XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, als ik een boer laat een tijdje nadat ik die Magic Creatine heb genomen krijg ik een extreem kruidige smaak van die Tarragon. Best apart. :D

Ik heb een alternatief van PAM gevonden! PEM spray, alleen deze is niet in jullie assortiment wel zijn er andere producten van M Double You aanwezig. Is het mogelijk dat jullie dit opnemen?

We hebben de Pem in het verleden wel gehad, echter de kwaliteit vonden we minder als de originele. De originele PAM hebben we weer groot besteld, helaas duurt het nog even voor hij bij ons binnen is...

Ik heb een alternatief van PAM gevonden! PEM spray, alleen deze is niet in jullie assortiment wel zijn er andere producten van M Double You aanwezig. Is het mogelijk dat jullie dit opnemen?

PEM van M double you verkopen ze raar genoeg ook in Sligro vestigingen als je deze persé wilt hebben.

Zelf vind ik de PEM spray van M double you van slechtere kwaliteit als de PAM spray. ;)

Net weer een bestelling geplaatst, ref. C511926
Heb als mededeling: sample Whey Perfection White Chocolate geschreven.
Moest dit lukken zou dit fantastisch zijn, want ik heb de afgelopen bestellingen geen samples meer gekregen :(

Ohja, gaan jullie in de toekomst jullie assortiment van Capella Flavor Drops nog uitbreiden of niet?
De smaken die jullie aanbieden zijn top, maar ik heb net nog wat verder zitten zoeken & er zijn er nog zoveel lekkere :D

Laatst bewerkt:
Moest dit lukken zou dit fantastisch zijn, want ik heb de afgelopen bestellingen geen samples meer gekregen :(

Ohja, gaan jullie in de toekomst jullie assortiment van Capella Flavor Drops nog uitbreiden of niet?
De smaken die jullie aanbieden zijn top, maar ik heb net nog wat verder zitten zoeken & er zijn er nog zoveel lekkere :D

Ik heb je pakket nog net eruit kunnen halen, en je wat extra whey perfection samples toegestuurd waaronder de white chocolate;). En of er nog extra smaken komen, zou ik zo nog niet kunnen zeggen, maar ik ga het doorgeven in ieder geval!:)

De pure dextrose zonder smaak is echt goed!! De huidige dextrose waren allen met een smaakje en niet super aangenaam om te mengen met whey. Die gaat al zeker bij mijn volgende bestelling.

Je ging nog melden of de prijs van de oats zou blijven zoals de prijs in aanbieding. Heb je daar al een zicht op?

De pure dextrose zonder smaak is echt goed!! De huidige dextrose waren allen met een smaakje en niet super aangenaam om te mengen met whey. Die gaat al zeker bij mijn volgende bestelling.

Je ging nog melden of de prijs van de oats zou blijven zoals de prijs in aanbieding. Heb je daar al een zicht op?

Goed te horen dat je de dextrose goed vindt!:D Helaas hebben we er nog geen zicht op of de prijs van de oats gaat veranderen of niet.

Ik heb je pakket nog net eruit kunnen halen, en je wat extra whey perfection samples toegestuurd waaronder de white chocolate;). En of er nog extra smaken komen, zou ik zo nog niet kunnen zeggen, maar ik ga het doorgeven in ieder geval!:)

GEWELDIG!
Wat een service, dit is dus de reden (+ de scherpe prijzen & goede kwaliteit van producten :D) dat ik bij jullie blijf bestellen & andere mensen overtuig van jullie shop!
Bedankt, ik hou het zeker in de gaten! ;)

GEWELDIG!
Wat een service, dit is dus de reden (+ de scherpe prijzen & goede kwaliteit van producten :D) dat ik bij jullie blijf bestellen & andere mensen overtuig van jullie shop!
Bedankt, ik hou het zeker in de gaten! ;)

Fijn om te horen! Bedankt voor al je complimenten en heel veel succes met je bestelling.

Mike

Ik wacht rustig af totdat jullie de PAM spray hebben...tot die tijd de Olive spray van AH. Hope it will work "proper".

Vrijdag de sample van 'NOXIPRO' binnen gekregen.
Vandaag even getest. Man wat een lekker spull! Ik zeg 1000x beter dan Crack V3 ( totaal geen effect op mij 3scoops) maar 1 sample zakje heerlijk nog nooit zo'n lekkere training gehad!
Plus punten:
-Heerlijke smaak (niet zo gemiesch als Crack V3) maar echt lekker te drinken!(Fruit Punch)
-Fijn effect tijdens training!
Min punten:
-heb nog naar 2 sample zakjes :(

Voor mij zeker een aan raader en ga hem zeker bestellen!
Bedankt Body&Fit Shop!

Vandaag even getest. Man wat een lekker spull! Ik zeg 1000x beter dan Crack V3 ( totaal geen effect op mij 3scoops) maar 1 sample zakje heerlijk nog nooit zo'n lekkere training gehad!
Plus punten:
-Heerlijke smaak (niet zo gemiesch als Crack V3) maar echt lekker te drinken!(Fruit Punch)
Min punten:
-heb nog naar 2 sample zakjes :(

Bedankt Body&Fit Shop!
Volgensmij bevat 1 sample zakje Noxipro 2 doseringen, dus pas op dat je er niet 2 van neemt. ;)

@BF(F) :p
Al meer bekend over jullie huismerk beta alanine?

Plus punten:
Min punten:
-heb nog naar 2 sample zakjes

Bedankt Body&Fit Shop!

Goed om te horen! Noxipro is inderdaad erg goed.

Volgensmij bevat 1 sample zakje Noxipro 2 doseringen, dus pas op dat je er niet 2 van neemt.

@BF(F)
Al meer bekend over jullie huismerk beta alanine?

Klopt, en nee helaas niet.

paypal nog steeds extra toeslag. Not liking it one bit!

Your point being?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven