AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
cheers to the freakin weekend b en F !
Haha, ja ik ben er ook echt aan toe. Vanmiddag lekker trainen en dan weekend! haha, jij ook een goed weekend! :thumbs:
Ralf is Tested Burner ook uit het assortiment nu?
Heb hem wel besteld gister ik kan hem niet meer vinden bij jullie...of ik kijk nie goed?

Gr Ries
De Tested Burner zit gewoon in je pakket. We mogen het nu niet meer verkopen, alles wat daarvoor verkocht wordt gewoon verstuurd.

Ralf

Haha, ja ik ben er ook echt aan toe. Vanmiddag lekker trainen en dan weekend! haha, jij ook een goed weekend! :thumbs:

De Tested Burner zit gewoon in je pakket. We mogen het nu niet meer verkopen, alles wat daarvoor verkocht wordt gewoon verstuurd.

Ralf

Ik snap niet waarom xxl nog producten ermee mag verkopen ?

Ralf jullie mogen de pre workouts niet meer verkopen maar toch wel weggeven?
Messchien als optie als kado keuze? :p

Yep , zijn bewoon beta mannetjes , vrouwen in een mannenlichaam .

Ze moeten zich nog outen :D

Hey niet zo kankeren niet of dat jij geen supplementen gebruik!?
Hou je mening voor je ik heb er een hekel aan is je de boel op zit te naaien

kappen dan hou ik er ook over op nu!

Hey niet zo kankeren niet of dat jij geen supplementen gebruik!?
Hou je mening voor je ik heb er een hekel aan is je de boel op zit te naaien

kappen dan hou ik er ook over op nu!

Het is een forum , een vrij land , jij hebt toch ook graag je mening .

Waar jij toch mee inzit , chil toch man , is toch maar een forum .

Don't take the internet serious , it might kill ya ! ;)

Ik zie op track & trace dat ze vandaag komen leveren, maar ik zie nergens staan tussen hoelaat en hoelaat ze hier kunnen zijn. Terwijl ik lees dat de meeste dat wel kunnen zien ? ???. Hoop vandaag weer niet een hele dag binnen te moeten zitten.

Ik hou er over op maar je moet mensen niet uit gaan dagen vind ik op dit forum...daar hou ik niet van!
Snap je??? Nickde

Hallo b&f,

Normaal gesproken ben ik erg tevreden met jullie producten, maar hierbij heb ik toch een 'klacht'.

Onlangs heb ik 7kg ultra fine oats bij jullie besteld. Allereerst kwam het pakket binnen, nadat ik in het pakket gekeken had zag ik dat 1 van de zakken was opengescheurd. Alles zat eronder. Maar het gpte probleem zit hem in het shaken. Normaal neem ik altijd 1 schep whey en 2 scheppen oats (in de ochtend). Met deze nieuwe oats heb ik tot nu toe nog ALTIJD klontjes in mijn shake gehad, heb zelfs al een paar keer moeten kotsen :s. ik heb werkelijk van alles geprobeerd: met een vork door de oats om het 'los' te maken, alle zakjes in een grote whey emmer gegooid en doorgeroert met een vork, en zelfs met het gebruik van jullie shaker pro met metalen balletje oid, er blijven klontjes ontstaan. Hoe kan dit, en waarom gebeurde mij dit voorheen niet met de 5kg zakken? Komt het omdat de nieuwe zakjes te strak vacuüm verpakt worden?!

PS wij hebben thuis geen blender, dus dit is ook geen optie, en een blender aanschaffen voor iets wat voorheen prima te doen was zonder blender is onzin.

Gr, apocalyp

Ik zie op track & trace dat ze vandaag komen leveren, maar ik zie nergens staan tussen hoelaat en hoelaat ze hier kunnen zijn. Terwijl ik lees dat de meeste dat wel kunnen zien ? ???. Hoop vandaag weer niet een hele dag binnen te moeten zitten.

Zal morgen wel worden met bezorgen heb je niet gehoord dat post nl een storing heeft gehad?

Gr Ries

Ik vroeg me al af waar me shakes bleven, storing bij POSTNL dus. Dan wachten we een dagje langer :).

We zijn een paar minuutjes offline, we zijn zo weer online!:cool:

Ralf

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 12:48 ----------

Ik snap niet waarom xxl nog producten ermee mag verkopen ?
Geen idee, laat ik me ook niet over uit :)
Ralf jullie mogen de pre workouts niet meer verkopen maar toch wel weggeven?
Messchien als optie als kado keuze?
Nee, gaat helaas niet gebeuren.:rolleyes:
Ik zie op track & trace dat ze vandaag komen leveren, maar ik zie nergens staan tussen hoelaat en hoelaat ze hier kunnen zijn. Terwijl ik lees dat de meeste dat wel kunnen zien ? . Hoop vandaag weer niet een hele dag binnen te moeten zitten.
Ja, sommige straten is dat wel zo en sommige gebieden ook. De werktijden va nde postNL is 8.30-21.30 uur.
Hallo b&f,

Normaal gesproken ben ik erg tevreden met jullie producten, maar hierbij heb ik toch een 'klacht'.

Onlangs heb ik 7kg ultra fine oats bij jullie besteld. Allereerst kwam het pakket binnen, nadat ik in het pakket gekeken had zag ik dat 1 van de zakken was opengescheurd. Alles zat eronder. Maar het gpte probleem zit hem in het shaken. Normaal neem ik altijd 1 schep whey en 2 scheppen oats (in de ochtend). Met deze nieuwe oats heb ik tot nu toe nog ALTIJD klontjes in mijn shake gehad, heb zelfs al een paar keer moeten kotsen :s. ik heb werkelijk van alles geprobeerd: met een vork door de oats om het 'los' te maken, alle zakjes in een grote whey emmer gegooid en doorgeroert met een vork, en zelfs met het gebruik van jullie shaker pro met metalen balletje oid, er blijven klontjes ontstaan. Hoe kan dit, en waarom gebeurde mij dit voorheen niet met de 5kg zakken? Komt het omdat de nieuwe zakjes te strak vacuüm verpakt worden?!

PS wij hebben thuis geen blender, dus dit is ook geen optie, en een blender aanschaffen voor iets wat voorheen prima te doen was zonder blender is onzin.

Gr, apocalyp
Poeh, dat is inderdaad heel vreemd. Ik heb dit namelijk niet eerder gehoord en zelf ook nog niet ervaren. Weet je zeker dat het bij elke zak zo is?
Is dit nou een soort vervanger/broer van Hard! ?
Of is dit een vervanger van Redbull op een schone manier?
Nee, de Stay Strong is een energiedrankje voor duursporters (wielrenners ed).
Ik vroeg me al af waar me shakes bleven, storing bij POSTNL dus. Dan wachten we een dagje langer .
Ja, helaas, alles duurt vandaga een dagje langer. Mijn excuus hiervoor.:rolleyes:

Ralf

De pakketjes worden hier pas om 22u weggebracht. Deze moeten dan naar Zwolle gereden worden, het hele distributiecentrum door en worden later pas ingescant. Kijk nu nog eens, dan weet ik zeker dat deze gescant is :)

Ralf

Staat er nu wel op ja maar i.p.v vandaag krijg het morgen tussen 11 en 18.00

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven