Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net besteld en betaald via IDEAL. Ik zit zelf bij de Rabobank, maar in de bevestigings mail stond ABN Amro. Hoe zit dat?

daar staat van afgelopen week volgens mij, ik wacht wel ff..:(

Mijn excuses, dit zijn inderdaad de oude aanbiedingen, morgen komen de nieuwe week aanbiedingen online te staan!:D

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 21:51 ----------

Net besteld en betaald via IDEAL. Ik zit zelf bij de Rabobank, maar in de bevestigings mail stond ABN Amro. Hoe zit dat?

Dat lijkt inderdaad wat appart, bij ons gaat alles tegenwoordig via de ABN Amro. Vandaar de het in uw bevestigings mail stond!;)

Thx for taking care B&F ! ;-)

Zo ook ff een bestelling erdoorheen gejaagd, dex en protein perfection cookie&cream yumm! Hopelijk morgen binnen :)

En een bidonnetje, komy goed uit, oude is aan vervanging toe!

Goede en snelle service vorige bestelling!

GO van EXT SPORT is ook een opkomer :
[Link niet meer beschikbaar]
Ik heb het even op het lijstje gezet :)

Thanks Feyoso :thumbs:

Ralf

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 08:08 ----------

Zo ook ff een bestelling erdoorheen gejaagd, dex en protein perfection cookie&cream yumm! Hopelijk morgen binnen :)

En een bidonnetje, komy goed uit, oude is aan vervanging toe!

Goede en snelle service vorige bestelling!
Bedankt voor je order, gaan we netjes in orde maken! :cool: Toch maar even geprofiteerd van de Dexaprine superactie? Uiteraard morgen in huis! :)

Ralf

Ik heb het even op het lijstje gezet :)

Thanks Feyoso :thumbs:

Ralf

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 08:08 ----------

Bedankt voor je order, gaan we netjes in orde maken! :cool: Toch maar even geprofiteerd van de Dexaprine superactie? Uiteraard morgen in huis! :)

Ralf

Super!

Haha yup, las er goede dingen over en wilde het sowieso proberen, dir actie kwam precies op t juiste moment, kan je niet laten liggen voor die prijs toch :D

Super!

Haha yup, las er goede dingen over en wilde het sowieso proberen, dir actie kwam precies op t juiste moment, kan je niet laten liggen voor die prijs toch :D
Zo is het maar net!:cool: Persoonlijk was voor mij de Dexaprine de sterkste burner die ik gehad heb.

Ralf

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan je mij op the gym komen. super spul!

lukt me niet om foto up te loaden?

Laatst bewerkt:
Moet je ff via Tinypic oid doen :) Dan moet het lukken.

Ralf

Helaas, deze is nu zonder t-shirt. In een weekaanbieding loopt een product vaak dusdanig goed, dat als je met een shirt adverteert die snel op zullen zijn, je te veel teleurgestelde klanten krijgt.

Ralf

Ralf,

Had nog wat dingen tegoed van je i.v.m vorige bestelling ( staat bij opmerkingen )

C530467

kan je kijken of ze het niet vergeten :D?

danku

B&f, bestaat er toevallig een supplement dat je concentratie verhoogd (voor tijdens het studeren :o )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven