XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer een bestelling geplaatst, ik blijf bezig met die aanbiedingen zo :P. 8 kilo oats en de LAUNCH. Referentienummer C509928. Alvast weer bedankt!

tot snel ;)

Weer een bestelling geplaatst, ik blijf bezig met die aanbiedingen zo :P. 8 kilo oats en de LAUNCH. Referentienummer C509928. Alvast weer bedankt!

tot snel ;)

Dank voor je bestelling:D:D

- Eldert

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 20:18 ----------

Attentie!! Nu een nieuwe TOPACTIE! Doe mee en win een super producten pakket van B&F!

STUUR JE FOTO IN EN MAAK KANS €150 AAN BODY & FIT PRODUCTEN!
Speciaal voor alle fans van Body & Fitshop en gebruikers van sportvoeding hebben wij een vakantie actie opgezet. Doe dus gezellig mee en maak kans op een super producten pakket van Body & Fit! Het enige wat je hoeft te doen is een leuke foto met een Body & Fit product insturen!

Meer info vind je [Link niet meer beschikbaar]:D:D

GRIJP DEZE KANS!!:cool:

Vanaf welk bedrag is verzenden nu gratis eigenlijk? Heb alleen oats nodig maar zie opeens verzendkosten staan....

Dit komt omdat we pas net weer noxipro op voorraad hebben, geen andere PWO samples;)

- Eldert

Geen probleem hoor, net getest en het werkte precies wel goed (ik werd er licht van in mijn hoofd in het begin van de training en lekkere drive om door te trainen, nog harder dan anders, ik moest mezelf verplichten om ook wat rust te nemen :D ), nu voel ik me terug "licht in mijn hoofd" precies dat ik een beetje zweef misschien de ideale moment om me eens te wegen :o
Misschien volgende keer de helft nemen of is dat juist normaal/de bedoeling? :o
Van een unleash sample ooit voelde ik niets.

Ik had het meer over de shakebeker pro dinges die ik vorige keer aanduidde als cadeau maar die toen vergeten was er bij te steken. Maar dat meld ik volgende keer wel even in het commentaar vakje.

Wat een problemen met samples haha maak je niet druk mensen het is iets gratis of staan jullie aan de kassa ook te zeuren voor voetbal plaatjes extra haha.Samples gooien ze je de laatste tijd dood mee man bijvoorbeeld ik krijg ze bij mn bestellingen ik krijg ze van mijn coach,Jonathan Later,Raylison Maria en noem maar op en ik heb er zelfs nog van de fibo haha.
Het ging me niet (enkel) over de samples...

[/COLOR]Punt is samples zijn leuk maar om daar nou steeds of te zeuren stuur een pm en het komt goed en zoals al eerder genoemd noem effe de naam Ralf,Eldert en het komt helemaal goed.

Dat zal ik volgende keer doen. ;-)

Zit er al iemand op 2 scoops napalm?

Attentie!! Nu een nieuwe TOPACTIE! Doe mee en win een super producten pakket van B&F!

STUUR JE FOTO IN EN MAAK KANS €150 AAN BODY & FIT PRODUCTEN!
Speciaal voor alle fans van Body & Fitshop en gebruikers van sportvoeding hebben wij een vakantie actie opgezet. Doe dus gezellig mee en maak kans op een super producten pakket van Body & Fit! Het enige wat je hoeft te doen is een leuke foto met een Body & Fit product insturen!

Meer info vind je [Link niet meer beschikbaar]:D:D

GRIJP DEZE KANS!!:cool:

Super leuke actie! Ik ga zeker mee doen:D 150 euro gratis supps is ook niet niks

Serieus mensen...sommige mensen schamen zich echt voor niets hé. Hebben jullie iets van manieren of zijn jullie door de dieren opgevoed? Samples zijn gratis...oh nee je hebt al 3 keer na elkaar geen samples gekregen, wat nu?

Kan me echt zo druk maken in zo'n mensen...

Super leuke actie! Ik ga zeker mee doen:D 150 euro gratis supps is ook niet niks

Top! Wie weet weet je het;)

Goeie vraag trouwens dan weet ik het ook meteen :)

Maar waarom moet je ze ook bij je ontbijt nemen?
Is gewoon voor de training ook goed of ...?

Denk dat gewoon voor je training ook genoeg is:)

Geen probleem hoor, net getest en het werkte precies wel goed (ik werd er licht van in mijn hoofd in het begin van de training en lekkere drive om door te trainen, nog harder dan anders, ik moest mezelf verplichten om ook wat rust te nemen :D ), nu voel ik me terug "licht in mijn hoofd" precies dat ik een beetje zweef misschien de ideale moment om me eens te wegen :o
Misschien volgende keer de helft nemen of is dat juist normaal/de bedoeling? :o
Van een unleash sample ooit voelde ik niets.

Ik had het meer over de shakebeker pro dinges die ik vorige keer aanduidde als cadeau maar die toen vergeten was er bij te steken. Maar dat meld ik volgende keer wel even in het commentaar vakje.

Het ging me niet (enkel) over de samples...

Dat zal ik volgende keer doen. ;-)

Regelen we het de volgende keer:D

- Eldert

Serieus mensen...sommige mensen schamen zich echt voor niets hé. Hebben jullie iets van manieren of zijn jullie door de dieren opgevoed? Samples zijn gratis...oh nee je hebt al 3 keer na elkaar geen samples gekregen, wat nu?

Kan me echt zo druk maken in zo'n mensen...
Voor velen onder ons zijn die extra samples een extra motivatie om net bij body & fit te bestellen dus is het imo niet onbegrijpelijk dat wanneer je die samples niet krijgt er wel enige teleurstelling kan zijn.

Het schooien naar éxtra samples bovenop de standaard samples vind ik dan weer wel overdreven (behalve dan een extra whey of preworkout sample ipv de shaker :p).

@ Bodyenfit. De basic bulkoats. Lees ik het goed dat de prijs dadelijk 14,90 euro wordt voor 4kg?

Ben benieuwt naar de nieuwe kado's

Vanaf welk bedrag is verzenden nu gratis eigenlijk? Heb alleen oats nodig maar zie opeens verzendkosten staan....

Gratis verzenden: 14,99:)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 09:14 ----------

Voor velen onder ons zijn die extra samples een extra motivatie om net bij body & fit te bestellen dus is het imo niet onbegrijpelijk dat wanneer je die samples niet krijgt er wel enige teleurstelling kan zijn.

Het schooien naar éxtra samples bovenop de standaard samples vind ik dan weer wel overdreven (behalve dan een extra whey of preworkout sample ipv de shaker :p).

@ Bodyenfit. De basic bulkoats. Lees ik het goed dat de prijs dadelijk 14,90 euro wordt voor 4kg?

Oats prijs
Als het aan mij ligt houden we gewoon de 9,90 aan. De omloop is dan ongekend hoog en dat is ook wat waard. Ik overleg en kom er begin aankomende week op terug.:)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 09:19 ----------

Vanaf eind volgende week komt er als kado ook de keuze voor 1kg dextrose bij.:)

Daarnaast zijn we aan het kijken of we aankomende week ook wat repen kunnen toevoegen:)

Bedankt weer voor de snelle levering jongens! Trouwens over de cadeau's gesproken. Is het misschien een idee om als tweede cadeaukeuze ook extra supplementen te kunnen selecteren? Want ik neem altijd de shakebaker of bidon, want die gaan naar verloop van tijd toch wel stinken, dus dan heb ik een vervanger, maar zoveel heb ik er nou ook weer niet nodig, terwijl de samples wel altijd van harte welkom zijn, vooral voor het uitproberen van nieuwe smaken.

Zo, het pakketje met oats zijn keurig s ochtends vroeg binnengekomen!
Helaas was 1 van de zakjes oats open geknapt en zat heel mn pakket eronder :p.
Ik had overigens ook bij cadeaukeuze een sample van isolaat perfection gekozen, maar deze zat er helaas niet bij.

Greetz

bedankt weer voor de snelle levering jongens! Trouwens over de cadeau's gesproken. Is het misschien een idee om als tweede cadeaukeuze ook extra supplementen te kunnen selecteren? Want ik neem altijd de shakebaker of bidon, want die gaan naar verloop van tijd toch wel stinken, dus dan heb ik een vervanger, maar zoveel heb ik er nou ook weer niet nodig, terwijl de samples wel altijd van harte welkom zijn, vooral voor het uitproberen van nieuwe smaken.

+1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven