Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren bestelling binnengekregen in onberispelijke staat. Bedankt!

Hoe komt het dan dat dexaprine op jullie site verwacht wordt de eerste week van september? Want producten met DMAA mochten toch niet meer verkocht worden (maximize intense...)? Of gaat de nieuwe dexa een andere samenstelling hebben?
We verwachten een nieuwe versie. Evenals een nieuwe NoxiPro. Het blijft altijd afwachten of de formule even sterk is. Ik ga er vanuit van wel :)
Hoi ik heb gistermorgen een bestelling bij jullie gedaan en krijg het bericht dat er morgen za 25 aug 2012 tussen 10:30 - 15:30 pas bezorgd wordt hoezo dat?
Ik heb lang voor 22:00 s'avonds besteld???

ReferentienummerC536594

Dit is me nog nooit overkomen !
Jullie garanderen voor 22:00 uur besteld volgende dag in huis??? toch?
Ik heb via Ideal betaald
Betaaloptie
Kosten
Korte omschrijving
Ideal*
Gratis
- Veilig en gemakkelijk online betalen in uw eigen internet betaalomgeving.
-Voor 22.00 besteld volgende dag in huis
DEAL* - Gratis!
Met Ideal kunt u veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen, vervolgens selecteert u uw persoonlijke bank. Daarna wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht gelijk klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en de betaling te autoriseren. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden door uw bank geïnformeerd, zodat de bestelling dezelfde dag nog kan worden verzonden. Voor 22:00 besteld dan heeft u de volgende dag uw bestelling in huis!

Gr Ries.
Ries, lees eens hier. Vanochtend heb ik dit helaas ook al gehoord... Mijn excuus hiervoor.
Ik heb laatst een suggestie gepost over meerdere varianten van de variety pack van whey perfection. Ik vond het een goed idee dat er misschien een 2e pack komt met andere smaken zoals:
Granny's apple pie
sweet apple
straciatella
fresh orange milkshake
creamy coconut
watermelon
white chocolate
chocolate coconut bounty

met misschien de nieuwe smaken die over 5-6 weken uitkomen?

- chocolate caramel
- speculaas

Je kan het de variety pack #2 noemen :D

Ik heb bijna alle smaken van de huidige variety pack al eens geproefd en ik ben heel erg benieuwd naar alle bovenstaande smaken, ik ga alleen niet 10 potten whey perfection bestellen om ze allemaal te proeven!
Begrijp ik helemaal. Echter, wij krijgen deze sachets niet geleverd. De doosjes krijgen we kant en klaar met de smaken erin. Ik geef aan of er andere mogelijkheden zijn. :) Thanks 4 je tip!
Gisteren bestelling binnengekregen in onberispelijke staat. Bedankt!
Graag gedaan :)

Ralf

Ik snap best dat jullie er ook niks aan kunnen doen dat ze storing hebben gehad bij het sorteercentrum maar als jullie die garantie geven van voor 22:00 besteld vind ik eigenlijk dat jullie ervoor moeten zorgen dat het alsnog moeten leveren vandaag!

Ik ben altijd erg tevreden met de bestellingen geweest met levering...vind dit erg jammer.
Had een paar nieuwe producten besteld die ik graag vandaag uitgeprobeerd had omdat ik vandaag naar de sportschool ga..het weekend pak ik altijd als rust ga maandag altijd weer.

Gr Ries

Ik snap best dat jullie er ook niks aan kunnen doen dat ze storing hebben gehad bij het sorteercentrum maar als jullie die garantie geven van voor 22:00 besteld vind ik eigenlijk dat jullie ervoor moeten zorgen dat het alsnog moeten leveren vandaag!

Ik ben altijd erg tevreden met de bestellingen geweest met levering...vind dit erg jammer.
Had een paar nieuwe producten besteld die ik graag vandaag uitgeprobeerd had omdat ik vandaag naar de sportschool ga..het weekend pak ik altijd als rust ga maandag altijd weer.

Gr Ries

Maar dit is overmacht. Daar kan B&F niks aan doen (en PostNL eigenlijk ook niet). We kunnen niet verwachten dat B&F zelf alles rond gaat brengen.

Maar dit is overmacht. Daar kan B&F niks aan doen (en PostNL eigenlijk ook niet). We kunnen niet verwachten dat B&F zelf alles rond gaat brengen.

Groot gelijk, ligt aan postNL dus enige optie is dus wachten.
hoe jammer het ook is, word dus maandag de spulletjes proberen!

Gr Ries

Wat zijn sommige hier ontzettende zeurzakken.. :rolleyes:

Nee snap ik ,maar baal er wel van daar ben ik heel eerlijk in.
Dat zijn dan heel wat ontevreden klanten vandaag!

Nee snap ik ,maar baal er wel van daar ben ik heel eerlijk in.
Dat zijn dan heel wat ontevreden klanten vandaag!

Snap 't ook, als er iemand ongeduldig kan zijn, ben ik 't wel. Gelukkig is je pakketje 99,99% van de keren wel op tijd als je bij B&F besteld.

Ja ben erg tevreden met B&F verder niet dat ik er helemaal niks meer ga bestellen ofzo.
Maar snap dat probleem bij post nl ligt maar dan moeten zij het oplossen en niet een dag later leveren van mij mogen ze lekker overwerken om alsnog vandaag te bezorgen ze komen er wel makkelijk mee weg vind ik...maarja dat gebeurd toch niet!

Dan Maandag me nieuwe supplementen maar uitproberen ben erg benieuwd naar muscle protect en tested burner.

Is dat de dexaprine v2 zoals die nu in de vs te koop is? Met die Rauwolfia?
Nee, zonder Rauwolfia. Ik heb geen idee hoe de nieuwe Europese formule eruit ziet, maar ben benieuwd. Zodra ik meer weet, jullie zijn de eerste.

Gr Ries
Ries, ik snap dat je hierin ontzettend teleurgesteld bent. Echter hebben wij onze account manager gezegd dat dit echt niet kan. Zij doen immers ook dezelfde belofte naar ons. De hoeveelheid pakketten die wij per dag versturen, is dit soort dingen niet acceptabel en accepteren wij ook niet. Echter is het zo'n groot bedrijf de PostNL dat als wij wat melden, hierop geen invloed hebben. Zelf alle pakketten rondbrengen is ook niet echt realistisch.

Ralf

Nee, zonder Rauwolfia. Ik heb geen idee hoe de nieuwe Europese formule eruit ziet, maar ben benieuwd. Zodra ik meer weet, jullie zijn de eerste.

Ries, ik snap dat je hierin ontzettend teleurgesteld bent. Echter hebben wij onze account manager gezegd dat dit echt niet kan. Zij doen immers ook dezelfde belofte naar ons. De hoeveelheid pakketten die wij per dag versturen, is dit soort dingen niet acceptabel en accepteren wij ook niet. Echter is het zo'n groot bedrijf de PostNL dat als wij wat melden, hierop geen invloed hebben. Zelf alle pakketten rondbrengen is ook niet echt realistisch.

Ralf

Ik ben al superconent als ik het binnen de 5dagen heb , verder heb ik nooit geen klagen . Iedere fout bij een bestelling word snel behandeld dusja ;)

Voor mij mogen jullie zo verderdoen :cool:

cheers to the freakin weekend b en F !

Ralf is Tested Burner ook uit het assortiment nu?
Heb hem wel besteld gister ik kan hem niet meer vinden bij jullie...of ik kijk nie goed?

Gr Ries

Gr Ries

Zon supplementen kneusje....

Bizar dat mensen ook mensen altijd bestellen als het uit/op is..
Waarom niet wat vroeger bestellen zodat het geen **** uitmaakt als je paar dagen extra moet wachten?

Ligt toch vaak aan de klant zelf..

Zon supplementen kneusje....

Hey je mag hier gewoon je mening geven lijk mij!....jouw mening interesseert me niet echt Martyyn!

Vind het goed dat ze je bij B&F wel serieus nemen en ze mogen best ontevreden zijn dat post nl niet levert vandaag het gaat om een hoop klanten lijkt mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven