MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
bullshit :p

Nieuwe no-xplode ziet er nou niet echt boeiend uit :(

Napalm dan weer wel. Jullie missen trouwens nog een aantal ingredienten bij napalm, vergelijk maar eens met hun ingredientenlijst.
Wat zijn myobolic serms ofzo? had 't opgezocht, snap er niet veel van.

No Xplode
Inderdaad niet iets heel nieuws:cool:

Serms
Algemen benaming / marketing term inderdaad:)

Wat bedoel je als reactie op serms haha

Wanneer komt de nieuwe intimitate? bestel gelijk 4 potten, iedereen zegt komt pas na 2 potten :p

Met een goede introductie prijs?! :D

haha is goed!

B&F,

Las ergens dat jullie als cadeau 1k Dextrose gingen toevoegen, voor wanneer zou dit zijn? En is dit dan als cadeau vanaf de 30euro? :D Zou een leuk extraatje zijn!

En toch ben ik zeer benieuwt naar de werking van de nieuwe N0-Xplode aangezien ik de oude 2 gehad heb en de igniter shots en ook allemaal in alle smaken.

Waarom is er geen indicatie voor leeftijden onder de 18 bij de vetmeter?

Ik ben 16 en op de gebruiksaanwijzing begint het schema pas bij de 18 jaar. Dus volgend dat ding zou ik 6% Vet hebben terwijl ik alleen lichte abs zie bij aanspannen???

B&F,

Las ergens dat jullie als cadeau 1k Dextrose gingen toevoegen, voor wanneer zou dit zijn? En is dit dan als cadeau vanaf de 30euro? :D Zou een leuk extraatje zijn!

Zal vanaf 99 zijn. Ik denk nog 10-14 dagen voordat we het binnen hebben. We gaan de Dextrose ook los verkopen voor een scherpe prijs:)

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jul 2012 om 21:46 ----------

En toch ben ik zeer benieuwt naar de werking van de nieuwe N0-Xplode aangezien ik de oude 2 gehad heb en de igniter shots en ook allemaal in alle smaken.

Als het goed is dan hebben we het dinsdag in huis:)

Levert postnl ook maandagochtend?

Levert postnl ook maandagochtend?

Nee, volgens mij niet. Weet het niet 100%

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jul 2012 om 21:49 ----------

Waarom is er geen indicatie voor leeftijden onder de 18 bij de vetmeter?

Ik ben 16 en op de gebruiksaanwijzing begint het schema pas bij de 18 jaar. Dus volgend dat ding zou ik 6% Vet hebben terwijl ik alleen lichte abs zie bij aanspannen???

16-18 maakt niet uit eigenlijk. Wij bestellen ze puur, laten ze niet zelf maken.

Zou het kunnen dat ik van de Creapure creatine (monohydraat) geen acne krijg en van creatine monohydraat van xxL wel ? Mij lijkt het raar omdat het allebei monohydraat is maar ik had nog een pot van xxl liggen en gebruik die nu sinds een paar dagen, weet alleen niet ofdat het door het verschil zou kunnen zijn ?

Zou het kunnen dat ik van de Creapure creatine (monohydraat) geen acne krijg en van creatine monohydraat van xxL wel ? Mij lijkt het raar omdat het allebei monohydraat is maar ik had nog een pot van xxl liggen en gebruik die nu sinds een paar dagen, weet alleen niet ofdat het door het verschil zou kunnen zijn ?

We kunnen niet oordelen over de Creatine van andere bedrijven, onze Creatine is de meest zuivere creatine met de beste werking en 100% gegarandeerde kwaliteit geproduceerd door AlzChem Trostberg GmbH. Wij raden altijd gepatenteerde Creapure Creatine van B&F aan, de beste prijs, de beste kwaliteit :thumbup:!

Ik kocht de variety pack om een nieuwe smaak uit te kiezen. nu weet ik verdomme helemaal niet meer welke smaak ik moet kopen... hahaha

Zal vanaf 99 zijn. Ik denk nog 10-14 dagen voordat we het binnen hebben. We gaan de Dextrose ook los verkopen voor een scherpe prijs:)

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jul 2012 om 21:46 ----------

Als het goed is dan hebben we het dinsdag in huis:)

Beter doen jullie de dextrose bij 30 euro aan bestellen :)

Ik heb een alternatief van PAM gevonden! PEM spray, alleen deze is niet in jullie assortiment wel zijn er andere producten van M Double You aanwezig. Is het mogelijk dat jullie dit opnemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven