MesutY
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 617
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alvast bedanktJe weet het nooit hèAls het er is, zien mensen het en misschien is er dan wel vraag. Ik geef het in ieder geval even door!
Ralf

Probeer eens intraworkout een handje met zoute pinda's, doe ik ook.Dat mag je gerust weten hoor, ik wil ze graag omdat ik weet dat als je 1-2 uur traint je veel zweet verliest. en in zweet zit zout, dat zout zijn die elektrolyten. en als je ze na het trainen weer inneemt heeft je lichaam geen inbalans van elektrolyten. En omdat ik me vaak te pletter zweet, helemaal als ik mijn benen train, ben net een waterval, zou het wel goed uitkomen om een product te hebben wat zorgt voor mijn elektrolyt herstel. zou helemaal top zijn als je maar 1 account hoeft te maken bij 1 webwinkel om je producten te kopen.
maar ik zeg er wel bij dat jullie niet speciaal voor mij een paar dingen hoeven in te kopen hoor, pas als er meer vraag naar is en het goed verkoopt bij jullie, dan zie k het liever in het assortiment verschijnen![]()
past niet meer in mijn schema, heb al boterhammen pindakaas. juah ik haal mijn koolhydraten uit brood, is wel zo makkelijk als je naar school gaar >< maar ik zou dan ook een schepje zout bij mijn water kunnen doenProbeer eens intraworkout een handje met zoute pinda's, doe ik ook.

Is maar goed dat ik eventjes heb gewacht voordat ik naar de kapper ging. Pakketje kwam lekker snel binnen, helaas geen strawberry-kiwi sachettes op voorraden. Ooit zal ik ze te pakken krijgen MUhahaha.
Welk bedrijf maakt jullie huismerk supps, ben ik altijd al benieuwd naar.
heb er toch 2 ..Ik zal het even doorgeven aan mijn collega, ik doe dat namelijk zelf nietB&F zijn jullie niet vergeten de winnaar van de retweetactie op twitter bekend te maken?
Morgen is hij er weer, komt hij er via twitter op terug 
Bedankt voor je order!Gister bestelling gedaan, perongeluk verkeerde smaken gekozen. Meteen mailtje gestuurd maar kon helaas niet meer veranderd worden. Wel snelle reactie na 10minuten, maar nu wel 10kg banaan wheyHopelijk morgen mijn bestelling in huis
Alle pakketten van vrijdag na 22u worden maandag opgehaald en dinsdag bezorgd door de PostNL.Dat is aardig van je, netjes Thomas!Strawberry Kiwi ... echt een aanrader .. pass me je adres even, dan stuur ik je mijn sachet wel opheb er toch 2 ..
Ik zal het even doorgeven aan mijn collega, ik doe dat namelijk zelf nietMorgen is hij er weer, komt hij er via twitter op terug
Bedankt voor je order!Alle pakketten van vrijdag na 22u worden maandag opgehaald en dinsdag bezorgd door de PostNL.
Dat is aardig van je, netjes Thomas!
Ralf
Bedankt voor je order!Gisteren weer een bestelling geplaatst. Ga die Tested Performance maar eens proberen, ook Anabolic ZMA besteld om te proberen.
Gaan we dinsdag netjes afleveren. Jongens, ik heb de Proteinpancakes besteld..maar mijn god, wat een drama zooi is dat!
Je kan er echt geen fatsoenlijke pannekoek mee maken tenzij je het laat drijven in olie..en dat lijkt mij nou ook niet de bedoeling voor een 'dieetproof' product.
Ik kan hier dus echt helemaal niets mee en het is ook niet wat ik had verwacht en zoals het geadverteerd wordt.
Ik heb al vernomen dat ik niet de enige ben..
Mijn vraag is: ik heb gekregen waar ik niet om heb gevraagd..wat gaan we hieraan doen?
.Jongens, ik heb de Proteinpancakes besteld..maar mijn god, wat een drama zooi is dat!
Je kan er echt geen fatsoenlijke pannekoek mee maken tenzij je het laat drijven in olie..en dat lijkt mij nou ook niet de bedoeling voor een 'dieetproof' product.
Ik kan hier dus echt helemaal niets mee en het is ook niet wat ik had verwacht en zoals het geadverteerd wordt.
Ik heb al vernomen dat ik niet de enige ben..
Mijn vraag is: ik heb gekregen waar ik niet om heb gevraagd..wat gaan we hieraan doen?
Met PAM ging het bij mij perfect, met olijfolie moeilijk, met boter gaat het wat makkelijker.Bij de eerste had ik de pan idd met olijfolie ingesmeerd, bij de tweede heb ik gewoon echt een laag olie er in gemikt. Plus ik heb een antiaanbaklaag die gewoon nog helemaal gaaf is.
Zou niet moeten kunnen dat ik scrambled pancakes krijg.