling met referentienummer 110808 de deur al uit is?
Bedankt!

De betaling is gisteren binnengekomen. De bestelling is ook direct ingepakt, echter gisteren was een feestdag. Pakket gaat vandaag dus in distributie en wordt morgen bij je aangeboden.

Dank je, voor de bestelling:)

Wat een rotsite, heb maandag m'n product besteld,
blijkt dat het nu nog altijd maar in voormelding staat :S
Slechte service, of ik heb ongeluk?

Wat een rotsite, heb maandag m'n product besteld,
blijkt dat het nu nog altijd maar in voormelding staat :S
Slechte service, of ik heb ongeluk?

We versturen altijd direct, geef mij anders even het referentienummer door dan kan ik je misschien verder helpen:)

Medewerker van bodyenfitshop, ik ga gauw een bestelling bij jullie plaatsen van rond de 90 euro. Ik vroeg me af of jullie misschien samples zouden willen meesturen van superpump en nox pump, ik wil deze ook een keer uitproberen omdat ik nogal gewend ben geraakt aan no-xplode. Deze keer bestel ik jack3d, omdat ik daar veel positieve dingen over hoor en de prijs niet onaardig is. Mijn bestelling zal binnenkort zijn, Optimum Premium Muscle Combi en Jack3d. Ik zou het erg fijn vinden als jullie die samples kunnen meesturen, want ik wil ze erg graag uitproberen, zodat ik in de toekomst misschien nog wel die pre-workouts wil gaan aanschaffen.
Alvast bedankt, ik stuur de gegevens wel door als het bestelt is.

mvg

Gijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven