Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke even goede vriend ben nog niet zolang op dit forum en hoe het graag verder gezellig!
Ik wil er nog wel even lid blijven dus moeten we elkaar respecteren vind ik.

Gr Ries

Alle Pre workouts pleite met DMAA...

De samenstellng die er nu staan voor bijvoorbeeld Noxipro.. is dat de nieuwe samenstelling? Want zie geen DMAA ertussen staan namelijk

@b&f, van de 7 zakken heb ik al rond de 3 zakken gebruikt, en tot nu toe alles met klontjes :s..

Is het mogelijk om met de Mixed Protein Perfection ook een soort toetje te maken? Dat het na een paar uur in de koelkast opstijft?

Dankje!

B&F moet waarschijnlijk zelfs betalen om al die heerlijke PWO's weg te werken/te laten vernietigen..

dat feel

Is het mogelijk om nog pwo's met DMAA te krijgen? Moesten jullie er nog enkele in stock hebben kan ik deze dan kopen? De restjes ofz.. Ging er goed op dmaa pwo's !

Is het mogelijk om nog pwo's met DMAA te krijgen? Moesten jullie er nog enkele in stock hebben kan ik deze dan kopen? De restjes ofz.. Ging er goed op dmaa pwo's !

In de laatste 3 pagina's is op deze vraag al een keer of 25 een afwijzend antwoord gegeven, maar voor jou maken ze vast een uitzondering!

Laatst bewerkt door een moderator:
Weer storing PostNL :eek:

In de laatste 3 pagina's is op deze vraag al een keer of 25 een afwijzend antwoord gegeven, maar voor jou maken ze vast een uitzondering!

Wie niet waagt niet wint.. Kon tog zijn dat ze nog een paar hadden staan.. Je ziet veel shops opruimacties doen nu om al die dmaa pwo's eruit te krijgen..

''Origineel gepost door RubberenRonny
Waarom bieden jullie nog PWO's aan met dmaa in, terwijl andere dit niet meer doen?''

Reactie xxl:
Omdat iedereen die al jaren verkopen en wij ook, Ik heb vanmorgen nog met de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) gebeld en uitvoerig met deze mensen gesproken. De spullen zijn niet verboden nog maar er loopt een onderzoek. We mochten ze gewoon verkopen, maar ik koop ze niet meer in.

Dit was wel een beetje te verwachten net zoals met efedra. Een shop waaraan jij refereert heeft de afgelopen weken van alles in de aanbieding gedaan.

:)

Wie niet waagt niet wint.. Kon tog zijn dat ze nog een paar hadden staan.. Je ziet veel shops opruimacties doen nu om al die dmaa pwo's eruit te krijgen..

Ze hebben er ook nog staan en die worden vernietigd, ook dat is meermaals herhaald.

Kan b&f dit bevestigen? Is er egt geen mogelijkheid om de overschot op te kopen? desnoods tegen meerprijs?

Gast lees een pagina terug en je ziet het zelf, denk je dat B&F niks beters te doen heeft dan 5 keer dezelfde vraag beantwoorden?

Gast lees een pagina terug en je ziet het zelf, denk je dat B&F niks beters te doen heeft dan 5 keer dezelfde vraag beantwoorden?

Waar dient een forum anders voor.. Waar moei jij je trouwes mee? Ik vraag het aan b&f niet aan jou.

Ik ga Stay Strong samen met 10 gram peptopro en 2 gram l carnitine tartraat gebruiken als intra-workout :D
Klinkt goed. Ik ben benieuwd:cool: Houd je me op de hoogte?
Staat er nu wel op ja maar i.p.v vandaag krijg het morgen tussen 11 en 18.00
Inderdaad, zoals ik al zei, helaas is er een storing geweest in het sorteercentrum van de PostNL. Morgen worden alle pakketten geleverd. Ik hoop dat het volgende week beter is.
Alle Pre workouts pleite met DMAA...

De samenstellng die er nu staan voor bijvoorbeeld Noxipro.. is dat de nieuwe samenstelling? Want zie geen DMAA ertussen staan namelijk
Inderdaad, er komt een nieuwe samenstelling.:cool: Hopen dat deze formule ook zo krachtig is.
@b&f, van de 7 zakken heb ik al rond de 3 zakken gebruikt, en tot nu toe alles met klontjes :s..
Oh dat is raar. Laat het bij je volgende bestelling even weten, regel ik wat extra oats voor je;)
Is het mogelijk om met de Mixed Protein Perfection ook een soort toetje te maken? Dat het na een paar uur in de koelkast opstijft?

Dankje!
Met de Mixed Protein lukt dat niet goed. Met de Casein Perfection lukt dat wel. Beetje kwark en Mix Perfection wil ook erg goed :)
Nee, helaas niet!:rolleyes:
Ja, alweer. Gelukkig volgende week een nieuwe week en hopen dat alles dan vlekkeloos werkt.

Ralf

Waar dient een forum anders voor.. Waar moei jij je trouwes mee? Ik vraag het aan b&f niet aan jou.

Een forum dient o.a. om vragen te stellen/beantwoorden. Maar het stellen van vragen die op dezelfde dag al een paar keer zijn beantwoord is dat niet, dat is pure luiheid van jou om even een pagina terug te lezen.

Lees wel veel goede dingen over de nieuwe versie van dexaprine :). B&F. krijgt de nieuwe dexaprine ook een introductie prijs, of is deze prijs gelijk aan de normale prijs van dexaprine (30euro)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven