MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan ben je mooi helemaal up to date.OT ik denk dat die mails automatische gegenereerd worden en daar af en toe wat doorheen glipt of dubbel verzonden word

Dan ben je mooi helemaal up to date.OT ik denk dat die mails automatische gegenereerd worden en daar af en toe wat doorheen glipt of dubbel verzonden word
Dat denk ik ook, geen drama natuurlijk. Maar ik zeg het maar voor dat ze honderden boze mails krijgen van laste klanten :rolleyes:

Bestelling gedaan 21.53 ben benieuwd of het er morgen is.:D

Tis altijd even aftasten.. ;)

Gisteren voor 10u besteld, maar nog geen 'uw bestelling is verzonden' mail gehad? Referentie C502975.

Geen idee hoe lang jullie al een nieuwe site hebben, maar het ziet er goed uit! Mooie zoekfunctie ook, jammer genoeg vindt ie mijn ontbijtje niet :) Ultra fine oats sportsnutrition, kan het zijn dat die nog niet op de site staat of is die uit het assortiment?

uit verkocht momenteel Felo..

• Like
Waarderingen: Felo
Nieuwe site is even ennen, maar ziet er in orde uit!:D Maar jullie zijn op de hoogte dat er enkele producten zijn waar het niet mogenlijk is 1 pot te bestellen en je minstens 2 potten moet bestellen?

Jammer dat de hele bestelgeschiedenis pas vanaf nu word opgenomen^^, want ik denk dat ik zou verschieten hoeveel ik al bij jullie heb besteld(ik bestel altijd met vrienden) en denk dat het nog vrij hoog zou oplopen:D

Oja ik moest nog wat samples vragen voor een pre-work out voor een vriend, als jullie iets hebben liggen smijt het er maar bij, liefst 1ntje van maximize intense, maar als dat niet lukt dan no prob;)
nr is C503157

Laatst bewerkt:
Site ziet er goed uit!

Kan ik ook gewoon 4x per dag een half schepje tested preworkout nemen? Als fatburner enz?

Mn vriendin is toch 2 weken op vakantie en ik lig de hele dag op t strand dus why not

Ja, dat kan in principe wel.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 12:22 ----------

B&f ik weet niet of jullie het weten, maar ik heb 2x een mail over de weekaanbieding gekregen. 1x de 'oude' versie en 1x de nieuwe

Ja, vanaf aankomende week ontvang je er weer 1. Als het goed is ook weer een vernieuwde versie:) Dank voor de melding!:)

Zelfs mijn kleine van bijna 2 jaar vind whey perfection lekker.Maar hij moet nog even wachten voor die ook kan gaan trainen.

Bestelling gedaan 21.53 ben benieuwd of het er morgen is.:D

Dank je, voor de bestelling! Zou je inderdaad vandaag moeten krijgen:)

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 12:28 ----------

Goed weekend!:)

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 12:29 ----------

Geen idee hoe lang jullie al een nieuwe site hebben, maar het ziet er goed uit! Mooie zoekfunctie ook, jammer genoeg vindt ie mijn ontbijtje niet :) Ultra fine oats sportsnutrition, kan het zijn dat die nog niet op de site staat of is die uit het assortiment?

Dank je, voor het compliment!:) De Oats zijn uitverkocht. Volgende week weer binnen:)

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 12:31 ----------

Nieuwe site is even ennen, maar ziet er in orde uit!:D Maar jullie zijn op de hoogte dat er enkele producten zijn waar het niet mogenlijk is 1 pot te bestellen en je minstens 2 potten moet bestellen?

Jammer dat de hele bestelgeschiedenis pas vanaf nu word opgenomen^^, want ik denk dat ik zou verschieten hoeveel ik al bij jullie heb besteld(ik bestel altijd met vrienden) en denk dat het nog vrij hoog zou oplopen:D

Oja ik moest nog wat samples vragen voor een pre-work out voor een vriend, als jullie iets hebben liggen smijt het er maar bij, liefst 1ntje van maximize intense, maar als dat niet lukt dan no prob;)
nr is C503157

Niet mogelijk 1 product te bestellen;
Kun je zo aangeven welke dit betreft? Dan pas ik dit direct aan. Excuses!

Bestelgeschiedenis
We kunnen dit ook wel schrappen als jullie dit niet handig vinden.:)

Dank je, voor de order! De vraag om de sampling geef ik direct even door:)

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 12:32 ----------

Dank je! De snelheid moet nog iets beter, verder zijn wij ook wel tevreden.:)

• Like
Waarderingen: Felo
Met 2 tot 3 shakes per dag heb je ongeveer voor 6 weken genoeg aan de 2500gr;) Better stevia blijft voorlopig zo:):
Hey,

Een dosering van lean Gain is toch 2-3 scoops en een scoop is toch 30gr. Dus met 2 shakes per dag komt het al op zijn minst aan 120gr per dag, en 2500/120= ongeveer 20 dagen. Of doe ik iets verkeerd?

Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven