Tim20
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik, als ondernemer, verreken dat ook door aan mijn klanten indien ze betalen met paypal. Aangezien dat simpelweg meer kost.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik, als ondernemer, verreken dat ook door aan mijn klanten indien ze betalen met paypal. Aangezien dat simpelweg meer kost.
ik zie het nog niet terug in dalende kosten op het gebied van de producten die ik koop. Ik als klant ervaar dus dat dit 1 op 1 doorbelast wordt aan mij waar dit voorheen niet het geval was. Ik, als klant, maak daar dan ook melding over. Kosteloos paypal gebruik was voor mij altijd een grote qualifier voor B&F als leverancier.
paypal nog steeds extra toeslag. Not liking it one bit!
B&F moet ook een startbedrag + percentage aan paypal betalen, dus is het voor hun ongunstiger, dus ook voor jou.
), en wij hadden tot voor kort als betaalmogelijkheden iDeal, bankoverschrijving en automatische incasso. De laatste twee brengen te veel risico met zich mee voor de webwinkel, omdat ze in het ergste geval achter hun geld aan moeten zitten, langere verwerkingstijd van de betaling en eventueel uit handen geven aan een incassobureau etc etc. Daarom rekende wij ook een toeslag voor die twee betaalopties, iDeal staat het geld via Ogone meteen op de rekening en gaat de order automatisch door, oftewel (bijna) geen omkijken naar
Sinds een paar maanden enkel iDeal als betaaloptie, en als uitzondering via bankoverschrijving, maar dat geeft nog steeds veel administratief werk..Kleine bestelling C512574
Kunnen jullie er misschien wat extra samples afslank eiwit bij doen? Ik probeer m'n vriendin aan de shakes te helpen :-)

Als je EXTRA samples wilt werkt dit nochtans niet. Mijn shaker was geschrapt omdat ik extra samples gevraagd had bij opmerkingen... Men samples had ik natuurlijk wel.Sorry ik las je bericht te laat. Volgende keer even bij de opmerkingen vermelden![]()
Als je EXTRA samples wilt werkt dit nochtans niet. Mijn shaker was geschrapt omdat ik extra samples gevraagd had bij opmerkingen... Men samples had ik natuurlijk wel.

Niet meer dan logisch toch? Of moet jij per se 2 cadeaus + daar bovenop extra samples?
En @Huargh, ben dan toch wel benieuwd wat jij verzamelt..![]()
het zijn persoonlijke artifacten geconstrueerd door de b&f staff, ik denk niet dat jullie mij kunnen helpen

het zijn persoonlijke artifacten geconstrueerd door de b&f staff, ik denk niet dat jullie mij kunnen helpen
Wat mij net te binnen misschien handig voor B&F om mooie foldertjes te laten drukken met daarin bijvoorbeeld de 50 best verkochten producten en hun beschrijving en prijs.Vervolgens een paar atleten erbij om het geheel compleet te maken.Mensen vinden dit altijd fijn een leuk foldertje bij de bestelling handig voor jezelf en handig om reclame mee te maken.

Daarnaast heb je ook nog eens wekelijks een nieuwsbrief en daarnaast FB.
Toch wordt de factuur soms toch meegezonden.. Leukste was nog wel, dat ik een keer ondanks de opmerking een pakket kreeg incl. factuur, met daarop met pen geschreven: "Factuur niet meezenden" 
Hoi,
Ik heb voor het eerst bij B&F besteld. Dit via een Kiala afhaalpunt.
Ik vertrek maandag op reis dus ik hoop dat ik deze week m'n bestelling nog kan afhalen. Is dat mogelijk?
Krijg ik een mail bij verzending van de bestelling en bij aankomst? Het pakketje volgen op de website van Kiala is (nog) niet mogelijk.
Het gaat over bestelling C510715
Groetjes,
Allures