Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanaf eind volgende week komt er als kado ook de keuze voor 1kg dextrose bij.:)

Daarnaast zijn we aan het kijken of we aankomende week ook wat repen kunnen toevoegen:)

tumblr_m76im6qNVq1rqsc5uo9_500.gif

:roflol::roflol: wtf man! xD

ff een vraagje, ik heb net mn isolaat binnen gekregen en zag dat er zwarte stukjes inzaten, nu weet ik dat stracciatella met chocolade is(dacht dat de whey en etc alleen de smaak had van de smaak die je besteld) , maar zit er echte chocolade in de stracciatella? want ik krijg uitslag van chocolade :O nja de geur is echt fgenomenaal gwn, cookies en cream ius daar gwn vies bij :P alvast bedankt en anders wordt het gwn met puistjes rond lopen voorlopig :P

Bedankt weer voor de snelle levering jongens! Trouwens over de cadeau's gesproken. Is het misschien een idee om als tweede cadeaukeuze ook extra supplementen te kunnen selecteren? Want ik neem altijd de shakebaker of bidon, want die gaan naar verloop van tijd toch wel stinken, dus dan heb ik een vervanger, maar zoveel heb ik er nou ook weer niet nodig, terwijl de samples wel altijd van harte welkom zijn, vooral voor het uitproberen van nieuwe smaken.

Graag gedaan! Jij bedankt voor de order!:)

Punt met de sampling/sachets is dat er naast eigen merk vaak heel weinig beschikbaar is van de merken. We kunnen op zich wel de sachets ook als 2e keuze beschikbaar maken:)

B&F, wat betreft de opmerkingen: Noem een naam en je krijgt extra samples??
Dan moeten de opmerkingen wel gelezen worden natuurlijk he;)
Het is of heeeeel druk bij jullie of er lopen een paar ongeletterde/blinde gasten bij jullie in het magazijn. Ik ga maar uit van het eerste:D

Zo, het pakketje met oats zijn keurig s ochtends vroeg binnengekomen!
Helaas was 1 van de zakjes oats open geknapt en zat heel mn pakket eronder :p.
Ik had overigens ook bij cadeaukeuze een sample van isolaat perfection gekozen, maar deze zat er helaas niet bij.

Greetz

Wat was het referentienummer? Dat regel ik het even voor je:)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 12:20 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:d

Nou pakketje net weer binnen gekregen, keurig optijd! Alles zit dr in, kan ik er weer tegenaan. goed werk BnF & PostNL

B&F, wat betreft de opmerkingen: Noem een naam en je krijgt extra samples??
Dan moeten de opmerkingen wel gelezen worden natuurlijk he;)
Het is of heeeeel druk bij jullie of er lopen een paar ongeletterde/blinde gasten bij jullie in het magazijn. Ik ga maar uit van het eerste:D

Klopt, het is wat aan de drukke kant. Zeker ook doordat er nogal wat personeel op vakantie is. Maar dat moet geen reden zijn als ik eerlijk ben:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 12:21 ----------

Nou pakketje net weer binnen gekregen, keurig optijd! Alles zit dr in, kan ik er weer tegenaan. goed werk BnF & PostNL

Dank je!:)

Punt met de sampling/sachets is dat er naast eigen merk vaak heel weinig beschikbaar is van de merken. We kunnen op zich wel de sachets ook als 2e keuze beschikbaar maken:)

Dat zou slim zijn, want nu skip ik de beker en vraag ik om een extra sample (die er dan vervolgens niet altijd bij zit). Krijg ik zo'n beker dan probeer ik er iemand anders mee blij te maken, maar tegenwoordig heeft iedereen al zo'n ding!

Klopt, het is wat aan de drukke kant. Zeker ook doordat er nogal wat personeel op vakantie is. Maar dat moet geen reden zijn als ik eerlijk ben:rolleyes:

Vind ik persoonlijk ook, maar kan daar nog wel begrip voor hebben. Mede doordat jullie zeer actief zijn met de feedback van de klanten.

Dat zou slim zijn, want nu skip ik de beker en vraag ik om een extra sample (die er dan vervolgens niet altijd bij zit). Krijg ik zo'n beker dan probeer ik er iemand anders mee blij te maken, maar tegenwoordig heeft iedereen al zo'n ding!

Ik ga ermee aan de gang!:) Zal volgende week kunnen:)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 12:47 ----------

Is het weer de zelfde verpakking als vorige keer? Kunnen jullie dit niet veranderen?

Nee, we zouden kunnen overschakelen op potten maar dat zou de prijs ook weer verhogen.:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 12:48 ----------

Vind ik persoonlijk ook, maar kan daar nog wel begrip voor hebben. Mede doordat jullie zeer actief zijn met de feedback van de klanten.

Dank je, voor je begrip!!:)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 12:48 ----------

haha leuke actie mss dat ik wel een foto stuur :D

Zeker doen!:)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 12:50 ----------

Erg leuke actie ja, ik ben al naar iets opzoek voor op de foto.

Top!:)

[Link niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt door een moderator:
Dus alles is +1 .. want banaan, aardbei, chocolade en al die andere smaken zijn echt een stuk lekkerder met melk... denk dat je alleen de fruit smaken niet met melk moet drinken???

Berry blast ga ik binnenkort effe bestellen.. moet t gewoon effe proberen.

bedankt voor je review trouwens ..;)

Berry heb ik staan in casseine en vind ik heeel lekker :D
Ik drink altijd alleen met water heb smorgens halve liter magere melk bij ontbijt en vind het voldoende. raar maar waar als ik 1 met melk maak moet ik even wennen aan de smaak :p

Had ik je al eens voorgesteld. Gewoon als tweede cadeau '2 willekeurige samples'. Zo blijft het voor jullie makkelijk en dienen jullie niet telkens de site aan te passen als de samples op zijn of er bij komen.

Had ik je al eens voorgesteld. Gewoon als tweede cadeau '2 willekeurige samples'. Zo blijft het voor jullie makkelijk en dienen jullie niet telkens de site aan te passen als de samples op zijn of er bij komen.

De merken zijn op het moment zo gierig met samples dat we eigenlijk alleen onze eigen eiwitten hebben. Wat je aangeeft zou makkelijk zijn maar zelfs dat lukt dus niet:cool: Ik heb onze eigen eiwitsachets er nu ook bij gezet als 2e optie:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven