MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ze kunnen beter zie zakken oats in een xtra zak verpakken! net als dat de de 4 kg whey in een zak in de emmer zit ;)

juist!!!! en het is en kleine moeite.

B&F tip van flip;)................

Punt is dat deze zakken door de hele "food" worden gebruikt. Het vullen / sealen zou nu geoptimaliseerd zijn.:rolleyes: Ik denk dat het ook te maken heeft met de behandeling van de Post. Maar goed, wel iets om naar maar weer eens goed over in overleg te gaan.:)

• Like
Waarderingen: B&F
Dat met die zakken was bij mij trouwens ook het geval, maar niet zo erg als hierboven. Een van de zaken was aan de bovenkant opengeknapt, maar gelukkig maar een klein gaatje, dus er is misschien 30gram uitgevallen, dus dat is geen ramp, maar wel vreemd met die zakken inderdaad aangezien het zo vaak gebeurd. :P Misschien inderdaad voor het vervoer nog een extra zak omheen doen, zodat als ze knappen het in ieder geval niet all-over-the-place ligt :D

Thanx B&F! bestelling vandaag binnen,opmerkingen gelezen en alles gewoon netjes afgehandeld :thumbs:
alle 4 zakken oats ook veilig aangekomen! :cool:
Me love you loooooong time!! :heart:

Dat mag, kunnen ook wachten tot een volgende bestelling? en dan er bij doen? afgelopen 4 maanden al 400,- gespendeerd bij jullie, dus een volgende bestelling zal ook niet al te lang duren ;)

Ik wil het graag direct voor je regelen. Dat weet ik zeker dan het goed gaat. Dank je, voor je aanbod!!:)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 19:48 ----------

Dat met die zakken was bij mij trouwens ook het geval, maar niet zo erg als hierboven. Een van de zaken was aan de bovenkant opengeknapt, maar gelukkig maar een klein gaatje, dus er is misschien 30gram uitgevallen, dus dat is geen ramp, maar wel vreemd met die zakken inderdaad aangezien het zo vaak gebeurd. :P Misschien inderdaad voor het vervoer nog een extra zak omheen doen, zodat als ze knappen het in ieder geval niet all-over-the-place ligt :D

Dat is inderdaad misschien wel een optie.:cool: Had eigenlijk gedacht dat dit opgelost zou zijn maar dat is niet zo blijkt:cool:

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 19:49 ----------

Thanx B&F! bestelling vandaag binnen,opmerkingen gelezen en alles gewoon netjes afgehandeld :thumbs:
alle 4 zakken oats ook veilig aangekomen! :cool:
Me love you loooooong time!! :heart:

Dank je!!!:D

Een hele goede avond :) tijdje geleden!

Ik ga voor een half jaar naar Ierland en is er dan een mogelijkheid als ik daar zit om bij B&F te bestellen en het naar Ierland te laten sturen?

Mvg

Een hele goede avond :) tijdje geleden!

Ik ga voor een half jaar naar Ierland en is er dan een mogelijkheid als ik daar zit om bij B&F te bestellen en het naar Ierland te laten sturen?

Mvg

Hey! Welkom:D Jawel, mail tegen die tijd even dan regelen we wat:) Komt goed!:)

Bij mij was er helaas ook 1 zak van de 5 opengescheurd maar gelukkig niet ernstig.

Dus ben nog steeds tevreden :thumbs:

Heeft de pre-workout "Launch" een tijdelijke prijs van €12,90 of blijft dit de vaste prijs?
En is dit een aanrader? ben nogal ongevoelig voor pre-workouts.

Bestelling binnen. haha ik had er bij gezet ben een maatje van Eldert, hahaha en nu had ik ze er wel bij! zal het niet meer doen haha (y)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 20:55 ----------

Bij sommige moeten ze die 30 gram na sturen! geloof me.. hahaha

Bestelling binnen. haha ik had er bij gezet ben een maatje van Eldert, hahaha en nu had ik ze er wel bij! zal het niet meer doen haha (y)

:roflol: als je met zo'n verzoek zou komen zouden ze je eigenlijk moeten verbannen van BnF..

En ga ik ook doen. :roflol: Zeg dat ik vrienden ben met de baas van BnF. Misschien krijg ik dan wel gratis pot Whey Perfection :D

Haha, daar lijkt het soms wel op ja. Maar ik ben al lang blij, zaten ook extra whey samples bij, waaronder eindelijk de Straciatella die ik heel graag wilde proberen, en die is dus echt heerlijk met melk, dus dat wordt de volgende bus whey als ik er aan toe ben. Die Berry Blast van nu begint me langzaamaan een beetje tegen te staan, ondanks dat ik hem eerst erg lekker vond, maar het zal wel komen omdat je gewend raakt aan de smaak ofzo. :)

Bij mij was er helaas ook 1 zak van de 5 opengescheurd maar gelukkig niet ernstig.

Dus ben nog steeds tevreden :thumbs:

Thanks!:)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 21:54 ----------

Heeft de pre-workout "Launch" een tijdelijke prijs van €12,90 of blijft dit de vaste prijs?
En is dit een aanrader? ben nogal ongevoelig voor pre-workouts.

Voorlopig even " vaste" lage prijs. We hebben nogal groot ingekocht:D

Gevoelig
Niet te heftig. Je kunt met de tabs ook gemakkelijk lager doseren.

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 21:56 ----------

Eldert wordt nog eens populair:D

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 21:57 ----------

:roflol: als je met zo'n verzoek zou komen zouden ze je eigenlijk moeten verbannen van BnF..

En ga ik ook doen. :roflol: Zeg dat ik vrienden ben met de baas van BnF. Misschien krijg ik dan wel gratis pot Whey Perfection :D

ehhh:D

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 21:58 ----------

Haha, daar lijkt het soms wel op ja. Maar ik ben al lang blij, zaten ook extra whey samples bij, waaronder eindelijk de Straciatella die ik heel graag wilde proberen, en die is dus echt heerlijk met melk, dus dat wordt de volgende bus whey als ik er aan toe ben. Die Berry Blast van nu begint me langzaamaan een beetje tegen te staan, ondanks dat ik hem eerst erg lekker vond, maar het zal wel komen omdat je gewend raakt aan de smaak ofzo. :)

Stracciatella is echt een schot in de roos geweest. Enorm populaire smaak in korte tijd:)

Laatst bewerkt:
Ik vind de actie's die jullie doen super lekker interactief met de klanten zo blijven mensen over je praten ;)

hahaha give it a try mang

Als ik 2 x train, kan ik dan soctends en savonds agmatine pakken?
2 x dossering of 2 x de helft zeg maar :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven