- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daar staat van afgelopen week volgens mij, ik wacht wel ff..![]()

Net besteld en betaald via IDEAL. Ik zit zelf bij de Rabobank, maar in de bevestigings mail stond ABN Amro. Hoe zit dat?

Ik heb het even op het lijstje gezetGO van EXT SPORT is ook een opkomer :
[Link niet meer beschikbaar]

Bedankt voor je order, gaan we netjes in orde maken!Zo ook ff een bestelling erdoorheen gejaagd, dex en protein perfection cookie&cream yumm! Hopelijk morgen binnen
En een bidonnetje, komy goed uit, oude is aan vervanging toe!
Goede en snelle service vorige bestelling!
Toch maar even geprofiteerd van de Dexaprine superactie? Uiteraard morgen in huis! 
Ik heb het even op het lijstje gezet
Thanks Feyoso
Ralf
---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 08:08 ----------
Bedankt voor je order, gaan we netjes in orde maken!Toch maar even geprofiteerd van de Dexaprine superactie? Uiteraard morgen in huis!
Ralf

Zo is het maar net!Super!
Haha yup, las er goede dingen over en wilde het sowieso proberen, dir actie kwam precies op t juiste moment, kan je niet laten liggen voor die prijs toch![]()
Persoonlijk was voor mij de Dexaprine de sterkste burner die ik gehad heb.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kan je mij op the gym komen. super spul!

Helaas, deze is nu zonder t-shirt. In een weekaanbieding loopt een product vaak dusdanig goed, dat als je met een shirt adverteert die snel op zullen zijn, je te veel teleurgestelde klanten krijgt.
Zo is het maar net!Persoonlijk was voor mij de Dexaprine de sterkste burner die ik gehad heb.
Ralf

Jij ook bedankt!Ralf,
Had nog wat dingen tegoed van je i.v.m vorige bestelling ( staat bij opmerkingen )
C530467
kan je kijken of ze het niet vergeten?
danku
Gaan we regelen 
B&f, bestaat er toevallig een supplement dat je concentratie verhoogd (voor tijdens het studeren)