AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom ik net thuis, zie ik een doos met B&F stickers.
Met aan de zijkant een grote witte sticker met: Whey perfection vanilla.
Ik iets van :nowai: die smaak had ik niet besteld.
Maak de doos open zie ik netjes de 2 potten whey perfection ( cookies en cream, berry blast ) + me 2 pre workout power pill:D.
En wat een hoop Samples:haar: maar lieft 13 of 14, muscletech nitro tech hardcore, monster amino, elite gourmet whey en whey perfection 4 smaken.
:bierbang:

Service van B&F is SUPER:yes:
Bedankt he Ilco:D

Kijk dat is goeie service :D
Vandaag die superpump sample op, nieuwe smaak is veel beter dan de oude van 2jaar terug ongeveer, Orange nog wat dacht ik.
Trainen ging wel heerlijk, over aantal maanden maar weer eens Superpump/SizeOn stack nemen :P
Nu eerst maar verder knallen op black powder, dat geen zwarte poeder is :P

Size ON is er ook in een nieuwe versie de Size ON Max Performance; met extra Whey Hydrolisaat, vernieuwde creatine en 25% meer Outlast.
Ik denk dat we over een aantal weken de combi Superpump - Size on Max Performance gaan maken. Er is ook een nieuwe Pre-Contest versie zonder outlast..

Dank je, voor het compliment trouwens;)

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Kom ik net thuis, zie ik een doos met B&F stickers.
Met aan de zijkant een grote witte sticker met: Whey perfection vanilla.
Ik iets van :nowai: die smaak had ik niet besteld.
Maak de doos open zie ik netjes de 2 potten whey perfection ( cookies en cream, berry blast ) + me 2 pre workout power pill:D.
En wat een hoop Samples:haar: maar lieft 13 of 14, muscletech nitro tech hardcore, monster amino, elite gourmet whey en whey perfection 4 smaken.
:bierbang:

Service van B&F is SUPER:yes:
Bedankt he Ilco:D

:D Thanks

Ik ga ze allemaal eens proberen

Factuur datum: 06-05-2010
Referentienummer: 111981

Aantal Omschrijving Stuksprijs Totaal
1 No Xplode NT (BSN) 1 sachet (alleen te bestellen in combinatie met andere producten) Raspberry (+ Gratis Bidon) 2,10 2,10
1 NOX Pump Xtreme Ultralife * (Ultra Life) 1 zakje Nox Pump XTREME! 2,00 2,00
1 Ultimate NOX PUMP Formula * (Dorian Yates) 1 Sachet Ultimate Nox Pump (Geen bidon) (+ Gratis Bidon) 1,90 1,90
1 SuperPump 250 * (Gaspari Nutrition) 1x Stick Fruit Punch 1,75 1,75
1 NO SHOTGUN V3! (VPX Sports) 1x Stick (Geen shakebeker) Cherry (+Gratis Shakebeker!) 1,80 1,80
1 SuperPump Stick Paks Gaspari Nutrition * (Gaspari Nutrition) 1 Stick Punch Blast 1,75 1,75
1 Black Powder * (MRI Performance) 1 Stick Raspberry 1,60 1,60

Heb bij opmerkingen ook nog om een Crack sample gevraagd, indien er nog iets van Pre-workouts is die niet id bestelling zitten maar waar samples van zijn Ilco!

(ik heb ook x dagen terug bijna 10 kilo whey perfection besteld dus ik verdien wel wat samples toch :D)

Factuur datum: 06-05-2010
Referentienummer: 111981

Aantal Omschrijving Stuksprijs Totaal
1 No Xplode NT (BSN) 1 sachet (alleen te bestellen in combinatie met andere producten) Raspberry (+ Gratis Bidon) 2,10 2,10
1 NOX Pump Xtreme Ultralife * (Ultra Life) 1 zakje Nox Pump XTREME! 2,00 2,00
1 Ultimate NOX PUMP Formula * (Dorian Yates) 1 Sachet Ultimate Nox Pump (Geen bidon) (+ Gratis Bidon) 1,90 1,90
1 SuperPump 250 * (Gaspari Nutrition) 1x Stick Fruit Punch 1,75 1,75
1 NO SHOTGUN V3! (VPX Sports) 1x Stick (Geen shakebeker) Cherry (+Gratis Shakebeker!) 1,80 1,80
1 SuperPump Stick Paks Gaspari Nutrition * (Gaspari Nutrition) 1 Stick Punch Blast 1,75 1,75
1 Black Powder * (MRI Performance) 1 Stick Raspberry 1,60 1,60

Heb bij opmerkingen ook nog om een Crack sample gevraagd, indien er nog iets van Pre-workouts is die niet id bestelling zitten maar waar samples van zijn Ilco!

(ik heb ook x dagen terug bijna 10 kilo whey perfection besteld dus ik verdien wel wat samples toch :D)

:D moet lukken.. komt goed

Klopt zag de nieuwe versies van SizeOn. Was erg tevreden over de oude stack en dacht die komt nog wel een keer. Wel mooi dat jullie een combi gaan aanbieden, jullie doen goeie zaken. Vaste klant der bij voor B&F :P
Zal ook wel over tijdje een review plaatsen van Black powder, zag die nog nergens staan dus.

Klopt zag de nieuwe versies van SizeOn. Was erg tevreden over de oude stack en dacht die komt nog wel een keer. Wel mooi dat jullie een combi gaan aanbieden, jullie doen goeie zaken. Vaste klant der bij voor B&F :P
Zal ook wel over tijdje een review plaatsen van Black powder, zag die nog nergens staan dus.

:thumbs:
Ja, we hebben hebben en krijgen nog een aantal "gewone" Size On binnen. daarna gaan we door met de Max Performance en Per contest.
Black Powder is volgens mij in NL en BE nog niet zo bekend dus...:)

Sample van black powder beviel perfect dus dacht aanschaffen die handel :P
Misschien dat een review het wat bekender kan maken en meer mensen hem eventueel kunnen halen voor goeie trainingen.
Ga over tijdje wel gewoon voor de Max Performance.

@ bodyenfitshop heeft u mijn pm al gelezen?

Ilco,

mijn maat bestelde eerder deze week whey perfection (cookies.)
Kan je, zodra je in de mogelijkheid bent, eens nazien of de bestelling voor deze nieuwe klant, reeds is verstuurd ?
Betreft referentienummer 1109581.

Thanks,

Daniell.

Ilco,

mijn maat bestelde eerder deze week whey perfection (cookies.)
Kan je, zodra je in de mogelijkheid bent, eens nazien of de bestelling voor deze nieuwe klant, reeds is verstuurd ?
Betreft referentienummer 1109581.

Thanks,

Daniell.

Kan ik hiervan niet checken, ik laat het je morgenochtend direct weten:)

Wat een rotsite, heb maandag m'n product besteld,
blijkt dat het nu nog altijd maar in voormelding staat :S
Slechte service, of ik heb ongeluk?

slechte service? B&F heeft absoluut de beste service in nederland kerel. Er gaat gewoon af en toe iets fout, maar dat gebeurd overal en als er iets fouts gaat lossen ze dat altijd heel mooi op.

Hee jongens ik ga nu wat bestellen alleen kan ik nergens shakebeker vinden.
Of hebben jullie dit niet ?

Besteld :) Thanx

Sample van black powder beviel perfect dus dacht aanschaffen die handel :P
Misschien dat een review het wat bekender kan maken en meer mensen hem eventueel kunnen halen voor goeie trainingen.
Ga over tijdje wel gewoon voor de Max Performance.

:thumbs: ziet er krachtig uit :cool: ook extra bonusje voor in de cut (green tea, caf, ..)
laat ons horen hoe je erop gaat (pomp/gewenning/energie/krachttoename/smaak/...)

jha op school gaat da moeilijk maar anders word hij ook direct uitgespoeld :D

was vroeger bij mij ook een probleem, mijn oplossing was zo:
ik dronk (overdag) s'avonds 1,5l water (=grote fles)
dan pakte ik A4 blad papier, rolde het zo tot trechtertje, kapte ik aantal schepjes whey op die manier zonder morsen in de waterfles
vulde ik de fles terug onder de kraan met water of magere melk
zette ik het in de ijskast en volgende dag nam ik het mee naar school (lekker koel = extra lekker) en dronk ik de hele dag lekker door :cool: als het op was gooide ik de fles gewoon in de vuilbak.. :cool:

slechte service? B&F heeft absoluut de beste service in nederland kerel. Er gaat gewoon af en toe iets fout, maar dat gebeurd overal en als er iets fouts gaat lossen ze dat altijd heel mooi op.

+1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven