MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
PES Erase mag (volgens mij) niet worden verkocht in Nederland.
Daarnaast weet ik niet of het zo handig is om het via bijvoorbeeld B&F (of andere Nederlandse supp shop) te verkopen, aangezien het niet een supplement is ala creatine. Mocht B&F het gaan verkopen, zorg dan wel dat mensen goed worden ingelicht, en niet dat een 15 jarige het gaat gebruiken.

Beste B&F,
Ik wil graag eens alle smaken van whey perfection proeven.
Nu bestel ik het variety pack en krijg ik maar 15 vd 23 smaken.
Hoorde namelijk dat de "laatste" smaken heel lekker zijn.

Ik moet et een en het ander bestellen deze week dus laat het even weten.
Prima, ik zie je berichtje hier wel voorbij komen :)
PES Erase mag (volgens mij) niet worden verkocht in Nederland.
Daarnaast weet ik niet of het zo handig is om het via bijvoorbeeld B&F (of andere Nederlandse supp shop) te verkopen, aangezien het niet een supplement is ala creatine. Mocht B&F het gaan verkopen, zorg dan wel dat mensen goed worden ingelicht, en niet dat een 15 jarige het gaat gebruiken.
Ik durf er zo 1-2-3 ook niets over te zeggen. Volgende week is Ilco er weer, zullen we het even overleggen :)

Ralf

Pes Erase dat is toch een fat burner?

Min of meer, volgens mij kan het als PCT worden gebruikt vanwege de cortisol verlagende eigenschappen en testbooster, dus dan zou het als fatburner ook moeten werken, maar dan eerder in vorm van "het beschermt de spieren in de cut"

Nee, Erase is geen fat burner, in de zin van dat het je stofwisseling een tandje hoger zet.
Het is een aromatase inhibitor, oftewel het verhindert de omzetting van testosteron in oestrogeen. Wat uiteindelijk als voordeel geeft dat je test omhoog gaat, en de ongewenste effecten van oestrogeen (oa waterretentie) zal tegengaan. Netto resultaat is dat je testosteron zal stijgen wat weer een voordeel levert in je gains, echter klinkt dit nu allemaal wel zo mooi, maar vergeet niet dat dit verhaaltje ook een andere kant heeft.

Oestrogeen zorgt voor bescherming van je cellen en houdt ogen en gewrichten gezond (En nog een legio dingen, maar dat mag je zelf opzoeken). Als je nu dus je oestrogeen gaat onderdrukken zal je snel gaan merken dat je gewrichten pijn gaan doen, zicht een stukje minder wordt en meer kans op haaruitval (Meer test -> meer omzetting naar dht -> grotere kans op haaruitval).

Dusja, het heeft zeker z'n positieve punten, zeker als het gecombineerd wordt met DAA, echter weeg voor jezelf af of het opweegt tegen de (mogelijke) nadelen.

En als BF het gaat verkopen, zorg dan dat niemand onder de 18 het gaat gebruiken, niet zo verstandig om aan je endocrine systeem te gaan klooien als je nog niet bent uitgegroeid.

Supersnelle levering weer zoals ik van jullie gewend ben, helaas ditmaal een verkeerde inhoud! Mijn referentienummer is C521804 maar de inhoud en factuur zijn van referentienummer C521805 zouden jullie dit na kunnen kijken

Ik had ff een vraagje.
Nou heb ik gisteren voor de eerste keer supplementen besteld.
Maar ik weet nog niet precies wat ik wanneer moet gebruiken.
Overal staat weer iets anders dus als jullie me zouden kunnen helpen zou dat heel mooi zijn.
Ik heb besteld: Whey Perfection. Ultimate Creatine. Magnificent. Muscle protect en Dexaprine.
Ik ga het vandaag zo doen:
Ochtend na het wakker worden Dexaprine en Creatine
Uur later Whey en drna ontbijt.
Tijdens training Muscle Protect
Na de training Creatine, Magnificent en Whey

Is dit een goede combinatie om mee te beginnen of mis ik iets/is iets teveel?

Ik heb de dexaprine na het wakker worden genomen op een lege maag en de creatine 30min drna, deze ook op een lege maag. Ik werd echt niet normaal misselijk. Heb een uur geleden mn whey gedronken en 5min drna alles dr uitgekotst. Is dit omdat ik niks heb gegeten of doe ik iets anders verkeerd?

Ik had ff een vraagje.
Nou heb ik gisteren voor de eerste keer supplementen besteld.
Maar ik weet nog niet precies wat ik wanneer moet gebruiken.
Overal staat weer iets anders dus als jullie me zouden kunnen helpen zou dat heel mooi zijn.
Ik heb besteld: Whey Perfection. Ultimate Creatine. Magnificent. Muscle protect en Dexaprine.
Ik ga het vandaag zo doen:
Ochtend na het wakker worden Dexaprine en Creatine
Uur later Whey en drna ontbijt.
Tijdens training Muscle Protect
Na de training Creatine, Magnificent en Whey

Is dit een goede combinatie om mee te beginnen of mis ik iets/is iets teveel?

Ik heb de dexaprine na het wakker worden genomen op een lege maag en de creatine 30min drna, deze ook op een lege maag. Ik werd echt niet normaal misselijk. Heb een uur geleden mn whey gedronken en 5min drna alles dr uitgekotst. Is dit omdat ik niks heb gegeten of doe ik iets anders verkeerd?

Ik zou het zo doen:

- Wakker worden en meteen ontbijten, meteen daarna halve tot hele dosering whey en dexaprine.
- (half)Uur voor de training eventueel een halve tot hele dosering whey (werkt ook spierbeschermend).
- Tijdens de training muscle protect (bij voorkeur verspreid).
- Na de training direct magnificent.
- Half uur na de training een dosering whey.

Wanneer je creatine neemt maakt niet zoveel uit. Neem eenmaal daags 3 tot 5 gram (afhankelijk van hoeveel je traint en hoeveel spiermassa je hebt) creatine en neem dit op een moment wanneer je veel drinkt (500 ml). Dus niet meteen na het opstaan maar eerder in de middag/avond. In warme vloeistof lost het sneller op, ik neem het altijd met thee (los het op in de warme vloeistof enkele minuten voor het consumeren).
Oplaadfase is achterhaald.

Voor de sample liefhebbers is er nu een topic waar je als je de leukste reden voor waarom je sample's gebruikt post een sample pakket wint gesponsord door mij ;).Misschien dat B&F zelf nog iets toe wil voegen voor de winnaar.

[Link niet meer beschikbaar]
Topic bestaat niet meer?

Ik zou het zo doen:

- Wakker worden en meteen ontbijten, meteen daarna halve tot hele dosering whey en dexaprine.
- (half)Uur voor de training eventueel een halve tot hele dosering whey (werkt ook spierbeschermend).

Wanneer je creatine neemt maakt niet zoveel uit. Neem eenmaal daags 3 tot 5 gram (afhankelijk van hoeveel je traint en hoeveel spiermassa je hebt) creatine en neem dit op een moment wanneer je veel drinkt (500 ml). Dus niet meteen na het opstaan maar eerder in de middag/avond. In warme vloeistof lost het sneller op, ik neem het altijd met thee (los het op in de warme vloeistof enkele minuten voor het consumeren).

Bedankt voor de informatie. Zou de misselijkheid door de creatine vroeg in de ochtend komen denkje? Ik heb Ultimate Creatine van B&F en volgens de verpakking moetje 1 dosering (10gram) in de ochtend en 1 dosering na de training nemen. dit moet in 200ml water maar ik deed 500ml. Kan ik liever 3 tot 5 gram per dag doen zoals jij zegt of 2x 10gram?

Bedankt voor de informatie. Zou de misselijkheid door de creatine vroeg in de ochtend komen denkje? Ik heb Ultimate Creatine van B&F en volgens de verpakking moetje 1 dosering (10gram) in de ochtend en 1 dosering na de training nemen. dit moet in 200ml water maar ik deed 500ml. Kan ik liever 3 tot 5 gram per dag doen zoals jij zegt of 2x 10gram?
Ik ging er van uit dat je creapure creatine gebruikte, wat word aanbevolen voor beginners. ;)

In het geval van Ultimate Creatine zou ik me wel aan de aanbevolen dosering houden, maar als je van mening bent dat je niet zoveel creatine nodig hebt kun je wat minder gebruiken. :)

Ik ging er van uit dat je creapure creatine gebruikte, wat word aanbevolen voor beginners. ;)

In het geval van Ultimate Creatine zou ik me wel aan de aanbevolen dosering houden, maar als je van mening bent dat je niet zoveel creatine nodig hebt kun je wat minder gebruiken. :)

Heel toevallig heb ik ook Creapure Creatine (Micronized) besteld omdat het in de week aanbieding was voor 9.90. Als die aanbevolen is voor beginners dan begin ik liever eerst met die en alsie op is ga ik wel door met Ultimate Creatine.
Het is me nu allemaal duidelijk, bedankt voor de info!

Ik zou het zo doen:

Helemaal goed advies! :) Je kunt het beste Magnificent op trainingsdagen nemen en op rustdagen de Creapure/Ultimate nemen.
Heel toevallig heb ik ook Creapure Creatine (Micronized) besteld omdat het in de week aanbieding was voor 9.90. Als die aanbevolen is voor beginners dan begin ik liever eerst met die en alsie op is ga ik wel door met Ultimate Creatine.
Het is me nu allemaal duidelijk, bedankt voor de info!
Verstandig, creapure werkt bij de meeste bodybuilders :) Succes! Laat je ons hier je vorderingen even weten?

Ralf

Is er al iets bekend over de weekaanbiedingen ?

yo B&F en anderen,
ik had even een vraag over duursport en supplementen. Mijn vader doet veel aan racefietsen en zit vast op een bepaald gemiddelde, dwz hij kan zijn rondje niet sneller doen. Zijn er echt goede supplementen voor duursport? zat zelf te denken aan beta alanine, maar heb zo mn twijfels of het een merkbaar verschil gaat maken. Iemand ideeën?
Thanks

yo B&F en anderen,
ik had even een vraag over duursport en supplementen. Mijn vader doet veel aan racefietsen en zit vast op een bepaald gemiddelde, dwz hij kan zijn rondje niet sneller doen. Zijn er echt goede supplementen voor duursport? zat zelf te denken aan beta alanine, maar heb zo mn twijfels of het een merkbaar verschil gaat maken. Iemand ideeën?
Thanks

Hij kan de Teste Pre Workout proberen, zit ook 350 mg beta alanine per dosering in. Momenteel 6 euro'tjes omdat de THT t/m 8/2012 loopt, maar je kan hem nog ook nog wel tot sept/okt gebruiken, echter gaat de bruikbaarheid (van bepaalde ingrediënten) wel achteruit. ;)

Laatst bewerkt:
Goed punt, maar ik vind 350mg beta alanine wel erg weinig. houdt een pre workout lang aan? hij fietst ongeveer 3 uur

Goed punt, maar ik vind 350mg beta alanine wel erg weinig. houdt een pre workout lang aan? hij fietst ongeveer 3 uur

Je kan natuurlijk de doseringen verhogen. Overigens zitten er ook andere stoffen in die het effect van beta alanine versterken. Het effect zal langer aanhouden op een vollere maag, maar daardoor ook minder 'heftig' zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven