Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige maand alleen oats besteld en was heel aangekomen. Deze maand oats + hemorage en een shaker besteld en er waren er 2 open.

Volgens mij gaan ze alleen stuk als er nog iets anders in de doos zit :dunno:

Soms gaan de oats zakken inderdaad nog wel eens kapot, wij proberen hier wel zo goed mogelijk op te letten. Pm anders je referentie nummer even;)

Soms gaan de oats zakken inderdaad nog wel eens kapot, wij proberen hier wel zo goed mogelijk op te letten. Pm anders je referentie nummer even;)
Had eergisteren via hier en e-mail er al over gesproken. Het is al opgelost! Krijg bij de volgende bestelling 3 zakken! ;)

Toch bedankt! :thumbs:

Verveleld weer, stuur even een mailtje naar info@bodyenfitshop.nl dan weten wij dat je nog wat van ons te goed hebt.

-Mike
:woot:

top service! Net een mailtje terug gehad, ik krijg 3 nieuwe zakken bij mijn volgende bestelling!

Bedankt :)

Had eergisteren via hier en e-mail er al over gesproken. Het is al opgelost! Krijg bij de volgende bestelling 3 zakken! ;)

Toch bedankt! :thumbs:

:woot:

top service! Net een mailtje terug gehad, ik krijg 3 nieuwe zakken bij mijn volgende bestelling!

Bedankt :)

Okee helemaal goed!:D

Pakket weer netjes volgende dag binnen. Bedankt! :kiss:

bij mij ook nooit problemen met gehad, zal aan de bezorger van postnl fzo liggen wrs gooit de ene er mee en de andere niet :p

Ik heb momenteel een vakantiebaantje bij een pakketdienst en geloof me, iedereen smijt maar wat met elke doos (ongeacht of deze gemumificeerd is met het welbekende 'breekbaar'tape of niet)

Pakketje binnen....Dedicated BCAA is lekker! :D Alleen die t-shirt is GROOOOOOT :eek: hadden jullie geen M ofzo? :p Als ik het aandoe, lijkt zo een taliban-jurk :p

Het enige dat zo'n groot t-shit zou moeten doen is je motiveren om er in te groeien! ;)

Zo hoort het, uit je kleren te scheuren...

hulk.jpg

En is goed voor chicks te scoren. ;)

Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat er een paar leuke samples bijkomen!:) (zie PM

Tim

Hey b&f vandaag men pakketje ontvangen , maar die samples waren er niet bij :( heel jammer keer er naar uit ...

Had nogtans hier laten weten en bij opmerkingen genoteerdr dat ik afspraak had gemaakt met ilco daar omtrent.

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 19:53 ----------

Pakketje binnen....Dedicated BCAA is lekker! :D Alleen die t-shirt is GROOOOOOT :eek: hadden jullie geen M ofzo? :p Als ik het aandoe, lijkt zo een taliban-jurk :p

Ik heb de tanktop zit echt lekker btw ;)

Hey b&f vandaag men pakketje ontvangen , maar die samples waren er niet bij :( heel jammer keer er naar uit ...

Had nogtans hier laten weten en bij opmerkingen genoteerdr dat ik afspraak had gemaakt met ilco daar omtrent.

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 19:53 ----------

Ik heb de tanktop zit echt lekker btw ;)

Onze excuses hiervoor, pm je referentie nummer anders even;)

Veel positiefs gehoord over het product DAGGER, aangezien Albuterex verboden is in Nederland vond ik dit product ook de moeite waard om het misschien in jullie assortiment aan te nemen? Al informatie over waarom Albuterex verboden is ?

DAGGER :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Supplement facts :

Veel positiefs gehoord over het product DAGGER, aangezien Albuterex verboden is in Nederland vond ik dit product ook de moeite waard om het misschien in jullie assortiment aan te nemen? Al informatie over waarom Albuterex verboden is ?

DAGGER :
[Link niet meer beschikbaar]
Supplement facts :
[Link niet meer beschikbaar]

Ik ga het even door geven aan de chef inkoop!;) Waarom de albuterex verboden is zou ik zo niet weten!???

wat is de aanbieding voor morgen? :$

en wanneer komt gainer perfection ongeveer?

Ik ga het even door geven aan de chef inkoop!;) Waarom de albuterex verboden is zou ik zo niet weten!???

Zou ook wel eens willen weten waarom aangezien ik niet direct een ingrediënt zie die verboden is op de markt, vandaar mijn intresse

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 21:28 ----------

GO van EXT SPORT is ook een opkomer :

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven