fanfinifon
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus alles is +1 .. want banaan, aardbei, chocolade en al die andere smaken zijn echt een stuk lekkerder met melk... denk dat je alleen de fruit smaken niet met melk moet drinken
Berry blast ga ik binnenkort effe bestellen.. moet t gewoon effe proberen.
bedankt voor je review trouwens ..![]()

Beste BnFitshop
Ik wou zojuist een bestelling maken maar ik kan mij maar niet aanmelden op jullie site. Ook het email om mijn wachtwoord te veranderen krijg ik niet. Ik bestel wel via mijn iPad.
Mvg

Gelukkig zijn bananen en aardbeien geen fruit he...![]()
achterlijk idd, maar bedoelde de frisse smaken zoals appel & Berry blast.
Geef bij je volgende bestelling even aan dat je van mij een extra shaker en samples krijgt, maken we er dan een mooi pakket vanSample is niet over datum, dat is de prodcutiedatum
- Eldert
Nieuwe bestelling geplaatst (en betaald).
Referentienummer: C508042
Graag even de opmerking lezen bij mijn bestelling, kreeg vorige keer niet 1 sample![]()
Referentie van de bestelling : ccd29aa7b54ec8a9d2e8
Dit is al de 3e keer, 0 extra samples erbij gekregen
heb ik al zo vaak gehad. ik zet altijd ralf ofzo zijn naam er bij. dan doen ze t wel![]()

vind het sws niet echt te pruimen met water, maja soms moet je wel
---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 18:06 ----------
b en f ik heb net besteld, maar ben dinsdag pas thuis en dacht dat t dan zou komen maar komt morgen,. kan daar wat aan worden gedaan?? C509771 is ref

please antwoord.. het is ook nog onder rembours. en ik woon op een park. dus ze brengen het ook nooit bij de deur maar bij de knappe recepcioniste![]()
Als je niet thuis bent ten tijde van de aflevering, laat TNT een briefje achter met waar je je bestelling af kan halen
Excuses! Klopt, zet mijn naam of die van Ralf er even in. Dan komt het goed
Eldert

Same
Volgende bestelling dan maar even vermelden van die shake beker?
Nu had ik de link naar jouw comment in dit topic erbij gezet en nog als comment dat ik extra PWO sample wou, maar wss is die link niet bekeken vandaar...

Even voor de goede orde... Launch.. alleen op trainingsdagen of ?

12 pillen per dag ... ben je zo door het potje heen