AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoezo moet er opeens voor een paypal betaling 1.95 extra betaald worden? Dit was eerst toch niet?

Hoezo moet er opeens voor een paypal betaling 1.95 extra betaald worden? Dit was eerst toch niet?

Is hier al vaak uitgelegd in het topic. Enkel voor bestellingen onder de 15 euries.
Dit omdat eerst de transactie kosten over alle kopers verrekend werden, ongeacht hun betaalmethode. Nu moeten enkel de effectieve gebruikers van paypal voor de kosten opdraaien. Niet meer dan logisch vind ik dat :)

Is hier al vaak uitgelegd in het topic. Enkel voor bestellingen onder de 15 euries.
Dit omdat eerst de transactie kosten over alle kopers verrekend werden, ongeacht hun betaalmethode. Nu moeten enkel de effectieve gebruikers van paypal voor de kosten opdraaien. Niet meer dan logisch vind ik dat :)
ik heb besteld voor 50 euro en daar stond ook dat ik 1,95 moest betalen

Zit as we speak in portugal met een variety pack whey shake in mn hand.... Nice!

ik heb besteld voor 50 euro en daar stond ook dat ik 1,95 moest betalen

Wat ie zegt klopt ook niet... Verzendkosten hoeven niet betaald te worden bij bestellingen boven de 15 euro. PayPal kosten zijn er gewoon ongeacht de waarde van de bestelling

Vervelend om te horen. Wij hebben het pakketje gisteren gewoon verzonden. Kennelijk heeft PostNL vertraging. Hopelijk ben je wel tevreden met de producten.

-Mike

Ik werd wel keurig netjes opgebeld vandaag dat er iets van me bestelling niet op voorraad was, ik had 2 dingen in me bestelling nu word eentje geschrapt en het ander product krijg ik morgen binnen met nog iets extra's omdat ik een dag langer moest wachten. Over de service van B&F ben ik wel tevreden ben nog nooit eerder opgebeld terwijl er iets niet op voorraad was moest altijd mailen en kreeg ik laat antwoord terug en dan weer terug mailen.. maar nu een keurig belletje en hopelijk kan ik morgen genieten van het product en de cadootjes die erbij zitten :D:D

Ik werd wel keurig netjes opgebeld vandaag dat er iets van me bestelling niet op voorraad was, ik had 2 dingen in me bestelling nu word eentje geschrapt en het ander product krijg ik morgen binnen met nog iets extra's omdat ik een dag langer moest wachten. Over de service van B&F ben ik wel tevreden ben nog nooit eerder opgebeld terwijl er iets niet op voorraad was moest altijd mailen en kreeg ik laat antwoord terug en dan weer terug mailen.. maar nu een keurig belletje en hopelijk kan ik morgen genieten van het product en de cadootjes die erbij zitten :D:D
Graag gedaan. We proberen altijd de beste service te leveren, gelukkig lukt dat zo :)

Ralf

Mijn complimenten voor de snelle afhandeling. Gisteravond om 21:55 besteld en vandaag al in huis! Voor 22:00 besteld geld dus wel bij B&F shop. Ben erg tevreden.

Nice! Ik kan nu bij mijn tweede cadeau voor een whey sachet kiezen. Heb totaal voor 2x whey perfection sachets gekozen. :)

Ben benieuwd morgen naar de D-Aspartic Acid die ik zojuist heb besteld.

Mijn complimenten voor de snelle afhandeling. Gisteravond om 21:55 besteld en vandaag al in huis! Voor 22:00 besteld geld dus wel bij B&F shop. Ben erg tevreden.
Haha, zo zie je maar :) Graag gedaan. Één van onze beloftes die we ook écht nakomen :)
Nice! Ik kan nu bij mijn tweede cadeau voor een whey sachet kiezen. Heb totaal voor 2x whey perfection sachets gekozen. :)

Ben benieuwd morgen naar de D-Aspartic Acid die ik zojuist heb besteld.
Super is dat he :) Als je de andere cadeau's al hebt, dan heb je op deze manier toch een nuttig cadeau!

Ralf

waarom is die tested zo goedkoop? bijna over datum ofz?

Had een shakebeker en zon bicepmeetlintje aangeklikt als cadeau maar die zaten er niet in

C518923

Bedankt weer voor de snelle service

okee kon het al niet op de site vinden dat de performance bijna over datum is, terwijl jullie dat wel verplicht zijn dan! maja, even bestellen dang!

De verzendkosten zijn er nu sinds de launch van de website. Dit is enkel bij bestellingen onder de 15,- euro. De reden dat Paypal transactiekosten heeft is omdat zij deze ook hebben. Normaal berekenen we dit door aan elke klant, waardoor de productprijzen over het algemeen hoger liggen. Nu betaald enkel de klant die het gebruikt er ook voor. Waardoor wij de prijzen nog scherper kunnen aanbieden.

Om de kosten te voorkomen: In plaats van gem 3x per maand te bestellen, 1x voor boven de 15 euro te bestellen en evt. met Ideal te betalen. Op deze manier bespaar je ook enorm :)

Ralf

Scherper kunnen aanbieden? Sinds de site veranderd is van design zijn producten duurder geworden, waaronder de isolaat pefection die ik normaal altijd koop. Er komt nog eens geld bij voor de betaalmethode en de extra's die je ontvangt zijn ook een stuk kariger geworden. Ben niet echt tevreden met deze "verandering"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven