XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste BnFitshop

Ik wou zojuist een bestelling maken maar ik kan mij maar niet aanmelden op jullie site. Ook het email om mijn wachtwoord te veranderen krijg ik niet. Ik bestel wel via mijn iPad.

Mvg

vandaag besteld is dinsdag thuis?

Dus alles is +1 .. want banaan, aardbei, chocolade en al die andere smaken zijn echt een stuk lekkerder met melk... denk dat je alleen de fruit smaken niet met melk moet drinken???

Berry blast ga ik binnenkort effe bestellen.. moet t gewoon effe proberen.

bedankt voor je review trouwens ..;)

Gelukkig zijn bananen en aardbeien geen fruit he... :D

OT: Heb een sample van sunny peach gekregen, normaal niet zo'n fan van perzik maar toch zeer benieuwd! Is ie het lekkerst met melk of met water?

vind het sws niet echt te pruimen met water, maja soms moet je wel :p

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 18:06 ----------

b en f ik heb net besteld, maar ben dinsdag pas thuis en dacht dat t dan zou komen maar komt morgen,. kan daar wat aan worden gedaan???????? C509771 is ref

heb ik al zo vaak gehad. ik zet altijd ralf ofzo zijn naam er bij. dan doen ze t wel ;)

vind het sws niet echt te pruimen met water, maja soms moet je wel :p

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 18:06 ----------

b en f ik heb net besteld, maar ben dinsdag pas thuis en dacht dat t dan zou komen maar komt morgen,. kan daar wat aan worden gedaan???????? C509771 is ref

please antwoord.. het is ook nog onder rembours. en ik woon op een park. dus ze brengen het ook nooit bij de deur maar bij de knappe recepcioniste :p

please antwoord.. het is ook nog onder rembours. en ik woon op een park. dus ze brengen het ook nooit bij de deur maar bij de knappe recepcioniste :p

Sorry, ook ik heb wel eens pauze;) Als je niet thuis bent ten tijde van de aflevering, laat TNT een briefje achter met waar je je bestelling af kan halen:)

- Eldert

Ja dat kan nu niet meer he..

Same :rolleyes:

Volgende bestelling dan maar even vermelden van die shake beker?
Nu had ik de link naar jouw comment in dit topic erbij gezet en nog als comment dat ik extra PWO sample wou, maar wss is die link niet bekeken vandaar...

Ja dat kan nu niet meer he..

Kan nog wel bij je volgende bestelling he:)

Same :rolleyes:

Volgende bestelling dan maar even vermelden van die shake beker?
Nu had ik de link naar jouw comment in dit topic erbij gezet en nog als comment dat ik extra PWO sample wou, maar wss is die link niet bekeken vandaar...

Dit komt omdat we pas net weer noxipro op voorraad hebben, geen andere PWO samples;)

- Eldert

Wat een problemen met samples haha maak je niet druk mensen het is iets gratis of staan jullie aan de kassa ook te zeuren voor voetbal plaatjes extra haha.Samples gooien ze je de laatste tijd dood mee man bijvoorbeeld ik krijg ze bij mn bestellingen ik krijg ze van mijn coach,Jonathan Later,Raylison Maria en noem maar op en ik heb er zelfs nog van de fibo haha.

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 19:37 ----------

Punt is samples zijn leuk maar om daar nou steeds of te zeuren stuur een pm en het komt goed en zoals al eerder genoemd noem effe de naam Ralf,Eldert en het komt helemaal goed.

Even voor de goede orde... Launch.. alleen op trainingsdagen of ?

okee toppie! (K)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven