Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ronduit belachelijk dat zwáár overprijsde producten à la TonixX en Dynarax zo populair zijn onder studenten. De kracht van het placebo-effect is groot. En geeneen van deze 'goed opgeleiden' die zich de moeite troost de ingrediëntenlijst te checken (mijn dokter inclus, want die raadde het mij zelfs aan :rolleyes:)
Ter info:
Tonixx = l-carnitine tartrate
Dynarax = biergist
Er zit wel wat meer in tonixx dan alleen l-carnitine hoor ;)

Of het helpt en zwaar overpriced is dunno, maar ik heb er 20€ voor over om het eens te proberen

Uitproberen en je komt erachter de samenstelling van ingrediënten is belangrijker dan de ingrediënten op zichzelf

Maandag betaald en kreeg donderdag een bericht dat het die dag geleverd ging worden. Helaas nog altijd niks binnen. Kunnen jullie niks aan doen, maar is wel knap vervelend. Zeker aangezien je bij jullie toch een snelle levering verwacht.

Referentienummer C523996

Laatst bewerkt:
Zou ook wel eens willen weten waarom aangezien ik niet direct een ingrediënt zie die verboden is op de markt, vandaar mijn intresse

Dat vraag ik al nu een week lang aan b&f maar ze hebben me nog steeds niet kunnen vertellen waarom het verboden is.

Maandag betaald en kreeg donderdag een bericht dat het die dag geleverd ging worden. Helaas nog altijd niks binnen. Kunnen jullie niks aan doen, maar is wel knap vervelend. Zeker aangezien je bij jullie toch een snelle levering verwacht.

Referentienummer C523996

Heb je zojuist een PM gestuurd;)

Ik heb gister Hard! besteld. Jammer genoeg merkte ik hier niets van. Nu heb ik een keer gelezen dat wanneer je niet op een bepaalde stof reageert je beter iets anders kan nemen.

Ik heb ooit black powder genomen, hier reageerde ik goed op maar dit hebben jullie niet in het assortiment. Wat kun je me aanraden?

Ik heb gister Hard! besteld. Jammer genoeg merkte ik hier niets van. Nu heb ik een keer gelezen dat wanneer je niet op een bepaalde stof reageert je beter iets anders kan nemen.

Ik heb ooit black powder genomen, hier reageerde ik goed op maar dit hebben jullie niet in het assortiment. Wat kun je me aanraden?

Persoonlijk zou ik je de noxi pro aanraden, hier ga je 100% zeker wel hard op!:D

Ik zat nog te twijfel tussen noxipro en hard!. Toch maar hard! gekozen omdat die goedkoper was. Eigen schuld dus.

Dus binnenkort dan maar bestellen.
toen der tijd zat ik ook te twijfelen tussen: Hard, Noxi en Jack3d. heb toch maar Noxi besteld, paar weken later ook Napalm en Launch besteld, ze doen het allemaal errug lkkr, maar ik adviezeer je wel om een PreWorkout op een lege maag te nemen en pas als je iets begint te merken, een whey shake of een kleine maaltijd te nemen voor het trainen ;P

toen der tijd zat ik ook te twijfelen tussen: Hard, Noxi en Jack3d. heb toch maar Noxi besteld, paar weken later ook Napalm en Launch besteld, ze doen het allemaal errug lkkr, maar ik adviezeer je wel om een PreWorkout op een lege maag te nemen en pas als je iets begint te merken, een whey shake of een kleine maaltijd te nemen voor het trainen ;P

Op lege maag voel je het inderdaad een stuk beter, toch adviseren we wel om er wat bij te eten!:D

Bedankt voor het aanpassen van de prijs Ilcop, Maximize 13 euro erg scherp.

:roflol: b&f moet echt stoppen met die pre-workouts zo goedkoop te maken! Straks heb ik heel het assortiment in mijn kast staan! :P

Ik zie steeds meer producten met 1.3Dimethyl. bij op=op....gaan ze allemaal van de markt af?

Ik ga toch ook potje Max.Intense halen.....en die Promax Crunch bars zien er goed uit....kan het niet laten :D
Is een klein miezerig bestellinkje, maar maak er wat moois van als het jullie niet te veel tijd,geld en moeite kost :)

Ik ga toch ook potje Max.Intense halen.....en die Promax Crunch bars zien er goed uit....kan het niet laten :D
Is een klein miezerig bestellinkje, maar maak er wat moois van als het jullie niet te veel tijd,geld en moeite kost :)

Pm je referentie nummer anders even;)

Net ook per Pm gestuurd.
Thanks a bunch :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven