Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goedemorgen B&F shop,
Heb net een bestelling geplaatst (ref. nummer 111818), en zou er graag wat samples bij willen hebben!
Hopen dat ze deze keer er wel bij zitten
Alvast bedankt!

even een snelle tussenstand van mijn fastdiet combi. maandag begonnen, deze morgen op de weegschaal en 2 kg eraf
dus B&F --->dank u dank u danku
![]()
radical fat loss stack helpt goed, maar 2kg op paar dagen is wel verdacht
pas dus op voor jojo-effect! Maar leuk dat je er zo goed op reageert! vaak is zo een stack ook een extra stimulans om er 200% voor te gaan, en dat doe jij blijkbaar ook!! Hallo B&F shop,
Ik heb een vraag, komt het product result vandaag nog in de voorraad?
En valt dit goed te combineren met beta alanine?
Alvast bedankt!

[/QUOTE]
nuja, heb wat meer energie ook, geen middagdutjes meer dusdas wel verdacht snelradical fat loss stack helpt goed, maar 2kg op paar dagen is wel verdacht
pas dus op voor jojo-effect! Maar leuk dat je er zo goed op reageert! vaak is zo een stack ook een extra stimulans om er 200% voor te gaan, en dat doe jij blijkbaar ook!!
goede training, evenwichtig dieet en radical fat loss stack
keep up the good work!!

me 2

nuja, heb wat meer energie ook, geen middagdutjes meer dus
me zus begint er morgen ook mee en zal dan wel zien of zij ook zo snel resultaat behaalt, misschien een toevalstreffer? maar toch ben heeeeeel blij hoor
---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------
me 2![]()
Hallo B&F shop,
Ik heb een vraag, komt het product result vandaag nog in de voorraad?
En valt dit goed te combineren met beta alanine?
Alvast bedankt!

http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/micro-pure-creatine-100
Is dit creatine monohydraat? Staat nergens...

ben al vrij lang bezig maar kwam alleen bij ipv af te vallenIk weetniet hoelang je al bezig bent met afvallen, maar vergeet niet dat de eerste weken onwijs snel gaan en je daarna op een plateau komt en het doorzetten, doorzetten en doorzetten is. De eerste weken val je altijd veel KG's af. Vooral vocht etc.

?Vorige week vrijdag bestelling gedaan, maar nog niet ontvangen.
Wil je eens kijken als bestelling met referentienummer 110808 de deur al uit is?
Bedankt!

Wat een rotsite, heb maandag m'n product besteld,
blijkt dat het nu nog altijd maar in voormelding staat :S
Slechte service, of ik heb ongeluk?