XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is de beste smaak om in water op te lossen? Straciatella en banaan iig niet..

Nee, Erase is geen fat burner, in de zin van dat het je stofwisseling een tandje hoger zet.
Het is een aromatase inhibitor, oftewel het verhindert de omzetting van testosteron in oestrogeen. Wat uiteindelijk als voordeel geeft dat je test omhoog gaat, en de ongewenste effecten van oestrogeen (oa waterretentie) zal tegengaan. Netto resultaat is dat je testosteron zal stijgen wat weer een voordeel levert in je gains, echter klinkt dit nu allemaal wel zo mooi, maar vergeet niet dat dit verhaaltje ook een andere kant heeft.

Oestrogeen zorgt voor bescherming van je cellen en houdt ogen en gewrichten gezond (En nog een legio dingen, maar dat mag je zelf opzoeken). Als je nu dus je oestrogeen gaat onderdrukken zal je snel gaan merken dat je gewrichten pijn gaan doen, zicht een stukje minder wordt en meer kans op haaruitval (Meer test -> meer omzetting naar dht -> grotere kans op haaruitval).

Dusja, het heeft zeker z'n positieve punten, zeker als het gecombineerd wordt met DAA, echter weeg voor jezelf af of het opweegt tegen de (mogelijke) nadelen.

En als BF het gaat verkopen, zorg dan dat niemand onder de 18 het gaat gebruiken, niet zo verstandig om aan je endocrine systeem te gaan klooien als je nog niet bent uitgegroeid.

M18 jaar, weet meer dan 140% van DBB leden WTF :D

heb net berry blast en chocolate bij elkaar gegooid,damn das lekker:D

Straciatella met melk is wel episch, maar nog nooit met water geprobeerd, had maar een sample, maar dat wordt wel m'n volgende pot.

Overigens, wat kan ik nou eigenlijk beter nemen. Proteine Perfection of Whey Perfection? Want de prijs komt op hetzelfde neer. Ik heb de vorige keer Proteine Perfection genomen omdat ik het idee had dat die eiwitten toch iets "completer" waren qua diversiteit, of is dit echt mierennken?

Straciatella met melk is wel episch, maar nog nooit met water geprobeerd, had maar een sample, maar dat wordt wel m'n volgende pot.

Overigens, wat kan ik nou eigenlijk beter nemen. Proteine Perfection of Whey Perfection? Want de prijs komt op hetzelfde neer. Ik heb de vorige keer Proteine Perfection genomen omdat ik het idee had dat die eiwitten toch iets "completer" waren qua diversiteit, of is dit echt mierennken?

Protein perfection mix
is wel erg handig, hier heb je je snelle en langzame eiwitten in 1 verpakking. Scheelt wel weer;)

Eldert

Whey perfection heeft alleen snelle eiwitten en Protein Perfection Mix heeft snelle en langzame eiwitten. Neem degene die het beste bij jou eetpatroon past. Whey Perfection (i.c.m. Micellar Casein Perfection voor langzame eiwitten voor het slapen) is wel een stuk voordeliger per gram eiwit. ;)

Ja ik snap 'm inderdaad. Maar voor de langzame eiwitten heb ik sowieso 's avonds al kwark, en overdag gooi ik soms na een maaltijd nog een shake erachteraan omdat er soms niet genoeg vlees/vis in zit, maar ik vraag me af of het dan veel uitmaakt of ik de "snelle" of de "snelle en langzame" eiwitten pak. Ik geloof dat Whey ook nog een opnametijd van een uur of 2 heeft, toch? Tegen die tijd zit ik alweer aan m'n volgende maaltijd vaak...

Verder zou ik de Protein Perfection wel de logischte keuze vinden voor mezelf, maarja, ik wil die Straciatella smaak :P-- aan de andere kant bevalt de Berry Blast me ook prima. First world problems really.

Nee, Erase is geen fat burner, in de zin van dat het je stofwisseling een tandje hoger zet.
Het is een aromatase inhibitor, oftewel het verhindert de omzetting van testosteron in oestrogeen. Wat uiteindelijk als voordeel geeft dat je test omhoog gaat, en de ongewenste effecten van oestrogeen (oa waterretentie) zal tegengaan. Netto resultaat is dat je testosteron zal stijgen wat weer een voordeel levert in je gains, echter klinkt dit nu allemaal wel zo mooi, maar vergeet niet dat dit verhaaltje ook een andere kant heeft.

Oestrogeen zorgt voor bescherming van je cellen en houdt ogen en gewrichten gezond (En nog een legio dingen, maar dat mag je zelf opzoeken). Als je nu dus je oestrogeen gaat onderdrukken zal je snel gaan merken dat je gewrichten pijn gaan doen, zicht een stukje minder wordt en meer kans op haaruitval (Meer test -> meer omzetting naar dht -> grotere kans op haaruitval).

Dusja, het heeft zeker z'n positieve punten, zeker als het gecombineerd wordt met DAA, echter weeg voor jezelf af of het opweegt tegen de (mogelijke) nadelen.

En als BF het gaat verkopen, zorg dan dat niemand onder de 18 het gaat gebruiken, niet zo verstandig om aan je endocrine systeem te gaan klooien als je nog niet bent uitgegroeid.

Aah okee. bedankt voor de uitleg! TOP! :D

WEEKAANBIEDINGEN!

NoxiPro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Afslank Eiwit

Tested Burner

Xtend

Ik kan precies die Omega 3 pillen van B&F niet terugvinden op de site. Kijk ik zo verkeerd? Ben ook niet thuis, dus kan de exacte naam niet opzoeken.

Ik kan precies die Omega 3 pillen van B&F niet terugvinden op de site. Kijk ik zo verkeerd? Ben ook niet thuis, dus kan de exacte naam niet opzoeken.
De Omega-3 van ons huismerk is er in derdaad niet meer. We hebben wel de gelijkwaardige (zelfde verhouding) van Now Foods.

Ralf

B&f, gaan jullie eigen eiwitrepen toevallig volgende week uitkomen? Of is het mogelijk om bij de volgende weekaanbieding repen erin te zetten? :o De herexamens gaan nl bijna beginnen :o

Laatst bewerkt:
Zijn die veel duurder dan wat jullie eerst aanboden? Want als ik het me goed herinner, was het vroeger 6 EUR voor 180 caps, en 10 EUR voor 360 caps ofzo. Of ben ik fout hierin?

Ik gebruik al een hele tijd Omega-3 van Now Foods en ik kies altijd het goedkoopste product. Volgens mij was die van B&F wel duurder, anders had ik namelijk die van B&F gekozen. (ik kies wel voor 2 x 200 = 400 caps want dat is goedkoper dan 100 caps of 200 caps)

Je moet wel kijken naar het aantal mg van EPA & DHA. Daar draait alles om en niet het aantal caps of het totaal mg in de caps.

Laatst bewerkt:
een vraag richting B&F waarom is de fat burner albuterex verboden in Nederland?

Ik gebruik al een hele tijd Omega-3 van Now Foods en ik kies altijd het goedkoopste product. Volgens mij was die van B&F wel duurder, anders had ik namelijk die van B&F gekozen. (ik kies wel voor 2 x 200 = 400 caps want dat is goedkoper dan 100 caps of 200 caps)

Je moet wel kijken naar het aantal mg van EPA & DHA. Daar draait alles om en niet het aantal caps of het totaal mg in de caps.

Ah, goed om weten!

Ja, tuurlijk moet je daar naar kijken. Ga straks thuis eens checken of dat hetzelfde is.

Ben benieuwd naar het antwoord van B&F i.v.m. prijs. Dan ben ik zeker.

Zijn die veel duurder dan wat jullie eerst aanboden? Want als ik het me goed herinner, was het vroeger 6 EUR voor 180 caps, en 10 EUR voor 360 caps ofzo. Of ben ik fout hierin?
Ik denk dat we deze al een maand of 3-4 niet meer hebben. Ik weet 100% zeker dat deze dezelfde kwaliteit (hoeveel mg EPA & DHA) als die van Now Foods had. Volgens mij waren deze 6,90 en ook per 100 capsules. Ze waren goedkoper als ze per 200 bestelde. Die van Now Foods waren dan goedkoper als je 2x200 bestelde.

Zie hierboven :)
een vraag richting B&F waarom is de fat burner albuterex verboden in Nederland?
Daar kan ik niet echt een antwoord op geven, ik zou ook niet weten of het een verboden ingredient bevat. Zo op het eerste gezicht niet. Het beste kun je het me maandag weer even vragen. Dan is Ilco er weer en kom ik erop terug :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven