Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cafeïne tabs besteld en gevraagd of ze er een sachet isolaat perfection bij wouden doen omdat ik bijna door mn straciatelle heen zit en eens wat anders wou proberen. Zat er bij en weer keurig op tijd geleverd. Dit is waarom ik bestel bij B&F! Ga zo door jongens!

okee kon het al niet op de site vinden dat de performance bijna over datum is, terwijl jullie dat wel verplicht zijn dan! maja, even bestellen dang!
Mijn collega heeft het erbij gezet :)
Cafeïne tabs besteld en gevraagd of ze er een sachet isolaat perfection bij wouden doen omdat ik bijna door mn straciatelle heen zit en eens wat anders wou proberen. Zat er bij en weer keurig op tijd geleverd. Dit is waarom ik bestel bij B&F! Ga zo door jongens!
Graag gedaan en jij ook bedankt! :thumbs: Kom je wat energie tekort?:D

Ralf

Als ik nu iets bestel, maar wil het pas zaterdag thuis hebben, en ik zet dat bij de opm is dat dan mogelijk??

Of je besteld op vrijdag maar volgens mij kan jou idee ook ;)

Als ik nu iets bestel, maar wil het pas zaterdag thuis hebben, en ik zet dat bij de opm is dat dan mogelijk??
Ja hoor :) Dat is mogelijk. Regelen we voor je dat het dan vrijdag weggaat. Houd er wel rekening mee dat op zaterdag géén rembourszendingen worden uitgereikt door de PostNL.

Ralf

Wake the freak werkt echt voor geen meter, enige wat ik er van krijg ik koppijn.

Heb weer jack3d besteld is de beste pwo die ik tot nu toe gehad heb, en ik heb er al aardig wat geprobeerd.

wake the freak deed voor mij ook echt niks :( heb hem gewoon weggesmeten en maximize intense besteld, gisteren voor het eerst met getraind en die doet het wel goed :D

wake the freak deed voor mij ook echt niks :( heb hem gewoon weggesmeten en maximize intense besteld, gisteren voor het eerst met getraind en die doet het wel goed :D

Zal 'm niet te vaak gebruiken, en al helemaal niet teveel, hele nacht wakker liggen en ontzettend hard zweten is bij mij elke keer aan de orde ..

Snacht's zweten is inderdaad zeer vervelend ik gebruik ook alleen pre workout op dagen dat het wat minder is met mijn energie

Scherper kunnen aanbieden? Sinds de site veranderd is van design zijn producten duurder geworden, waaronder de isolaat pefection die ik normaal altijd koop. Er komt nog eens geld bij voor de betaalmethode en de extra's die je ontvangt zijn ook een stuk kariger geworden. Ben niet echt tevreden met deze "verandering"

Niemand denk ik. 15% verhoging inkoop prijzen gaat er bij mij ook niet in.

En de prijsverhoging na 't nieuwe design is gewoon strategisch gedaan.

Prijsverhoging <-- negatieve verandering
Nieuw Design <-- Positieve verandering.

T één compenseert t ander.. zo zijn mensen minder ontevreden met de prijsverhoging.. Is gewoon psychologie & slim gedn van BnF.. Heb alleen wel zoiets van.. wees gewoon eerlijk en zeg dat ze meer winst willen maken ipv te zeggen dat de inkoopprijzen gestegen zijn met 15%.. maargoed 't kan natuurlijk waar zijn + dat ik gewoon bij BnF blijf bestellen. Klantvriendelijkheid vind je nergens anders terug & de prijzen zijn al met al nog steeds erg scherp :)

Ja de prijsverhoging is niet altijd fijn maar niet echt voelbaar in de portemonnee.En door de leuke ideeën en acties gaat er ook veel terug naar de consument je kunt meedoen aan veel dingen dat zie je niet veel.

wauww me pakketje is binnen ik kon de zinc pillen niet eens vinden want er zaten zoveel extra's bij hahha:D:D 5zakjes in totaal om te testen en heel toevallig zat ik over het product magnificent te lezen net omdat het wel me interesse trok en dan krijg je 2test zakjes binnen een halfuurtje later :eek: :banana: ook kreeg ik isolaat perfection en whey perfection waar ik erg benieuwd naar ben het is smaak white chocolate mmm ben benieuwd! thnx B&F voor het snelle herstel van de bestelling de goeie service en de proefpakketjes !:)

Zo heb een review gemaakt van alle No-Xplodes tot nu toe

Veel prijzen van producten / diensten stijgen elk jaar. Dat is bij supplementen (helaas...) niet anders.

Laatst bewerkt:
Niemand denk ik. 15% verhoging inkoop prijzen gaat er bij mij ook niet in.

En de prijsverhoging na 't nieuwe design is gewoon strategisch gedaan.

Prijsverhoging <-- negatieve verandering
Nieuw Design <-- Positieve verandering.

T één compenseert t ander.. zo zijn mensen minder ontevreden met de prijsverhoging.. Is gewoon psychologie & slim gedn van BnF.. Heb alleen wel zoiets van.. wees gewoon eerlijk en zeg dat ze meer winst willen maken ipv te zeggen dat de inkoopprijzen gestegen zijn met 15%.. maargoed 't kan natuurlijk waar zijn + dat ik gewoon bij BnF blijf bestellen. Klantvriendelijkheid vind je nergens anders terug & de prijzen zijn al met al nog steeds erg scherp :)

Dan er nog bij dat er ook een cadeau verdwenen is. Normaal kreeg je er 3 bij 99€...

Er gingen trouwens ook eiwitrepen bij het tweede cadeau komen...

wauww me pakketje is binnen ik kon de zinc pillen niet eens vinden want er zaten zoveel extra's bij hahha:D:D 5zakjes in totaal om te testen en heel toevallig zat ik over het product magnificent te lezen net omdat het wel me interesse trok en dan krijg je 2test zakjes binnen een halfuurtje later :eek: :banana: ook kreeg ik isolaat perfection en whey perfection waar ik erg benieuwd naar ben het is smaak white chocolate mmm ben benieuwd! thnx B&F voor het snelle herstel van de bestelling de goeie service en de proefpakketjes !:)
Graag gedaan, jij ook bedankt :)
Ik ga het doorgeven aan mijn leidinggevende die daarover gaat :)

Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 16:09 ----------

Dan er nog bij dat er ook een cadeau verdwenen is. Normaal kreeg je er 3 bij 99€...

Er gingen trouwens ook eiwitrepen bij het tweede cadeau komen...
Vanaf volgende week fanastische nieuwe cadeau's. Die eiwitrepen zijn we nog druk mee bezig, echter schiet het niet op. Zodra deze erbij komen, staan ze direct online.

Ralf

Tipje van sluier welke cadeautjes dat zijn? Ben dan toch wel zo'n hollander om nog ff een weekje te wachten :$

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven