Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat snappen we Kevin. Daar staat tegenover dat we gewoon hele goede prijzen (met weinig marge) hanteren. Dat betekend dat wanneer klanten een bepaalde extra kostprijsverhogende service zoals paypal willen, zij daar zelf voor zullen moeten betalen. De kosten hiervoor zullen anders moeten worden verdeeld onder alle klanten (dus ook de klanten de hier geen gebruik van maken) en dat vinden wij niet eerlijk.

We hopen op je begrip.

Mie
Nieuwe werkneemster van b&f? :eyebrow:

Nieuwe werkneemster van b&f? :eyebrow:

ref. C512661

Zouden jullie naar de opmerkingen kunnen kijken? Vraag daar al een tijdje om (de rest van de verzameling is al compleet) maar dat doen jullie niet meer schijnbaar :( ik mis alleen die nog. Ben al klant vanaf 2008.

het zijn persoonlijke artifacten geconstrueerd door de b&f staff, ik denk niet dat jullie mij kunnen helpen

Dit verklaart zoveel.. :cool:

Ik wil niet lopen zeiken body en fitshop, er is een actie namelijk dat je gratis supps kon winnen t.w.v 150,-.

Als ik op ''doe mee'' klik staat er : '' Verstuur hier je leukste foto in waarop je staat met een Body & Fit product en maak kans op geweldige prijzen!''

Ik veel mensen gewoon potten whey posten, hun fysiek, of huisdier terwijl er iets met vakantie etc moest zijn, mag dat of worden die gediskwalificeerd?

Ik denk dat die gediskwalificeerd worden inderdaad sommige slaat nergens op geen B&F product alleen ecto fysiekjes haha ;).En zoals je zij de bedoeling is ook een foto met een B&F product en niet van jezelf daar is hier toch al een contest voor.die gesponserd word

Heb zonet nog eens een 'bestellingke' geplaatst met Referentienummer C512806.
Zou ervoor gezorgd kunnen worden dat de opmerking zeker gelezen wordt,
alvast bedankt B&F ;D

from; a happy costumer !!

ref. C512661

Zouden jullie naar de opmerkingen kunnen kijken? Vraag daar al een tijdje om (de rest van de verzameling is al compleet) maar dat doen jullie niet meer schijnbaar :( ik mis alleen die nog. Ben al klant vanaf 2008.

We hebben de opmerking uiteraard gelezen en aan je verzoek voldaan:D

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 08:39 ----------

Inderdaad, zo'n foldertje is leuk en aardig, atleten ook, maar het kost hen ook allemaal geld. Ik denk dat het besparen op dit soort zaken net één van de redenen is dat BnF zo goedkoop kan zijn :)

Op onze nieuwe website hebben we een top 50 met de meest verkochte producten! Een folder is nooit helemaal up to date....

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 08:40 ----------

Heb zonet nog eens een 'bestellingke' geplaatst met Referentienummer C512806.
Zou ervoor gezorgd kunnen worden dat de opmerking zeker gelezen wordt,
alvast bedankt B&F ;D

from; a happy costumer !!
Geregeld:D

Zak oats geknapt haha, no problem! Mn moeder zei dat t wel fijne havermout was, toen liet ik die verpakkig zien met ultra fine oats erop :)

Hebben jullie ook eigen merk omega 3-6-9 ?

Jaa dat van die contest slaat nergens op. ik kan ook wel 3 lege potten whey in een tasje doen en op de foto zetten........

Hallo jullie hebben me gisterenavond proberen te bellen?

mijn bestelling die ik om half tien heb gedaan heeft C512568 al nummer.

Groet

Is Launch van SAN goed te combineren met Nr. 1? En raden jullie het alleen aan op trainingsdagen of is het beter om ook op niet trainingsdagen bijvoorbeeld een halve dosering te nemen? 3 tabs verspreid over de dag?

Zak oats geknapt haha, no problem! Mn moeder zei dat t wel fijne havermout was, toen liet ik die verpakkig zien met ultra fine oats erop

Excuses voor het ongemak. Wat is je referentienummer? Dan sturen we je een zakje na.

Hebben jullie ook eigen merk omega 3-6-9 ?

Nee niet van het eigen merk, wel van Now Foods

Jaa dat van die contest slaat nergens op. ik kan ook wel 3 lege potten whey in een tasje doen en op de foto zetten........

De hoofdprijs gaat om de meeste stemmen. Maar er wordt elke week een prijs weggegeven aan de meest orginele inzending en daar komen dat soort foto's uiteraard niet voor in aanmerking.

Is Launch van SAN goed te combineren met Nr. 1? En raden jullie het alleen aan op trainingsdagen of is het beter om ook op niet trainingsdagen bijvoorbeeld een halve dosering te nemen? 3 tabs verspreid over de dag?

Launch is heel goed te combineren met Nr.1 Ik zou dan de Launch alleen op trainingsdagen voor de training nemen. En Nr.1 op trainingsdagen na de training en op niet trainngsdagen s'ochtends.

Mike

Nee ik hoef geen zakje nagezonden :) heb genoeg extra samples etc gehad in al die tijd bij jullie dus ik ga niet moeilijk doen over een zakje havermout haha

:eek: nog een nieuwe werknemer bij b&f! Zaken gaan goed zo te zien! :p

Of werken jij en mie er al een tijdje en was het me nooit opgevallen?:o

Ik wil het laatste vet onder mijn navel weghebben, wat mij zonder supps niet gaat lukken. Mijn oog is komen te vallen op de Body Perfection Duo. (Ideal Body icm Fast Diet), maar als ik uitreken hoeveel dagen je met bij de potjes doet, dan klopt iets niet toch?

Ideal Body: 120 / 9 = 13 dagen
Fast Diet: 90 / 2 = 45 dagen

Klopt dit, of zie ik iets over het hoofd?

:eek: nog een nieuwe werknemer bij b&f! Zaken gaan goed zo te zien! :p

Of werken jij en mie er al een tijdje en was het me nooit opgevallen?:o

Mike werkt er al een tijdje;)

Ik wil het laatste vet onder mijn navel weghebben, wat mij zonder supps niet gaat lukken. Mijn oog is komen te vallen op de Body Perfection Duo. (Ideal Body icm Fast Diet), maar als ik uitreken hoeveel dagen je met bij de potjes doet, dan klopt iets niet toch?

Ideal Body: 120 / 9 = 13 dagen
Fast Diet: 90 / 2 = 45 dagen

Klopt dit, of zie ik iets over het hoofd?

Klopt helemaal:)

- Eldert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven