Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zie het nog niet terug in dalende kosten op het gebied van de producten die ik koop. Ik als klant ervaar dus dat dit 1 op 1 doorbelast wordt aan mij waar dit voorheen niet het geval was. Ik, als klant, maak daar dan ook melding over. Kosteloos paypal gebruik was voor mij altijd een grote qualifier voor B&F als leverancier.

ik zie het nog niet terug in dalende kosten op het gebied van de producten die ik koop. Ik als klant ervaar dus dat dit 1 op 1 doorbelast wordt aan mij waar dit voorheen niet het geval was. Ik, als klant, maak daar dan ook melding over. Kosteloos paypal gebruik was voor mij altijd een grote qualifier voor B&F als leverancier.

Voorheen maakte B&F minder winst op jou aankoop wanneer je betaalde met paypal dan met bijv. een overschrijving. Daarbij komt dat ze prijzen kunnen hanteren die zij leuk vinden. Betaal gewoon op een andere manier.

paypal nog steeds extra toeslag. Not liking it one bit!

B&F moet ook een startbedrag + percentage aan paypal betalen, dus is het voor hun ongunstiger, dus ook voor jou.

Dat snappen we Kevin. Daar staat tegenover dat we gewoon hele goede prijzen (met weinig marge) hanteren. Dat betekend dat wanneer klanten een bepaalde extra kostprijsverhogende service zoals paypal willen, zij daar zelf voor zullen moeten betalen. De kosten hiervoor zullen anders moeten worden verdeeld onder alle klanten (dus ook de klanten de hier geen gebruik van maken) en dat vinden wij niet eerlijk.

We hopen op je begrip.

Mie

Kleine bestelling C512574

Kunnen jullie er misschien wat extra samples afslank eiwit bij doen? Ik probeer m'n vriendin aan de shakes te helpen :-)

Betalen via Paypal vond ik ook wel ideaal als ik op mijn werk was (en geen iDeal E.dentifier bij me had) of via mijn smartphone bestelde. Gewoon wachtwoord invullen, de aan Paypal gekoppelde bankrekening of CC selecteren, en de bestelling was betaald en direct verwerkt. Nu probeer ik toch zoveel mogelijk via iDeal te betalen, en als ik mijn pasje of E.dentifier niet bij me heb, dan maar Paypal+extra kosten. Toch wel jammer, maar het is niet anders..

Snap best dat het kosten bij zijn gekomen:
Ik werk zelf ook voor een webwinkel (gemiddeld 100 orders per dag, bij B&F zal het wel 10x zoveel zijn :P), en wij hadden tot voor kort als betaalmogelijkheden iDeal, bankoverschrijving en automatische incasso. De laatste twee brengen te veel risico met zich mee voor de webwinkel, omdat ze in het ergste geval achter hun geld aan moeten zitten, langere verwerkingstijd van de betaling en eventueel uit handen geven aan een incassobureau etc etc. Daarom rekende wij ook een toeslag voor die twee betaalopties, iDeal staat het geld via Ogone meteen op de rekening en gaat de order automatisch door, oftewel (bijna) geen omkijken naar ;) Sinds een paar maanden enkel iDeal als betaaloptie, en als uitzondering via bankoverschrijving, maar dat geeft nog steeds veel administratief werk..

ref. C512661

Zouden jullie naar de opmerkingen kunnen kijken? Vraag daar al een tijdje om (de rest van de verzameling is al compleet) maar dat doen jullie niet meer schijnbaar :( ik mis alleen die nog. Ben al klant vanaf 2008.

Als je EXTRA samples wilt werkt dit nochtans niet. Mijn shaker was geschrapt omdat ik extra samples gevraagd had bij opmerkingen... Men samples had ik natuurlijk wel.

Niet meer dan logisch toch? Of moet jij per se 2 cadeaus + daar bovenop extra samples?

En @Huargh, ben dan toch wel benieuwd wat jij verzamelt.. :D

Niet meer dan logisch toch? Of moet jij per se 2 cadeaus + daar bovenop extra samples?

En @Huargh, ben dan toch wel benieuwd wat jij verzamelt.. :D

ben vergeten hoe ik het precies verwoord heb, misschien wil b&f het wel even kopieren

Ja wat verzamel je misschien kan iemand van het forum je helpen

het zijn persoonlijke artifacten geconstrueerd door de b&f staff, ik denk niet dat jullie mij kunnen helpen

Wat mij net te binnen misschien handig voor B&F om mooie foldertjes te laten drukken met daarin bijvoorbeeld de 50 best verkochten producten en hun beschrijving en prijs.Vervolgens een paar atleten erbij om het geheel compleet te maken.Mensen vinden dit altijd fijn een leuk foldertje bij de bestelling handig voor jezelf en handig om reclame mee te maken.

Wat mij net te binnen misschien handig voor B&F om mooie foldertjes te laten drukken met daarin bijvoorbeeld de 50 best verkochten producten en hun beschrijving en prijs.Vervolgens een paar atleten erbij om het geheel compleet te maken.Mensen vinden dit altijd fijn een leuk foldertje bij de bestelling handig voor jezelf en handig om reclame mee te maken.

Inderdaad, zo'n foldertje is leuk en aardig, atleten ook, maar het kost hen ook allemaal geld. Ik denk dat het besparen op dit soort zaken net één van de redenen is dat BnF zo goedkoop kan zijn :)

Foldertje vind ik een beetje zonde van het geld, vanuit B&F gezien.. Bij mij verdwijnen die dingen zonder te bekijken meteen in de papierbak. Best verkochte producten kan je ook gewoon in de site integreren lijkt me? Dan is het ook nog eens actueel ;) Daarnaast heb je ook nog eens wekelijks een nieuwsbrief en daarnaast FB.

Ik heb trouwens ook een paar keer vermeld als opmerking bij de bestelling, dat de papieren factuur niet mee hoeft te worden gezonden. Ik 'print' altijd de digitale versie als pdf, en die verdwijnt netjes in een mapje op de pc t.b.v. de administratie :) Toch wordt de factuur soms toch meegezonden.. Leukste was nog wel, dat ik een keer ondanks de opmerking een pakket kreeg incl. factuur, met daarop met pen geschreven: "Factuur niet meezenden" :D

Bestelling Kiala België

Hoi,

Ik heb voor het eerst bij B&F besteld. Dit via een Kiala afhaalpunt.
Ik vertrek maandag op reis dus ik hoop dat ik deze week m'n bestelling nog kan afhalen. Is dat mogelijk?

Krijg ik een mail bij verzending van de bestelling en bij aankomst? Het pakketje volgen op de website van Kiala is (nog) niet mogelijk.

Het gaat over bestelling C510715 (op 28 juli om 23u besteld)

Groetjes,
Allures

Hoi,

Ik heb voor het eerst bij B&F besteld. Dit via een Kiala afhaalpunt.
Ik vertrek maandag op reis dus ik hoop dat ik deze week m'n bestelling nog kan afhalen. Is dat mogelijk?

Krijg ik een mail bij verzending van de bestelling en bij aankomst? Het pakketje volgen op de website van Kiala is (nog) niet mogelijk.

Het gaat over bestelling C510715

Groetjes,
Allures

Je krijgt een mail van Kiala, en waarschijnlijk zul je het pakket voor maandag hebben hoor ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven