Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een rotsite, heb maandag m'n product besteld,
blijkt dat het nu nog altijd maar in voormelding staat :S
Slechte service, of ik heb ongeluk?

Komt door de courierdienst en niet door b&f als je zegt dat het in voormelding staat!Trouwens, gisteren was ook een feestdag in Nederland.

Medewerker van bodyenfitshop, ik ga gauw een bestelling bij jullie plaatsen van rond de 90 euro. Ik vroeg me af of jullie misschien samples zouden willen meesturen van superpump en nox pump, ik wil deze ook een keer uitproberen omdat ik nogal gewend ben geraakt aan no-xplode. Deze keer bestel ik jack3d, omdat ik daar veel positieve dingen over hoor en de prijs niet onaardig is. Mijn bestelling zal binnenkort zijn, Optimum Premium Muscle Combi en Jack3d. Ik zou het erg fijn vinden als jullie die samples kunnen meesturen, want ik wil ze erg graag uitproberen, zodat ik in de toekomst misschien nog wel die pre-workouts wil gaan aanschaffen.
Alvast bedankt, ik stuur de gegevens wel door als het bestelt is.

mvg

Gijs

Geef bij "opmerkingen" (als je de bestelling plaatst) dit maar even door;

Graag Superpump en Nox Sample

Dan komt het helemaal goed:cool:

Bedankt alvast, voor je bestelling:)

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Komt door de courierdienst en niet door b&f als je zegt dat het in voormelding staat!Trouwens, gisteren was ook een feestdag in Nederland.

Dank je. Klopt, dan is deze direct door ons verzonden. ivm met vrije dagen moet je inderdaad een dagje langer rekenen;)

Medewerker van bodyenfitshop, ik ga gauw een bestelling bij jullie plaatsen van rond de 90 euro. Ik vroeg me af of jullie misschien samples zouden willen meesturen van superpump en nox pump, ik wil deze ook een keer uitproberen omdat ik nogal gewend ben geraakt aan no-xplode. Deze keer bestel ik jack3d, omdat ik daar veel positieve dingen over hoor en de prijs niet onaardig is. Mijn bestelling zal binnenkort zijn, Optimum Premium Muscle Combi en Jack3d. Ik zou het erg fijn vinden als jullie die samples kunnen meesturen, want ik wil ze erg graag uitproberen, zodat ik in de toekomst misschien nog wel die pre-workouts wil gaan aanschaffen.
Alvast bedankt, ik stuur de gegevens wel door als het bestelt is.

mvg

Gijs

Gijs, ik heb eergisteren ook iets besteld staat er bij jouw tracking van tnt dat koerier onderweg is?

Gijs, ik heb eergisteren ook iets besteld staat er bij jouw tracking van tnt dat koerier onderweg is?

Ik heb het pas net vandaag besteld, dus ik merk het wel. Heb er gelukkig niet zo'n haast mee. Maar ik verwacht dat iedereen alles wel heeft in het weekend, ik heb tot nu toe altijd alles binnen 3 dagen van bodyenfitshop binnengekregen, evenals bij sportfood. Ze hebben in principe een hele goede service en zijn zeer klantvriendelijk.

Oow oké, mijn excuses dan ben namelijk een Belg.. Spijtig genoeg :(

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

We versturen altijd direct, geef mij anders even het referentienummer door dan kan ik je misschien verder helpen:)
111077, heb maandag de bestelling gedaan ...

:klink:Whey perfection!

Geef bij "opmerkingen" (als je de bestelling plaatst) dit maar even door;

Graag Superpump en Nox Sample

Dan komt het helemaal goed:cool:

Bedankt alvast, voor je bestelling:)

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Dank je. Klopt, dan is deze direct door ons verzonden. ivm met vrije dagen moet je inderdaad een dagje langer rekenen;)

Nou in ieder geval hartelijk dank dat jullie die samples erbij willen doen!
Ik heb het doorgestuurd + factuur en alles erin vermeld aan office@bodyenfitshop.nl

nog een fijne dag verder!

Vandaag mijn whey binnen gekregen. Bananen milkshake, smaak is lekker, zelfs met water :P (Zit nu in de cut dus geen melk:() Thx voor de service en nette prijs :thumbs:

We versturen altijd direct:cool: Gisteren was een feestdag in NL dus geen distributie TNT;)

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

111077, heb maandag de bestelling gedaan ...[/QUOTE]

Ik zit nu niet op kantoor maar check het morgenochtend direct voor je en laat het je weten.:)

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Vandaag mijn whey binnen gekregen. Bananen milkshake, smaak is lekker, zelfs met water :P (Zit nu in de cut dus geen melk:() Thx voor de service en nette prijs :thumbs:

:) Graag gedaan..

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

:meal:

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

Hey B&F shop

Op dit moment gebruik ik deze pre-workout:
http://www.bodyenfitshop.nl/energie-producten/lg-sciences/anadraulic-pump
Maar ook bij 3 scoops merk ik niet zoveel. Kan ik zonder aan de schijt te raken meer scoops nemen?

alvast bedankt..

Ja, dat moet wel kunnen.. Gewoon proberen:D

Hallo Ilco,

Kan je misschien voor me kijken of deze bestelling al bij jullie verstuurd is

referentienummer: 111547

Hallo Ilco,

Kan je misschien voor me kijken of deze bestelling al bij jullie verstuurd is

referentienummer: 111547

Ja, vandaag. Deze is dinsdagavond bestelt, normaliter gaat deze dan woensdag weg maar woensdag was een feestdag en dus geen TNTdistributie. Morgen in huis:)

Nano Vapor komt die nog terug binnen?

Edit: gezien dat de 'hardcore pro' in de plaats komt :D

Laatst bewerkt:
Eindelijk was de chaffeur zo aardig dat die dacht van: Ey laat ik nu maar wel aan de deur gaan staan :P
Alles binnen, behalve samples maar goed kan niet altijd feest zijn.
In ieder geval bedankt voor de shakebeker en bidon. Bidon kwam goed uit voor de WMS.
Morgen maar meteen aan de slag der mee :D

Nou in ieder geval hartelijk dank dat jullie die samples erbij willen doen!
Ik heb het doorgestuurd + factuur en alles erin vermeld aan office@bodyenfitshop.nl

nog een fijne dag verder!

Dan komt het helemaal goed;)

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

Nano Vapor komt die nog terug binnen?

Edit: gezien dat de 'hardcore pro' in de plaats komt :D

Tja, de naNO Vapor Pre Series.. wachten, wachten en nog eens wachten. Ik weet het eerlijk gezegt ook niet meer:dunno:. We wachten er al weken op:cool:

De oude versie komt niet meer terug..

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Eindelijk was de chaffeur zo aardig dat die dacht van: Ey laat ik nu maar wel aan de deur gaan staan :P
Alles binnen, behalve samples maar goed kan niet altijd feest zijn.
In ieder geval bedankt voor de shakebeker en bidon. Bidon kwam goed uit voor de WMS.
Morgen maar meteen aan de slag der mee :D

:D Mooi!! Samples vergeten:cool: Maken we volgende keer weer goed;)

Kijk dat is goeie service :D
Vandaag die superpump sample op, nieuwe smaak is veel beter dan de oude van 2jaar terug ongeveer, Orange nog wat dacht ik.
Trainen ging wel heerlijk, over aantal maanden maar weer eens Superpump/SizeOn stack nemen :P
Nu eerst maar verder knallen op black powder, dat geen zwarte poeder is :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven