kukipushup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, als je voor 22u besteld heb je die morgen in huis. Verzendingen viaAls ik vandaag nog wat bestel is het dan morgen binnen? oftewel bezorgen jullie ook op zaterdag, kon het niet zo 123 vinden op de site. Als het niet zo is en ik bestel wel vandaag is het dan maandag binnen of dinsdag? mvg
Kan het dat jullie over mijn vraag gelezen hebbenB&f, gaan jullie eigen eiwitrepen toevallig volgende week uitkomen? Of is het mogelijk om bij de volgende weekaanbieding repen erin te zetten?De herexamens gaan nl bijna beginnen
![]()

Ja, als je voor 22u besteld heb je die morgen in huis. Verzendingen via
rembours of Kiala zijn pas volgende week maandag geleverd.
Ralf

Had ik inderdaad even gemist, onmogelijk!! Eeh, volgende week wordt dat absoluut niet het geval. Ik durf ook geen schatting te maken hoe lang het nog duurt, echter, ze zullen ongetwijfeld een fantastische introductieprijs hebben.
Graag gedaan, jij ook bedankt!

Ik heb gister 2x noxipro bestelt aleen ik zie dat hij deze week in de aanbieding is![]()

Zijn jullie van plan om Gear aan jullie assortiment toe te voegen?
http://www.predatornutrition.com/Muscle-Building/Gear-200-Caps, heb een halve pot van een maatje van me gehad. Dat spul is echt geweldig!![]()

He zie ik nu dat de Slankeiwit Variety pack nu alle 12 de smaken bevatten? Dat was eerst toch niet zo? Zit nog steeds te twijfelen welke smaak ik moet nemen![]()

Ik had een tijdje geleden aan een andere werknemer gevraagd, 25 mg.![]()

Enig idee hoelang Launch nog voor 12,90 is? Kan niet eerder bestellen dan eind volgende week.
Alvast bedankt.![]()
Even een vraagje
Ik heb gister nr1 ontvangen heb er ook mee getraind, nu heb ik vandaag een rustdag en las al dat je het dan het best s'morgens kan nemen....hoe kan ik dat het beste dan doen?
Op de nuchtere maag of eerst wat eten?
Ik gebruik ook altijd whey perfection en micellar casein.
Wat zouden jullie voorstellen?
alvast bedankt gr Ries
Krijgen jullie de nieuwe Jack3D Micro? Zo ja, wanneer?
Schijnt geen DMAA, creatine en beta alanine te bevatten. Klinkt veelbelovend in ieder geval![]()