- Waardering
- 42
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Steve, sorry dat we er niet meer op gereageerd, zoals je misschien al verwacht had kunnen we deze niet per post na gaan sturen, en deze in een doos opsturen wordt ook een beetje te gek.
![]()
Wat is je referentienummer? Dan zoek ik het even voor je uitVolgens mij gaat er iets ni helemaal lekker met m'n bestelling. Eerste keer trouwens normaal altijd meteen de volgende dag in huis. 21ste besteld en verwachte afleverdatum 24aug, hij is nog int t sorteercentrum staat er! Nog ff wachten dus

Bedankt voor je order! Gaan we verwerken. De Mass Perfection gaat je zeker bevallen.Moest een nieuw potje creatine hebben, en gelijk maar die mass perfection meegepakt.
Zou leuk zijn om een paar sampletjes te krijgen!
Ref: C537703
Gr.

Super, bedankt
De pakketjes worden hier pas om 22u weggebracht. Deze moeten dan naar Zwolle gereden worden, het hele distributiecentrum door en worden later pas ingescant. Kijk nu nog eens, dan weet ik zeker dat deze gescant isHeb om 5 uur vanmiddag casseine besteld en een berichtje gekregen met uw bestelling is verzonden. Het is nu 02:12 , 9 uur verder en ik kan nog steeds de status van mijn bestelling niet bekijken ?

Ben ik even blij dat ik gisterenochtend nog een potje maximize intense en een potje dexaprine heb besteld!Dit klopt, deze mogen wij ook niet meer verkopen vanwege het stofje DMAA!
Tim B&F

Ik hoop inderdaad dat je pakket vandaag ook komt. Een grote kans dat je pakket een dag vertraagd is. Vanochtend hebben we een telefoontje gehad van ons district manager van de PostNL die vertelde dat er vannacht een storing was bij de PostNL. Alle pakketten moesten daardoor handmatig ingescant worden waardoor op een groot aantal pakketten, waaronder die van ons een dag vertraging zitten.Ben ik even blij dat ik gisterenochtend nog een potje maximize intense en een potje dexaprine heb besteld!
Hopelijk zitten ze ook in de doos vanmiddag!![]()

Jawel, alleen het wordt met een andere naam weergegeven. Dit zijn namelijk de aliassen voor DMAA:

toch?
Jawel, alleen het wordt met een andere naam weergegeven. Dit zijn namelijk de aliassen voor DMAA:
- DMAA
- 1,3-dimethylamylamine
- dimethylamylamine
- methylhexanamine
- 4-methyl-hexaan-2-amine
- 4-methyl-2-hexaanamine
- 4-methyl-2-hexylamine
- 2-amino-4-methylhexaan
- 1,3-dimethylpentylamine
- geraniumextract
- geranamine
Dit ingredient "1,3-dimethylamylamine" staat aangeduid op het etiket van Dexaprine
Ralf