- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Vanaf eind volgende week komt er als kado ook de keuze voor 1kg dextrose bij.
Daarnaast zijn we aan het kijken of we aankomende week ook wat repen kunnen toevoegen![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanaf eind volgende week komt er als kado ook de keuze voor 1kg dextrose bij.
Daarnaast zijn we aan het kijken of we aankomende week ook wat repen kunnen toevoegen![]()
alvast bedankt en anders wordt het gwn met puistjes rond lopen voorlopig 
Bedankt weer voor de snelle levering jongens! Trouwens over de cadeau's gesproken. Is het misschien een idee om als tweede cadeaukeuze ook extra supplementen te kunnen selecteren? Want ik neem altijd de shakebaker of bidon, want die gaan naar verloop van tijd toch wel stinken, dus dan heb ik een vervanger, maar zoveel heb ik er nou ook weer niet nodig, terwijl de samples wel altijd van harte welkom zijn, vooral voor het uitproberen van nieuwe smaken.

Zo, het pakketje met oats zijn keurig s ochtends vroeg binnengekomen!
Helaas was 1 van de zakjes oats open geknapt en zat heel mn pakket eronder.
Ik had overigens ook bij cadeaukeuze een sample van isolaat perfection gekozen, maar deze zat er helaas niet bij.
Greetz

B&F, wat betreft de opmerkingen: Noem een naam en je krijgt extra samples??
Dan moeten de opmerkingen wel gelezen worden natuurlijk he
Het is of heeeeel druk bij jullie of er lopen een paar ongeletterde/blinde gasten bij jullie in het magazijn. Ik ga maar uit van het eerste![]()

Nou pakketje net weer binnen gekregen, keurig optijd! Alles zit dr in, kan ik er weer tegenaan. goed werk BnF & PostNL

Graag gedaan! Jij bedankt voor de order!
Punt met de sampling/sachets is dat er naast eigen merk vaak heel weinig beschikbaar is van de merken. We kunnen op zich wel de sachets ook als 2e keuze beschikbaar maken![]()
Wat was het referentienummer? Dat regel ik het even voor je
---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 12:20 ----------
:d
Klopt, het is wat aan de drukke kant. Zeker ook doordat er nogal wat personeel op vakantie is. Maar dat moet geen reden zijn als ik eerlijk ben
Wat was het referentienummer? Dat regel ik het even voor je![]()
Bij ons in de keuken staat altijd de whey perfectionUiteraard geen snoep
Doe je ook mee aan de [Link niet meer beschikbaar]?
- Eldert

Dat zou slim zijn, want nu skip ik de beker en vraag ik om een extra sample (die er dan vervolgens niet altijd bij zit). Krijg ik zo'n beker dan probeer ik er iemand anders mee blij te maken, maar tegenwoordig heeft iedereen al zo'n ding!
Zal volgende week kunnen
Is het weer de zelfde verpakking als vorige keer? Kunnen jullie dit niet veranderen?

Vind ik persoonlijk ook, maar kan daar nog wel begrip voor hebben. Mede doordat jullie zeer actief zijn met de feedback van de klanten.

Erg leuke actie ja, ik ben al naar iets opzoek voor op de foto.

Dus alles is +1 .. want banaan, aardbei, chocolade en al die andere smaken zijn echt een stuk lekkerder met melk... denk dat je alleen de fruit smaken niet met melk moet drinken
Berry blast ga ik binnenkort effe bestellen.. moet t gewoon effe proberen.
bedankt voor je review trouwens ..![]()

Graag gedaan! Jij bedankt voor de order!
Punt met de sampling/sachets is dat er naast eigen merk vaak heel weinig beschikbaar is van de merken. We kunnen op zich wel de sachets ook als 2e keuze beschikbaar maken![]()
Leuk!Vanaf eind volgende week komt er als kado ook de keuze voor 1kg dextrose bij.

Had ik je al eens voorgesteld. Gewoon als tweede cadeau '2 willekeurige samples'. Zo blijft het voor jullie makkelijk en dienen jullie niet telkens de site aan te passen als de samples op zijn of er bij komen.
Ik heb onze eigen eiwitsachets er nu ook bij gezet als 2e optie