XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe dat jullie zo rustig blijven op sommige reacties die jullie krijgen vind ik echt abnormaal.
Jullie zijn de goedkoopste winkel, doen veel acties, service is top en geven veel feedback op het forum. Als er dan 1 ding eens niet goed gedaan is dan krijgen jullie het allemaal naar jullie hoofd geslingerd.

Vind het echt super hoe jullie alles regelen! Mensen zouden juist blij moeten zijn dat ze deze producten zo goedkoop kunnen krijgen, dat er zoveel aanbiedingen zijn en dat jullie nog kortingen geven op sommige momenten op de al erg goedkope producten.

Super winkel!

Ik vraag mij het volgende af ..
Ben ik de enige die het volgende (genoemde) overkomt ?!
Ik bestel enkele producten bij jullie zoals wel vaker het geval is.
Vervolgens is product A niet geleverd maar in plaats van product A ontvang ik product B.
Ik mail dit door met enige suggesties en krijg vervolgens de belofte dat ik niet slechts bedrag x aan euro's korting krijg wanneer ik product A opnieuw bestel, nee het dubbele word mij zelfs beloofd.
Heb ik "zwart op wit" staan in een mail.
Wil ik vervolgens gebruik maken van de unieke geleverde kortingcode is het slechts de helft van de beloofde korting ..
Kom op zeg .. wie A zegt moet ook B zeggen .. Uitermate onbehoorlijk en vooral ook erg krenterig ..
Oh en over welke bestelling we het hebben ?! Ref. C504267
Ik zal geen namen noemen maar blijkbaar is het woord van sommige medewerkers meer of minder waard dan die van anderen binnen hetzelfde bedrijf.

Dat ze zo rustig blijven kan ik begrijpen, klantvriendelijkheid 101. Maar sommige reacties vind ik ook echt te bizar voor woorden. Voorbeeld de reactie van hierboven, gaat er al 100% vanuit dat er opzet in t spel is en gooit er maar gelijk een paar beledigingen uit, vraag toch eerst eens normaal of iemand het kan nakijken, fouten gebeuren. En al helemaal als een systeem wordt omgegooid mag je als klant ook wel een beetje tolerant zijn. Of het eeuwige "ik kreeg geen samples en ik bestel al jaren", ja das dan jammer voor je een sample is een sample en is iets extra's.
Goed ze zullen t bij bodyenfit wel gewend zijn en gaan er prima mee om, ik zou er het geduld niet voor hebben :P

Dat ze zo rustig blijven kan ik begrijpen, klantvriendelijkheid 101. Maar sommige reacties vind ik ook echt te bizar voor woorden. Voorbeeld de reactie van hierboven, gaat er al 100% vanuit dat er opzet in t spel is en gooit er maar gelijk een paar beledigingen uit, vraag toch eerst eens normaal of iemand het kan nakijken, fouten gebeuren. En al helemaal als een systeem wordt omgegooid mag je als klant ook wel een beetje tolerant zijn. Of het eeuwige "ik kreeg geen samples en ik bestel al jaren", ja das dan jammer voor je een sample is een sample en is iets extra's.
Goed ze zullen t bij bodyenfit wel gewend zijn en gaan er prima mee om, ik zou er het geduld niet voor hebben :P

idd. En dan zegt hij nog dat ze krenterig zijn, maar zelf klaagt hij wel omdat hij maar een halve en niet de volledige korting heeft gekregen maar goed. Begrijp ook niet goed waarom mensen hier over moeten klagen. Dit zijn de prijzen. Als je daar dan eender welke korting EN samples bij krijgt kan je toch alleen maar tevreden over zijn.

En ook nog niet te vergeten dat je bij elke aankoop 2 cadeaus kan kiezen, een shake beker en een sample bv. De klanten van body en fitshop zijn veel te verwend geworden.

Azijn zeikerds en 14 jarigen hou je altijd...

potverdikkie nu weet ik waarom er zoveel pakketten te laat geleverd worden. Postnl zijn nieuwe depots aan het openen, dus nieuwe medewerkers en die willen weleens verkeerd sorteren.

en felo ben helemaal met je eens man. Dit soort gasten maken blijkbaar nooit fouten/

idd. En dan zegt hij nog dat ze krenterig zijn, maar zelf klaagt hij wel omdat hij maar een halve en niet de volledige korting heeft gekregen maar goed. Begrijp ook niet goed waarom mensen hier over moeten klagen. Dit zijn de prijzen. Als je daar dan eender welke korting EN samples bij krijgt kan je toch alleen maar tevreden over zijn.

En ook nog niet te vergeten dat je bij elke aankoop 2 cadeaus kan kiezen, een shake beker en een sample bv. De klanten van body en fitshop zijn veel te verwend geworden.

T ging hem bij hem niet om de korting op zich, maar dat er iets beloofd word wat niet nagekomen word... En in dat opzicht heeft ie gewoon een punt. Je moet niet iets beloven & t uiteindelijk niet waarmaken, zo simpel is 't.

En dat de klanten van BnF te verwend worden is idd waar. Er zijn ook gasten die geen samples krijgen & dan effe vragen of de sample nagestuurd kan worden...Dan denk ik ook van waar maak je je druk om.. vraag gewoon een extra sample bij je volgende bestelling... maargoed laten we 't er maar op houden dat mensen door draaien vanwege de lage prijzen.

T ging hem bij hem niet om de korting op zich, maar dat er iets beloofd word wat niet nagekomen word... En in dat opzicht heeft ie gewoon een punt. Je moet niet iets beloven & t uiteindelijk niet waarmaken, zo simpel is 't.

En dat de klanten van BnF te verwend worden is idd waar. Er zijn ook gasten die geen samples krijgen & dan effe vragen of de sample nagestuurd kan worden...Dan denk ik ook van waar maak je je druk om.. vraag gewoon een extra sample bij je volgende bestelling... maargoed laten we 't er maar op houden dat mensen door draaien vanwege de lage prijzen.

Helemaal mee eens.. Mensen/nederlanders houden van korting, maar je kunt ook te veel vragen..

Alles is met 250 ml goed gekoeld water gedronken.

Dus alles is +1 .. want banaan, aardbei, chocolade en al die andere smaken zijn echt een stuk lekkerder met melk... denk dat je alleen de fruit smaken niet met melk moet drinken???

Berry blast ga ik binnenkort effe bestellen.. moet t gewoon effe proberen.

bedankt voor je review trouwens ..;)

Dus alles is +1 .. want banaan, aardbei, chocolade en al die andere smaken zijn echt een stuk lekkerder met melk... denk dat je alleen de fruit smaken niet met melk moet drinken???

Berry blast ga ik binnenkort effe bestellen.. moet t gewoon effe proberen.

bedankt voor je review trouwens ..;)

Berry is erg lekker:D:D

- Eldert

.
De muscle protect is inderdaad goed om tijdens je training te gebruiken, maar wil je echt snel herstel voor na je training, zou je beter voor de magnificent kunnen gaan:)

Oke bedankt voor de tip bestelling gedaan onder nummer C509547

Muscle Protect Body & Fit
Fruit Punch

+

Muscle & Pump Ultra Body & Fit
200 capsules

Ik zag dat die laatse ook voor herstel goed is en voor een goede doorbloeding

Hebben jullie geen testpakjes launch?
wou het eerst ook bestellen maar ik mag toch nog niet voluit trainen

Oke bedankt voor de tip bestelling gedaan onder nummer C509547

Muscle Protect Body & Fit
Fruit Punch

+

Muscle & Pump Ultra Body & Fit
200 capsules

Ik zag dat die laatse ook voor herstel goed is en voor een goede doorbloeding

Hebben jullie geen testpakjes launch?
wou het eerst ook bestellen maar ik mag toch nog niet voluit trainen

Dank voor je bestelling! Klopt inderdaad;) Helaas hebben we geen samples van de Launch, maar wel echt een aanrader! Zeker voor dit geld:D:D

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 14:29 ----------

Als ik hem niet lekker vind dan betalen jullie de kosten:D.

Nee als m'n banaan op is bestel ik berry... hoor iedereen zeggen dat t erg lekker is dus ben benieuwd:)

Is wel echt een aanrader! Stond laatst een pot hier in de keuken:D
Je kan ook een variety pack bestellen, dan heb je van 15 lekkere smaken allemaal een sample:):) Dan weet je meteen welke je lekker vindt;)

- Eldert

Dank voor je bestelling! Klopt inderdaad;) Helaas hebben we geen samples van de Launch, maar wel echt een aanrader! Zeker voor dit geld:D:D

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 14:29 ----------

Is wel echt een aanrader! Stond laatst een pot hier in de keuken:D
Je kan ook een variety pack bestellen, dan heb je van 15 lekkere smaken allemaal een sample:):) Dan weet je meteen welke je lekker vindt;)

- Eldert

Als jullie smiddags gaan eten, kunnenn jullie dan buiten warme maaltijden ook kiezen voor shakes haha? of een whey automaat ipv snoep enz? :D

Attentie!! Nu een nieuwe TOPACTIE! Doe mee en win een super producten pakket van B&F!

STUUR JE FOTO IN EN MAAK KANS €150 AAN BODY & FIT PRODUCTEN!
Speciaal voor alle fans van Body & Fitshop en gebruikers van sportvoeding hebben wij een vakantie actie opgezet. Doe dus gezellig mee en maak kans op een super producten pakket van Body & Fit! Het enige wat je hoeft te doen is een leuke foto met een Body & Fit product insturen!

Meer info vind je [Link niet meer beschikbaar]:D:D

GRIJP DEZE KANS!!:cool:

Als jullie smiddags gaan eten, kunnenn jullie dan buiten warme maaltijden ook kiezen voor shakes haha? of een whey automaat ipv snoep enz? :D

Bij ons in de keuken staat altijd de whey perfection:) Uiteraard geen snoep;) Doe je ook mee aan de [Link niet meer beschikbaar]?

- Eldert

Laatst bewerkt door een moderator:
Attentie!! Nu een nieuwe TOPACTIE! Doe mee en win een super producten pakket van B&F!

STUUR JE FOTO IN EN MAAK KANS €150 AAN BODY & FIT PRODUCTEN!
Speciaal voor alle fans van Body & Fitshop en gebruikers van sportvoeding hebben wij een vakantie actie opgezet. Doe dus gezellig mee en maak kans op een super producten pakket van Body & Fit! Het enige wat je hoeft te doen is een leuke foto met een Body & Fit product insturen!

Meer info vind je [Link niet meer beschikbaar]:D:D

GRIJP DEZE KANS!!:cool:

Maar je wint zodra je de meeste likes hebt ofzo? althans dat staat op fb..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven