MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uiteraard op lege maag.. Neem nu al 6st, dat lijkt me toch wel de maximale dosis per keer. Mis gewoon een soort rush, die ik wel heb met andere DMAA vrije pre-workouts :)

Eldert, heb net bestelling geplaatst ref. C509101, kun je aub zorgen dat er naar de opmerkingen gelet wordt? Zou heel erg op prijs stellen en uiteindelijk jullie ook, hoop ik :)
Alvast bedankt en een fijne avond nog!

We letten er nu extra goed op! Vanwege het wennen aan het nieuwe systeem werd er soms over de opmerkingen heen gekeken:(

Krijgen jullie nog meer producten van S.A.N.? Ik zie bijvoorbeeld op hun site de Launch 4350 Reloaded versie staan, zonder DMAA en Geranium (schijnt binnenkort uit te komen?) en Fierce Domination, ook een PWO. Ik merk nog weinig van de Lauch tabletten i.c.m. met agmatine namelijk.. :(

http://sann.net/index.php/products/launch-4350-reloaded

http://sann.net/index.php/products/fierce-domination

- Wij krijgen op korte termijn geen nieuwe producten binnen van S.A.N

Uiteraard op lege maag.. Neem nu al 6st, dat lijkt me toch wel de maximale dosis per keer. Mis gewoon een soort rush, die ik wel heb met andere DMAA vrije pre-workouts :)

- 6 caps per keer zou voldoende moeten zijn, ik zou het ook niet overschrijden. De 1 reageert er wat beter op dan de ander;)

Ik vraag mij het volgende af ..
Ben ik de enige die het volgende (genoemde) overkomt ?!
Ik bestel enkele producten bij jullie zoals wel vaker het geval is.
Vervolgens is product A niet geleverd maar in plaats van product A ontvang ik product B.
Ik mail dit door met enige suggesties en krijg vervolgens de belofte dat ik niet slechts bedrag x aan euro's korting krijg wanneer ik product A opnieuw bestel, nee het dubbele word mij zelfs beloofd.
Heb ik "zwart op wit" staan in een mail.
Wil ik vervolgens gebruik maken van de unieke geleverde kortingcode is het slechts de helft van de beloofde korting ..
Kom op zeg .. wie A zegt moet ook B zeggen .. Uitermate onbehoorlijk en vooral ook erg krenterig ..
Oh en over welke bestelling we het hebben ?! Ref. C504267
Ik zal geen namen noemen maar blijkbaar is het woord van sommige medewerkers meer of minder waard dan die van anderen binnen hetzelfde bedrijf.

Laatst bewerkt:
Ik vraag mij het volgende af ..
Ben ik de enige die het volgende (genoemde) overkomt ?!
Ik bestel enkele producten bij jullie zoals wel vaker het geval is.
Vervolgens is product A niet geleverd maar in plaats van product A ontvang ik product B.
Ik mail dit door met enige suggesties en krijg vervolgens de belofte dat ik niet slechts bedrag x aan euro's korting krijg wanneer ik product A opnieuw bestel, nee het dubbele word mij zelfs beloofd.
Heb ik "zwart op wit" staan in een mail.
Wil ik vervolgens gebruik maken van de unieke geleverde kortingcode is het slechts de helft van de beloofde korting ..
Kom op zeg .. wie A zegt moet ook B zeggen .. Uitermate onbehoorlijk en vooral ook erg krenterig ..
Oh en over welke bestelling we het hebben ?! Ref. C504267
Ik zal geen namen noemen maar blijkbaar is het woord van sommige medewerkers meer of minder waard dan die van anderen binnen hetzelfde bedrijf.

Snap ik ook niet helemaal als ik eerlijk ben:rolleyes: Ben het ook helemaal met je eens. Het zal geen opzet zijn maar wel een domme fout. Het enige wat ik kan doen is het nu direct oplossen voor je. :)
Ik mail je meteen een nieuwe code met 10 euro korting. Want dat was denk ik de afspraak als ik het goed begrijp?:)
(betreffende medewerker zal ik erop aanspreken)

edit:
mail met kortingscode verzonden naar je @home mail

Laatst bewerkt:
***Weekaanbiedingen***

Ultra Fine Oats

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
4000 gram 9,90!

A-HD

Maandverpakking 31,90

EPIC

Maandverpakking 26,50!

Whey Shake
2270 Gram 34,90!

Nice aan biedingen!;)

Mail ontvangen.
Wat kan ik anders dan uitermate tevreden zijn met deze daadkrachtige en hoogst klantvriendelijke aanpak.
Bestelling van het juiste product word dadelijk na het plaatsen van dit bericht gedaan en ik zal niet te beroerd zijn om extra producten te bestellen.
Zodat iedereen baat heeft na aanleiding van dit voorval.
Ik zal via privé bericht de oorspronkelijke mail correspondentie doorspelen zodat de juiste personen aangesproken kunnen worden want ere wie ere toekomt de medewerker die mij uitermate hoffelijk en uitstekend hielp door de oorspronkelijke roemenswaardige compensatie te bieden treft alles behalve blaam.
Nogmaals dank !

Snap ik ook niet helemaal als ik eerlijk ben:rolleyes: Ben het ook helemaal met je eens. Het zal geen opzet zijn maar wel een domme fout. Het enige wat ik kan doen is het nu direct oplossen voor je. :)
Ik mail je meteen een nieuwe code met 10 euro korting. Want dat was denk ik de afspraak als ik het goed begrijp?:)

edit:

Laatst bewerkt:

edit:

Hoe kom je eiglk aan zon kortingscode? Bestaat dit ook voor goede klanten ofz? lijkt me leuk om na 200+ euro uitgegeven te hebben eens iets gratis kan krijgen..

jaa idd ben ik ook naar benieuwd?

B en f,

Is die dexaprine van jullie met 1,3 of zonder?

Als je een webwinkel hebt is het systeem met kortingscodes er meestal wel bij in begrepen en sommige site's kiezen ervoor om codes uit te delen bij nieuws briefen andere weer als compensatie tegoed vergis je niet dat voor elke code die word uitgegeven er ook 1 gemaakt en verwerkt moet worden op de site zodat ze uniek zijn en eenmalig (meestal in gebruik).Dit kan dus veel werk opleveren wil je er actief iets mee doen vandaar dat ik denk dat B&F ervoor kiest om ze af en toe te droppen op facebook,DBB en als compensatie te gebruiken.

Hoe dat jullie zo rustig blijven op sommige reacties die jullie krijgen vind ik echt abnormaal.
Jullie zijn de goedkoopste winkel, doen veel acties, service is top en geven veel feedback op het forum. Als er dan 1 ding eens niet goed gedaan is dan krijgen jullie het allemaal naar jullie hoofd geslingerd.

Vind het echt super hoe jullie alles regelen! Mensen zouden juist blij moeten zijn dat ze deze producten zo goedkoop kunnen krijgen, dat er zoveel aanbiedingen zijn en dat jullie nog kortingen geven op sommige momenten op de al erg goedkope producten.

Super winkel!

Karma uitgedeeld.Al is het soms niet per definitie een slechte reactie maar meer een opmerking.En overal worden fouten gemaakt en het gaat er niet om of je fouten maakt maar hoe je ze oplost ;).

Ik ben op zoek naar en goede support voor goed soierherstel
Magnificent of muscle protect
Heb last van knoopjes in de traps en heb nu fysio maar wil het herstel van de spier dus na het gekneed sneller laten gaan. Ik mag ook weer rustig aan gaan sporten en dan heb ik ook iets nodig voor sneller herstel.
Dus glutamine of muscleprotect of magnificent.... Wat adviseren jullie

Heb last van knoopjes in de traps en heb nu fysio maar wil het herstel van de spier dus na het gekneed sneller laten gaan. Ik mag ook weer rustig aan gaan sporten en dan heb ik ook iets nodig voor sneller herstel.

Ik denk dat muscle protect je uitstekend kan helpen vooral omdat deze ook tijdens training goed zn werk doet.;)

hebben jullie ook vervangers voor pam?

Tested omega 3-6-9 toch niet in de weekaanbieding? :(

Nee helaas zit de omega 3-6-9 niet in de weekaanbieding!

Hoe kom je eiglk aan zon kortingscode? Bestaat dit ook voor goede klanten ofz? lijkt me leuk om na 200+ euro uitgegeven te hebben eens iets gratis kan krijgen..

Korting codes worden soms gegeven als er bij klanten iets mis is gegaan bij de bestelling, helaas geven wij deze niet zomaar weg;)

B en f,

Is die dexaprine van jullie met 1,3 of zonder?

De dexaprine is op het moment nog met de 1,3 , wat wij nog op voorraad hebben mogen we nog verkopen:D

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 11:37 ----------

Hoe dat jullie zo rustig blijven op sommige reacties die jullie krijgen vind ik echt abnormaal.
Jullie zijn de goedkoopste winkel, doen veel acties, service is top en geven veel feedback op het forum. Als er dan 1 ding eens niet goed gedaan is dan krijgen jullie het allemaal naar jullie hoofd geslingerd.

Vind het echt super hoe jullie alles regelen! Mensen zouden juist blij moeten zijn dat ze deze producten zo goedkoop kunnen krijgen, dat er zoveel aanbiedingen zijn en dat jullie nog kortingen geven op sommige momenten op de al erg goedkope producten.

Super winkel!

Wij doen altijd ons best om elke klant tevreden te houden, helaas gaat er soms iets mis, en dat is onze verantwoordelijkheid. Wij hebben veel begrip voor de klant en willen het daarom altijd zo snel en netjes mogelijk oplossen:)

Karma uitgedeeld.Al is het soms niet per definitie een slechte reactie maar meer een opmerking.En overal worden fouten gemaakt en het gaat er niet om of je fouten maakt maar hoe je ze oplost ;).

Klopt helemaal!;)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 11:41 ----------

Ik denk dat muscle protect je uitstekend kan helpen vooral omdat deze ook tijdens training goed zn werk doet.;)

De muscle protect is inderdaad goed om tijdens je training te gebruiken, maar wil je echt snel herstel voor na je training, zou je beter voor de magnificent kunnen gaan:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven