Hallo b&f,
Normaal gesproken ben ik erg tevreden met jullie producten, maar hierbij heb ik toch een 'klacht'.
Onlangs heb ik 7kg ultra fine oats bij jullie besteld. Allereerst kwam het pakket binnen, nadat ik in het pakket gekeken had zag ik dat 1 van de zakken was opengescheurd. Alles zat eronder. Maar het gpte probleem zit hem in het shaken. Normaal neem ik altijd 1 schep whey en 2 scheppen oats (in de ochtend). Met deze nieuwe oats heb ik tot nu toe nog ALTIJD klontjes in mijn shake gehad, heb zelfs al een paar keer moeten kotsen :s. ik heb werkelijk van alles geprobeerd: met een vork door de oats om het 'los' te maken, alle zakjes in een grote whey emmer gegooid en doorgeroert met een vork, en zelfs met het gebruik van jullie shaker pro met metalen balletje oid, er blijven klontjes ontstaan. Hoe kan dit, en waarom gebeurde mij dit voorheen niet met de 5kg zakken? Komt het omdat de nieuwe zakjes te strak vacuüm verpakt worden?!
PS wij hebben thuis geen blender, dus dit is ook geen optie, en een blender aanschaffen voor iets wat voorheen prima te doen was zonder blender is onzin.
Gr, apocalyp