Nelis Diamant
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 11%

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 13:01 ----------
WTFFFFFFF

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.Heb de samples van NoxiPro nog ontvangen die bij mijn bestelling er niet bij zaten. Hartstikke bedankt daarvoor! Normaal zou 't me niet uitmaken, maar wil NoxiPro erg graag proberen en was al bang dat die snel weer op zouden zijn. Als 't bevalt, zal ik volgende week nog een bestelling plaatsen.

Oh op die manier. Maar heb je dan last van die stimdick na de training of gewoon de hele dag?
tot nu toe Napalm, Noxipro en Maximize Intense geprobeerd, alle echt top, alle ook andere lichamelijke bijwerkingen 
C510160 besteld, 2de bestelling in 2 weken ofso. Mag ik er een strawberry kiwi sachet bij please?

ik heb Napalm vandaag binnen gekregen en ook gebruikt( zou deze week eigenlijk niet trainen) maar heb toch ff mn benen getraind. nou ik kan je melden dat ik niet eens normaal naar huis kon fietsen zo versleten waren mijn benen na het trainen, ik heb kunnen trainen als een beest. wat ik wel mistte was de lichamelijke bijwerkingen van de pre workout, de tintelingen van de beta alanine, en het geluks gevoel etc. maar trainen heb k wel gedaantot nu toe Napalm, Noxipro en Maximize Intense geprobeerd, alle echt top, alle ook andere lichamelijke bijwerkingen
![]()