MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Iemand heeft die document geupload (op http://www.iherb.com). Niet heel betrouwbaar.

Lijkt me gewoon te zijn opgevraagd via IGZ. Waarom zou Iherb stoffen erop zetten die eigenlijk gewoon legaal zijn? Zo snijden ze zichzelf alleen maar in de vingers. Ik denk dat Iherb zelf, of een Nederlandse consultant, een lijst met stoffen heeft gestuurd ter beoordeling door de IGZ en dat deze lijst hun standpunt/conclusie is.

Trouwens, die lijst lijkt akelig dicht te kloppen als je 5-HTP buiten beschouwing laat. Vind je niet?

Ik ga de IGZ wel mailen. Ben benieuwd. ;)

Wat houd dat dan in die geneesmiddelen wet?

Zelfde dat ephedrine vroeger wel mocht en nu niet meer..

Goede webwinkel die ik zeker blijf gebruiken, 2 vrienden gebruikten bodyenfitshop al en ik heb 2 andere vrienden ook aangeraden om de whey e.d hier te halen, meer voor minder en lekker snel binnen.

Ga zo door.

Even een leuke bestelling gedaan bij jullie maak er maar een leuke bestelling van! Referentienummer C533504 :D

Voor de 200ste keer.

Waarom is Albuterex verboden in Nederland, informatie graag

Weet eigenlijk niet of dat zo is. Volgens mij is het ook niet verkrijgbaar in NL op het moment. Kan dit dus niet bevestigen. (ik begrijp dat eerder zo iets gepost is of bij ons en/of bij xxl)

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 08:04 ----------

Even een leuke bestelling gedaan bij jullie maak er maar een leuke bestelling van! Referentienummer C533504 :D

Dank je, voor de order!:)

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 08:04 ----------

Goede webwinkel die ik zeker blijf gebruiken, 2 vrienden gebruikten bodyenfitshop al en ik heb 2 andere vrienden ook aangeraden om de whey e.d hier te halen, meer voor minder en lekker snel binnen.

Ga zo door.

Dank je, voor de complimenten!:)

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 08:06 ----------

Volgens mij klopt de ingrediënten niet die staan vermeld op potje en website van Opti-Men?

Als ik 48mg vitamine E converteer naar IU levert dat 55iu op dat is veel minder dan de 200iu op de website, dat geldt overigens ook voor de overige vitamines.

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamin...alen/optimum-nutrition/opti-men/ingredienten/

We hebben de EU versie. Ik zal vragen dit vandaag aan te passen.

Gister in de middag even een bestelling geplaatst, vanochtend 8u aangekomen.
Verder heel netjes dat ik een magnificent sample er bij kreeg zoals ik om vroeg bij de opmerking! :)

Maar dit kan ik trouwens verkeerd gelezen hebben, was de actie bij een bestelling van 30 euro of meer niet een Muscle Mag+een shakebeker pro? Want ik heb alleen een muscle mag erbij.

Gister in de middag even een bestelling geplaatst, vanochtend 8u aangekomen.
Verder heel netjes dat ik een magnificent sample er bij kreeg zoals ik om vroeg bij de opmerking! :)

Maar dit kan ik trouwens verkeerd gelezen hebben, was de actie bij een bestelling van 30 euro of meer niet een Muscle Mag+een shakebeker pro? Want ik heb alleen een muscle mag erbij.

Ha mixfight held:) Blij dat je tevreden bent. Een shakebeker krijg je vanaf 30 euro dus dat klopt;)

-Mike

Ik heb gistermiddag weer een bestelling geplaatst:

Tested Amino 6500
Grow
Muscle & Diet Pack

Ik heb even een vraagje over Tested Amino 6500
Hoelang werken die amino's gemiddeld?

Ik heb momenteel ook micellar casein perfection...

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/aminozuren-alle/tested-nutrition/tested-amino-6500/

Gr Ries

Amino's werken niet lang. Eenvoudig gezegd zijn het afgebroken eiwitten. Daardoor hoeft dit niet in het lichaam te gebeuren en worden ze dus heel snel opgenomen.
Wat je dus zou kunnen doen is 's ochtends, voor en na de training de amino's nemen en voor het slapen gaan de casseine.

-Mike

Is het ook zo dat als je bijv 10 potten noxi haalt je korting krijgt?

Oke dankjewel Mike!
Zat er ook aan te denken.

Ik heb het ook besteld om iets minder shakes te hoeven drinken dronk per dag om de 7 uur een Micellar casein shake.

Ik gebruik ook:

whey perfection (shake)
Nr 1 (shake)
Magnificent (shake) op dagen dat ik naar de sportschool ga.

Ik ben benieuwd na het resultaat als ik 2 shakes minder neem per dag micellar cp.

Gr Ries

Is het ook zo dat als je bijv 10 potten noxi haalt je korting krijgt?
Nee dat is helaas niet mogelijk, noxipro gaat al voor een spotprijsje weg;)

Oke dankjewel Mike!
Zat er ook aan te denken.

Ik heb het ook besteld om iets minder shakes te hoeven drinken dronk per dag om de 7 uur een Micellar casein shake.

Ik ben benieuwd na het resultaat als ik 2 shakes minder neem per dag micellar cp.

Gr Ries

Gaat helemaal goed komen Ries. Succes!

-Mike

pakketje binnen, super service like always. Klein gaatje in het pakketje van de oats maar dit was geen drama. Top B&F ;D

Wat is de beste smaak WP om in water op te lossen? Ik zat zelf te denken aan watermeloen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven