- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
aka 1,3-dimethylamylamine?
Daar krijg je nadien toch een crash van? Kan ik missen als de pest als ik moet studeren

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aka 1,3-dimethylamylamine?

gebruik ik al

Kan je ookMisschien wat te veel gevraagd, maar ik mis het wel een beetje..
Ik zou het fijn vinden als ik op een ingredient kan zoeken binnen de collectie van B&F-shop.. (nutr*planet doet het ook)
Helemaal in het midden 'zoek op categorie' en als je op een productpagina zit rechts. Kun je heel gemakkelijk en goed filteren! 
Werkt niet zoals ik bedoelde/gehoopt had..Kan je ookHelemaal in het midden 'zoek op categorie' en als je op een productpagina zit rechts. Kun je heel gemakkelijk en goed filteren!
Succes![]()
Ralf
Vinpocetine zat in de pre-workout powerpill en enorm bekend natuurlijk, de No-Xplode. Echter is dit ingrediënt verboden vandaar de No-Xplode er een tijdje uit was. Nu kun je het ook niet meer terug vinden op onze site.Werkt niet zoals ik bedoelde/gehoopt had..
Bijvoorbeeld Creatine nitraat / nitrate is niet te vinden..
Ik meen me te herinneren dat jullie een produkt hadden met vinpocetine erin, maar kan dit nu niet meer terug vinden.

??B&f, bestaat er toevallig een supplement dat je concentratie verhoogd (voor tijdens het studeren)

Ja, veel meer kan ik op dit moment ook niet bedenken. Volgens mij wat we hebben, alleen caffeine.??
Ik gebruik nu alleen caffeine (en omega 3, maar dat doe ik altijd)
??
. Niet van Body en fitshop, maar ik dacht het je maar even te laten weten aangezien b&f enkel cafeïne heeft. ??
OP dit moment is er nog geen nieuws. Tevens is er op dit moment geen ruimte voor. Kijk eens bij de lokale turk, vaak is het daar ook goedkoop. Dat doe ik teminste in HeerenveenIs er ondertussen enig nieuws over het eventueel verkopen van noten?![]()

:dNa lange tijd weer een redelijk grote bestelling geplaatst!
Ik hoop een explosieve periode tegemoet te gaan met de producten!
Ben niet anders gewend dan een geweldige service van jullie dus heb er alle vertrouwen in dat ik morgen een mooi pakketje ontvang!
Ref. C530762

B&f, bestaat er toevallig een supplement dat je concentratie verhoogd (voor tijdens het studeren)
Ik had eerlijk gezegd wel wat extra samples of dergelijke verwacht aangezien ze me beloofd hadden het zéér netjes op te lossen maar helaas helemaal niets extra.... ik ben wel blij dat die nutella hazelnoot smaak lekker is!