djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eldert, heb net bestelling geplaatst ref. C509101, kun je aub zorgen dat er naar de opmerkingen gelet wordt? Zou heel erg op prijs stellen en uiteindelijk jullie ook, hoop ik
Alvast bedankt en een fijne avond nog!

Krijgen jullie nog meer producten van S.A.N.? Ik zie bijvoorbeeld op hun site de Launch 4350 Reloaded versie staan, zonder DMAA en Geranium (schijnt binnenkort uit te komen?) en Fierce Domination, ook een PWO. Ik merk nog weinig van de Lauch tabletten i.c.m. met agmatine namelijk..
http://sann.net/index.php/products/launch-4350-reloaded
http://sann.net/index.php/products/fierce-domination
Uiteraard op lege maag.. Neem nu al 6st, dat lijkt me toch wel de maximale dosis per keer. Mis gewoon een soort rush, die ik wel heb met andere DMAA vrije pre-workouts![]()

Ik vraag mij het volgende af ..
Ben ik de enige die het volgende (genoemde) overkomt ?!
Ik bestel enkele producten bij jullie zoals wel vaker het geval is.
Vervolgens is product A niet geleverd maar in plaats van product A ontvang ik product B.
Ik mail dit door met enige suggesties en krijg vervolgens de belofte dat ik niet slechts bedrag x aan euro's korting krijg wanneer ik product A opnieuw bestel, nee het dubbele word mij zelfs beloofd.
Heb ik "zwart op wit" staan in een mail.
Wil ik vervolgens gebruik maken van de unieke geleverde kortingcode is het slechts de helft van de beloofde korting ..
Kom op zeg .. wie A zegt moet ook B zeggen .. Uitermate onbehoorlijk en vooral ook erg krenterig ..
Oh en over welke bestelling we het hebben ?! Ref. C504267
Ik zal geen namen noemen maar blijkbaar is het woord van sommige medewerkers meer of minder waard dan die van anderen binnen hetzelfde bedrijf.
Ben het ook helemaal met je eens. Het zal geen opzet zijn maar wel een domme fout. Het enige wat ik kan doen is het nu direct oplossen voor je. 

Snap ik ook niet helemaal als ik eerlijk benBen het ook helemaal met je eens. Het zal geen opzet zijn maar wel een domme fout. Het enige wat ik kan doen is het nu direct oplossen voor je.
Ik mail je meteen een nieuwe code met 10 euro korting. Want dat was denk ik de afspraak als ik het goed begrijp?
(betreffende medewerker zal ik erop aanspreken)
edit:
mail met kortingscode verzonden naar je @home mail
Nieuwe weekaanbieding bestaat uit:
*Epic
*Whey shake
*A-hd
*Tested Omega 3-6-9

Snap ik ook niet helemaal als ik eerlijk benBen het ook helemaal met je eens. Het zal geen opzet zijn maar wel een domme fout. Het enige wat ik kan doen is het nu direct oplossen voor je.
Ik mail je meteen een nieuwe code met 10 euro korting. Want dat was denk ik de afspraak als ik het goed begrijp?
(betreffende medewerker zal ik erop aanspreken)
edit:
mail met kortingscode verzonden naar je @home mail
heb de postbode ook al eens moeten helpenKomisch gezicht
had 10kg whey en 5kg weight gainer besteld
![]()

Ik ben op zoek naar en goede support voor goed soierherstel
Magnificent of muscle protect
Heb last van knoopjes in de traps en heb nu fysio maar wil het herstel van de spier dus na het gekneed sneller laten gaan. Ik mag ook weer rustig aan gaan sporten en dan heb ik ook iets nodig voor sneller herstel.
Dus glutamine of muscleprotect of magnificent.... Wat adviseren jullie

Hoe kom je eiglk aan zon kortingscode? Bestaat dit ook voor goede klanten ofz? lijkt me leuk om na 200+ euro uitgegeven te hebben eens iets gratis kan krijgen..

B en f,
Is die dexaprine van jullie met 1,3 of zonder?

Hoe dat jullie zo rustig blijven op sommige reacties die jullie krijgen vind ik echt abnormaal.
Jullie zijn de goedkoopste winkel, doen veel acties, service is top en geven veel feedback op het forum. Als er dan 1 ding eens niet goed gedaan is dan krijgen jullie het allemaal naar jullie hoofd geslingerd.
Vind het echt super hoe jullie alles regelen! Mensen zouden juist blij moeten zijn dat ze deze producten zo goedkoop kunnen krijgen, dat er zoveel aanbiedingen zijn en dat jullie nog kortingen geven op sommige momenten op de al erg goedkope producten.
Super winkel!

Karma uitgedeeld.Al is het soms niet per definitie een slechte reactie maar meer een opmerking.En overal worden fouten gemaakt en het gaat er niet om of je fouten maakt maar hoe je ze oplost.

Ik denk dat muscle protect je uitstekend kan helpen vooral omdat deze ook tijdens training goed zn werk doet.![]()
Ik ben op zoek naar en goede support voor goed soierherstel
Magnificent of muscle protect
Heb last van knoopjes in de traps en heb nu fysio maar wil het herstel van de spier dus na het gekneed sneller laten gaan. Ik mag ook weer rustig aan gaan sporten en dan heb ik ook iets nodig voor sneller herstel.
Dus glutamine of muscleprotect of magnificent.... Wat adviseren jullie