MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De moeite waard om te wachten? hahaha

Zit er in de whey perfection cappuccino toevallig cafeïne? De poeder smaakte namelijk behoorlijk naar echt koffiepoeder (bitter), heb na het drinken ervan (2 scoops) de hele nacht niet geslapen namelijk xD.

Placebo. :)

Ja daar dacht ik ook al aan. Ik ben nog al gevoelig voor cafeïne, ik vermijd pre-workout supps om die reden ook als de pest. Maar ik dronk het om 4 uur lag om half 9 in de ochtend nog steeds wakker.

Haha en ik maar niks merken van 700mg caffeine...

Ja daar dacht ik ook al aan. Ik ben nog al gevoelig voor cafeïne, ik vermijd pre-workout supps om die reden ook als de pest. Maar ik dronk het om 4 uur lag om half 9 in de ochtend nog steeds wakker.

Absoluut geen cafeïne in de whey;)

- Eldert

Voor de sample liefhebbers is er nu een topic waar je als je de leukste reden voor waarom je sample's gebruikt post een sample pakket wint gesponsord door mij ;).Misschien dat B&F zelf nog iets toe wil voegen voor de winnaar.

[Link niet meer beschikbaar]

Voor de sample liefhebbers is er nu een topic waar je als je de leukste reden voor waarom je sample's gebruikt post een sample pakket wint gesponsord door mij ;).Misschien dat B&F zelf nog iets toe wil voegen voor de winnaar.

[Link niet meer beschikbaar]

Kunnen we het altijd over hebben:D PM even;)

- Eldert

scheelt er iets met betalings systeem? krijg altijd error

Heej B&F zouden jullie nog wat leuke samples in mijn pakketje kunnen plaatsen?

alvast bedankt ;)

Refnmmr; C521838 net besteld:P

thanxxx

Heej B&F zouden jullie nog wat leuke samples in mijn pakketje kunnen plaatsen?

alvast bedankt ;)

Refnmmr; C521838 net besteld:P

thanxxx

Ga even voor je kijken, ik kan niks beloven;) Pre-workouts hebben we sowieso geen samples van liggen..

- Eldert

Beste B&F,
Ik wil graag eens alle smaken van whey perfection proeven.
Nu bestel ik het variety pack en krijg ik maar 15 vd 23 smaken.
Hoorde namelijk dat de "laatste" smaken heel lekker zijn.

Ik moet et een en het ander bestellen deze week dus laat het even weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven