AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na heel wat e-mails en printscreens doorgestuurd te hebben, heb ik eindelijk zojuist mijn bestelling van 8 augustus binnen! :p Ik had eerlijk gezegd wel wat extra samples of dergelijke verwacht aangezien ze me beloofd hadden het zéér netjes op te lossen maar helaas helemaal niets extra.... ik ben wel blij dat die nutella hazelnoot smaak lekker is!:)

Heb je zojuist een pm gestuurd!;)

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 16:55 ----------

B&F nutrition24 heeft een aanbieding met een aantal pre workouts van jack3d en etc van 1+1 gratis kunnen jullie ook met zoiets meegaan

We zullen even kijken wat we ermee gaan doen!

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 16:55 ----------

Vandaag per post de Orbitape gewoon netjes nageleverd gekregen!
Prima service, niks te klagen.

Dat is altijd goed om te horen!:D

Is het mogelijk om een bestelling wat later op te sturen? Ipv vandaag, maandag? Moet de bestelling overigens nog even zetten.

Is het mogelijk om een bestelling wat later op te sturen? Ipv vandaag, maandag? Moet de bestelling overigens nog even zetten.

Je zou dan inderdaad het beste morgen je bestelling kunnen plaatsen, deze ontvang je dan dinsdag in huis!:)

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 17:10 ----------

Noxi is in de aanbieding deze week. ;)
Morgen ben ik niet thuis en mss zondag ook niet.

De noxipro is helaas niet meer in de aanbieding, dit was tot vandaag 12 uur geloof ik!:(

bestelling nr. C530827 net geplaatst.
ik kon alleen uit cadeau 1 en 3 kiezen, nr. 2 stond er niet bij...
heb opmerking hierover neergezet

Heb een vraag over whey perfection in de koffiesmaken (ice coffee en cappuccino): zit hier caffeïne in?

Is er nu eigenlijk al een antwoord op de vraag die hier nu al meerdere keren is gevraagd door verschillende personen. Waarom is Albuterex verboden in Nederland?

Is er nu eigenlijk al een antwoord op de vraag die hier nu al meerdere keren is gevraagd door verschillende personen. Waarom is Albuterex verboden in Nederland?
Denk het niet. Anders hadden ze het toch wel gezegd? Ik denk dat het iets van dat het richting een geneesmiddel gaat of een bepaalde werking heeft? Wat gewoon niet mag. Ze hebben iig aangegeven dat het niet komt..

Als ik nu een bestelling plaats, wanneer word het dan geleverd? :o Ik weet niet of ze ook op zaterdag leveren. ???

Oke nice! :D Bedankt voor je snelle reactie, dan zien jullie mijn bestelling wel verschijnen! :P

Tonixx plus is iets dat in Leuven vrij populair is :p. Niet van Body en fitshop, maar ik dacht het je maar even te laten weten aangezien b&f enkel cafeïne heeft.

(als ik geen "reclame" mag maken in dit topic voor producten die niet van B&F zijn, dan verwijder ik dit bericht wel)
Ronduit belachelijk dat zwáár overprijsde producten à la TonixX en Dynarax zo populair zijn onder studenten. De kracht van het placebo-effect is groot. En geeneen van deze 'goed opgeleiden' die zich de moeite troost de ingrediëntenlijst te checken (mijn dokter inclus, want die raadde het mij zelfs aan :rolleyes:)
Ter info:
Tonixx = l-carnitine tartrate
Dynarax = biergist

moeders was natuurlijk niet thuis toen pakketje kwam, normaal komen ze rond 18-19 maar vandaag om 1500 fuuuuuuuuuuuu

Ronduit belachelijk dat zwáár overprijsde producten à la TonixX en Dynarax zo populair zijn onder studenten. De kracht van het placebo-effect is groot. En geeneen van deze 'goed opgeleiden' die zich de moeite troost de ingrediëntenlijst te checken (mijn dokter inclus, want die raadde het mij zelfs aan :rolleyes:)
Ter info:
Tonixx = l-carnitine tartrate
Dynarax = biergist
hahaha
Altijd mooi zulke dingen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven