XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik 4500g van Miscellar Casein Perfection koop, moet dat dan 4500g van dezelfde smaak zijn? Of kan ik dat ook verdelen over 3 smaken van 1500g? Vind ik wel leuk ter afwisseling.

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 10:47 ----------

tussen nr 1 en whey perfection een minuut of 20 of?

gr ries

Laatst bewerkt:
1 smaak, kleinere verpakkingen zijn duurder

Ja, voor 3 keer zoveel, betaal je maar 2 keer zoveel. Ik gebruik het om af en toe een Proteine Fluff te maken. Maar als ik 150 keer dezelfde smaak ga moeten maken, ben ik dat snel beu. Even horen wat B&F zegt, en anders wordt het de kleine verpakking.

Thanks Ralf!

Me nabestelling is trouwens ook net binnen gekomen:

Muscle & Diet Pack
Body & Fit Sportsnutrition

Lekker snel bezorgd!

Heb net een bestelling geplaatst met referentienummer C523996 (89 EUR).
Aangezien ik de 'duurdere' cadeaus allemaal al heb, heb ik gewoon wat sachets genomen. Zou je misschien daar nog een paar extra sachets kunnen bijduwen? Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in de eiwit-sachets (Whey, afslank, Isolaat). Zou top zijn, mocht je zo een paar zaken erbij duwen!

Tot nu toe gingen de bestellingen van B&F altijd, perfect. Helaas deze keer niet.

Heb NR1 gisteravond besteld, maar heb nu de Whey Perfection ontvangen. Factuur die erbij zit is ook voor iemand anders. Hoe gaan we dit oplossen B&F? :)

De nieuwe cado's zijn pas vanaf maandag te krijgen?
Dan wacht ik nog even tot maandag met bestellen

Jup het is binnen, dit word smullen :D :zuip:maar een vraagje over de pro shaker beker dat spiraaltje moet je gewoon los in de beker houden en schudden ? of zit er nog een bepaalde techniek in :P
Ja klopt helemaal. Gewoon lekker los in de shaker houden en zo hard mogelijk schudden. Vooral in de avonduren als iedereen slaapt:D Haha, voor de rest geen techniek, enkel door het draaien van de bal tijdens het shaken, lost alles vanzelf beter op. Vaak word de shake er ook luchtiger van :)

Ralf

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 14:09 ----------

Thanks Ralf!

Me nabestelling is trouwens ook net binnen gekomen:

Muscle & Diet Pack
Body & Fit Sportsnutrition

Lekker snel bezorgd!
Graag gedaan. Jij ook bedankt! :)
Heb net een bestelling geplaatst met referentienummer C523996 (89 EUR).
Aangezien ik de 'duurdere' cadeaus allemaal al heb, heb ik gewoon wat sachets genomen. Zou je misschien daar nog een paar extra sachets kunnen bijduwen? Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in de eiwit-sachets (Whey, afslank, Isolaat). Zou top zijn, mocht je zo een paar zaken erbij duwen!
Bedankt voor je order!Als je het aangeeft als opmerking, moet het vast goed komen :)
Tot nu toe gingen de bestellingen van B&F altijd, perfect. Helaas deze keer niet.

Heb NR1 gisteravond besteld, maar heb nu de Whey Perfection ontvangen. Factuur die erbij zit is ook voor iemand anders. Hoe gaan we dit oplossen B&F? :)
Dat is inderdaad niet zo mooi. Mijn excuus hiervoor. Ik ben momenteel niet op de zaak, maar mijn collega's willen het heel graag voor je oplossen. Als je belt naar 0513-683068 weet ik zeker dat je goed geholpen wordt :)
De nieuwe cado's zijn pas vanaf maandag te krijgen?
Dan wacht ik nog even tot maandag met bestellen
Inderdaad, we verwachten het pas maandag. :) Spannendddddddddddddd:cool:

Iedereen een goed weekend, nog mensen getraint?

Ralf

haha dan wacht ik nog even af met bestellen :D
Maar vult afslank eiwit nou wat beter de maag dan whey perfection? of isolaat?

haha dan wacht ik nog even af met bestellen :D
Maar vult afslank eiwit nou wat beter de maag dan whey perfection? of isolaat?
Absoluut! De verhouding is 60 casein en 40 whey waardoor je langer vol zit. Dit mede door toevoegingen van vezels, vitamines, mineralen en carnitine vult het de maag veel beter. Afslank Eiwit is daarom ook echt een topper voor mensen die willen afvallen. We hebben deze niet voor niets in 12 fantastische smaken! Als ik cut, gebruik het zelf ook :)

Ik zie dat jullie een redelijk groot assortiment hebben van Now Foods. Ik zat dus te zoeken naar losse Elekotrolyten op internet en kwam erachter dat Now Foods deze ook heeft. Hebben jullie enige idee of er op langer termijn deze misschien ook in het assortiment komt? DIe van Now Foods heet: Electro Endurance. Of verkopen jullie al een soortgelijk product, en dan bedoel ik niet Muscle Protect of Vitargo Elekotrolyte maar een product waar zowat puur uit Elektrolyten bestaat. Want ik wil graag Elekotrolyten in mijn Post Workout Shake hebben zonder extra calorieen toe te voegen.

ik heb nog even wat research gedaan en heb toch een product gevonden wat jullie ook als eigen merk zouden kunnen aanbieden als jullie een producent kunnen vinden.
http://www.myprotein.com/uk/products/electrolytes_plus
nu wil ik niet in engeland gaan bestellen, vooral niet omdat de service van B&F gwn super is, en ik graag blijf bestellen bij de beste en goedkoopste van Nederland.
Het was maar een idee'tje, misschien doen jullie er niks mee, maar alvast bedankt :)

Laatst bewerkt:
Uw referentienummer is: C524075

noxi sample zou leuk zijn, ben toch al te laat denk ik, dacht ff niet na

Beste B&F,
ik heb 4 aug iets besteld maar heb nooit een bevestigingsmail en dergelijke gekregen. Het geld werd wel pas de 8ste naar jullie rekening overgeschreven (ik was het de eerste keer vergeten :p ) maar daarna heb ik er niets meer van gehoord... kunnen jullie iets laten weten hoe het met mijn bestelling is? referentienummer : C517161

thnx!

Absoluut! De verhouding is 60 casein en 40 whey waardoor je langer vol zit. Dit mede door toevoegingen van vezels, vitamines, mineralen en carnitine vult het de maag veel beter. Afslank Eiwit is daarom ook echt een topper voor mensen die willen afvallen. We hebben deze niet voor niets in 12 fantastische smaken! Als ik cut, gebruik het zelf ook :)

Dan ga ik dat zeker te weten proberen.
Alvast bedankt

Ik zie dat jullie een redelijk groot assortiment hebben van Now Foods. Ik zat dus te zoeken naar losse Elekotrolyten op internet en kwam erachter dat Now Foods deze ook heeft. Hebben jullie enige idee of er op langer termijn deze misschien ook in het assortiment komt? DIe van Now Foods heet: Electro Endurance. Of verkopen jullie al een soortgelijk product, en dan bedoel ik niet Muscle Protect of Vitargo Elekotrolyte maar een product waar zowat puur uit Elektrolyten bestaat. Want ik wil graag Elekotrolyten in mijn Post Workout Shake hebben zonder extra calorieen toe te voegen.

ik heb nog even wat research gedaan en heb toch een product gevonden wat jullie ook als eigen merk zouden kunnen aanbieden als jullie een producent kunnen vinden.
http://www.myprotein.com/uk/products/electrolytes_plus
nu wil ik niet in engeland gaan bestellen, vooral niet omdat de service van B&F gwn super is, en ik graag blijf bestellen bij de beste en goedkoopste van Nederland.
Het was maar een idee'tje, misschien doen jullie er niks mee, maar alvast bedankt :)
Bedankt voor je tip! :) Maandag gaan we weer Now Foods bestellen, ik ga Ilco wel even vragen of hij een aantal potjes mee wil bestellen. We zouden het dan binnen 2-4 weken moeten hebben. Ik hoop dat je begrijpt, dat ik het natuurlijk niet kan beloven. Het is ook net of Now Foods ze wil afzenden. Mag ik vragen waarom je ze graag wil? Gewoon interesse ;)

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 15:39 ----------

Uw referentienummer is: C524075

noxi sample zou leuk zijn, ben toch al te laat denk ik, dacht ff niet na
Bedankt voor je order! Helaas zijn de NoxiPro sachets op :(
Beste B&F,
ik heb 4 aug iets besteld maar heb nooit een bevestigingsmail en dergelijke gekregen. Het geld werd wel pas de 8ste naar jullie rekening overgeschreven (ik was het de eerste keer vergeten :p ) maar daarna heb ik er niets meer van gehoord... kunnen jullie iets laten weten hoe het met mijn bestelling is? referentienummer : C517161

thnx!
We hebben een aantal problemen gehad met de Belgische rekening. We verwachten dat maandag jouw orderbedrag ontvangen wordt en dan ook direct wordt verstuurd. Als je precies wilt weten hoe het zit, moet je mijn collega even bellen op 0513 683 068 en even vragen naar Stefan. Die heeft inzicht in de financiele administratie.
Dan ga ik dat zeker te weten proberen.
Alvast bedankt
Geen dank! Je kan ook altijd de Variety pack bij je order plaatsen, dan krijg je 12 sachets om te proberen.

Ralf

Dat mag je gerust weten hoor, ik wil ze graag omdat ik weet dat als je 1-2 uur traint je veel zweet verliest. en in zweet zit zout, dat zout zijn die elektrolyten. en als je ze na het trainen weer inneemt heeft je lichaam geen inbalans van elektrolyten. En omdat ik me vaak te pletter zweet, helemaal als ik mijn benen train, ben net een waterval, zou het wel goed uitkomen om een product te hebben wat zorgt voor mijn elektrolyt herstel. zou helemaal top zijn als je maar 1 account hoeft te maken bij 1 webwinkel om je producten te kopen.

maar ik zeg er wel bij dat jullie niet speciaal voor mij een paar dingen hoeven in te kopen hoor, pas als er meer vraag naar is en het goed verkoopt bij jullie, dan zie k het liever in het assortiment verschijnen :P

Laatst bewerkt:
Dat mag je gerust weten hoor, ik wil ze graag omdat ik weet dat als je 1-2 uur traint je veel zweet verliest. en in zweet zit zout, dat zout zijn die elektrolyten. en als je ze na het trainen weer inneemt heeft je lichaam geen inbalans van elektrolyten. En omdat ik me vaak te pletter zweet, helemaal als ik mijn benen train, ben net een waterval, zou het wel goed uitkomen om een product te hebben wat zorgt voor mijn elektrolyt herstel. zou helemaal top zijn als je maar 1 account hoeft te maken bij 1 webwinkel om je producten te kopen.

maar ik zeg er wel bij dat jullie niet speciaal voor mij een paar dingen hoeven in te kopen hoor, pas als er meer vraag naar is en het goed verkoopt bij jullie, dan zie k het liever in het assortiment verschijnen :P
Je weet het nooit hè ;) Als het er is, zien mensen het en misschien is er dan wel vraag. Ik geef het in ieder geval even door!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven