MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
tumblr_m76im6qNVq1rqsc5uo9_500.gif

:roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 13:01 ----------

WTFFFFFFF :roflol::roflol::bow:

Heb de samples van NoxiPro nog ontvangen die bij mijn bestelling er niet bij zaten. Hartstikke bedankt daarvoor! Normaal zou 't me niet uitmaken, maar wil NoxiPro erg graag proberen en was al bang dat die snel weer op zouden zijn. Als 't bevalt, zal ik volgende week nog een bestelling plaatsen :D.

Zal ik last krijgen van een stimdick met napalm?

Heb een PM gestuurd zoals gevraagd.;)

Dat je er vroeg of laat last van kan krijgen, maar het zich niet meteen voordoet...

Oh op die manier. Maar heb je dan last van die stimdick na de training of gewoon de hele dag?

Heb de samples van NoxiPro nog ontvangen die bij mijn bestelling er niet bij zaten. Hartstikke bedankt daarvoor! Normaal zou 't me niet uitmaken, maar wil NoxiPro erg graag proberen en was al bang dat die snel weer op zouden zijn. Als 't bevalt, zal ik volgende week nog een bestelling plaatsen :D.

Top! Laat het ons maar weten:)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 16:09 ----------

Zal ik last krijgen van een stimdick met napalm?

We hebben Napalm zelf net binnen maar is mijn niks van bekend dat dit met Napalm specifiek veelvuldig voordoet, in theorie kan het wel idd

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 16:09 ----------

Heb een PM gestuurd zoals gevraagd.;)

Gezien:)

C510160 besteld, 2de bestelling in 2 weken ofso. Mag ik er een strawberry kiwi sachet bij please?

ik heb Napalm vandaag binnen gekregen en ook gebruikt( zou deze week eigenlijk niet trainen) maar heb toch ff mn benen getraind. nou ik kan je melden dat ik niet eens normaal naar huis kon fietsen zo versleten waren mijn benen na het trainen, ik heb kunnen trainen als een beest. wat ik wel mistte was de lichamelijke bijwerkingen van de pre workout, de tintelingen van de beta alanine, en het geluks gevoel etc. maar trainen heb k wel gedaan :P tot nu toe Napalm, Noxipro en Maximize Intense geprobeerd, alle echt top, alle ook andere lichamelijke bijwerkingen :P

Ik probeer napalm gewoon. Alsk last krijg van een stimdick maar geen coïtusuele interactie...

B&F

Thanks boys! gister besteld vandaag in huis! refnr.C510021

alleen miste een sampletje(kan gebeuren) komt volgende x wel goed! keep up the good work!

ik heb Napalm vandaag binnen gekregen en ook gebruikt( zou deze week eigenlijk niet trainen) maar heb toch ff mn benen getraind. nou ik kan je melden dat ik niet eens normaal naar huis kon fietsen zo versleten waren mijn benen na het trainen, ik heb kunnen trainen als een beest. wat ik wel mistte was de lichamelijke bijwerkingen van de pre workout, de tintelingen van de beta alanine, en het geluks gevoel etc. maar trainen heb k wel gedaan :P tot nu toe Napalm, Noxipro en Maximize Intense geprobeerd, alle echt top, alle ook andere lichamelijke bijwerkingen :P

Dank je, voor je reactie. Heb Napalm zelf nog niet geprobeerd als ik eerlijk ben. Zal pas na mijn vakantie worden:cool:

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 17:07 ----------

No Xplode komt er ook weer aan:)

Bestelling C509928 is binnen. Helaas waren 3 van de 8 zakken oats gescheurd. :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IMG_2462.jpg

Wtf is er mis met die zakken. Hoe moeilijk is het om een zak te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven