Hoe dat jullie zo rustig blijven op sommige reacties die jullie krijgen vind ik echt abnormaal.
Jullie zijn de goedkoopste winkel, doen veel acties, service is top en geven veel feedback op het forum. Als er dan 1 ding eens niet goed gedaan is dan krijgen jullie het allemaal naar jullie hoofd geslingerd.
Vind het echt super hoe jullie alles regelen! Mensen zouden juist blij moeten zijn dat ze deze producten zo goedkoop kunnen krijgen, dat er zoveel aanbiedingen zijn en dat jullie nog kortingen geven op sommige momenten op de al erg goedkope producten.
Super winkel!
Ik vraag mij het volgende af ..
Ben ik de enige die het volgende (genoemde) overkomt ?!
Ik bestel enkele producten bij jullie zoals wel vaker het geval is.
Vervolgens is product A niet geleverd maar in plaats van product A ontvang ik product B.
Ik mail dit door met enige suggesties en krijg vervolgens de belofte dat ik niet slechts bedrag x aan euro's korting krijg wanneer ik product A opnieuw bestel, nee het dubbele word mij zelfs beloofd.
Heb ik "zwart op wit" staan in een mail.
Wil ik vervolgens gebruik maken van de unieke geleverde kortingcode is het slechts de helft van de beloofde korting ..
Kom op zeg .. wie A zegt moet ook B zeggen .. Uitermate onbehoorlijk en vooral ook erg krenterig ..
Oh en over welke bestelling we het hebben ?! Ref. C504267
Ik zal geen namen noemen maar blijkbaar is het woord van sommige medewerkers meer of minder waard dan die van anderen binnen hetzelfde bedrijf.
Dat ze zo rustig blijven kan ik begrijpen, klantvriendelijkheid 101. Maar sommige reacties vind ik ook echt te bizar voor woorden. Voorbeeld de reactie van hierboven, gaat er al 100% vanuit dat er opzet in t spel is en gooit er maar gelijk een paar beledigingen uit, vraag toch eerst eens normaal of iemand het kan nakijken, fouten gebeuren. En al helemaal als een systeem wordt omgegooid mag je als klant ook wel een beetje tolerant zijn. Of het eeuwige "ik kreeg geen samples en ik bestel al jaren", ja das dan jammer voor je een sample is een sample en is iets extra's.
Goed ze zullen t bij bodyenfit wel gewend zijn en gaan er prima mee om, ik zou er het geduld niet voor hebben