XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag ook Mass Perfection besteld.

Was ik van plan een pot Maximize Intense te bestellen; POOOOOOOF gone! David Copperfield...
Wat nu? Tunnel visie maken dmv een space brilletje?
retro_vintage_kitsch_tunnel_vision_goofy_glasses_postcard-p239362552251096779baanr_400.jpg

NOOOOOOOO, al die zalige PWO's zijn weg :( :( ik kan niet zonder!! :p

:eek:
gistere nog net op tijd een potje maximize intense besteld zo te zien :o

En ik was nog aan het twijfelen voor 2 potjes... Nouja toch beter 1 dan geen...

heb hier nog een sample maximise liggen, iemand? :D

pfft een pre workout zou je energie moeten geven en dat ging alleen met 1.3d. Heb een pre workout van een maat van me geprobeerd zonder de 1.3d en buiten buikpijn en diarree heb ik er echt niks van gevoeld.

Altijd hetzelfde hé, hebben ze iets dat werkt en dan mag het weer niet.

Jammer dat alle pre wo met de leuke stofjes eruit zijn..

Laatst bewerkt:
Heb om 5 uur vanmiddag casseine besteld en een berichtje gekregen met uw bestelling is verzonden. Het is nu 02:12 , 9 uur verder en ik kan nog steeds de status van mijn bestelling niet bekijken ?

Probeer het rond 9 dan komt het goed.

Dus die luls zijn er toch in geslaagd om die dmaa te verbieden..
Pff cardio word weer afzien dus :(
Gelukkig heb ik nog 2 noxi staan - 1.5 pot hard -en 1 pot jack3d :D

Kan worden verkocht aan 80euro per pot.. :trollface:

Volgens mij gaat er iets ni helemaal lekker met m'n bestelling. Eerste keer trouwens normaal altijd meteen de volgende dag in huis. 21ste besteld en verwachte afleverdatum 24aug, hij is nog int t sorteercentrum staat er! Nog ff wachten dus
Wat is je referentienummer? Dan zoek ik het even voor je uit :)
Moest een nieuw potje creatine hebben, en gelijk maar die mass perfection meegepakt.
Zou leuk zijn om een paar sampletjes te krijgen!
Ref: C537703

Gr.
Bedankt voor je order! Gaan we verwerken. De Mass Perfection gaat je zeker bevallen.;)
Vandaag ook Mass Perfection besteld.
Super, bedankt :thumbs:
Heb om 5 uur vanmiddag casseine besteld en een berichtje gekregen met uw bestelling is verzonden. Het is nu 02:12 , 9 uur verder en ik kan nog steeds de status van mijn bestelling niet bekijken ?
De pakketjes worden hier pas om 22u weggebracht. Deze moeten dan naar Zwolle gereden worden, het hele distributiecentrum door en worden later pas ingescant. Kijk nu nog eens, dan weet ik zeker dat deze gescant is :)

Ralf

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 07:33 ----------

Weekaanbiedingen

Intimidate!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stay Strong!

Whey Pro XL

Micropure Creatine

Ben ik even blij dat ik gisterenochtend nog een potje maximize intense en een potje dexaprine heb besteld!
Hopelijk zitten ze ook in de doos vanmiddag! :(
Ik hoop inderdaad dat je pakket vandaag ook komt. Een grote kans dat je pakket een dag vertraagd is. Vanochtend hebben we een telefoontje gehad van ons district manager van de PostNL die vertelde dat er vannacht een storing was bij de PostNL. Alle pakketten moesten daardoor handmatig ingescant worden waardoor op een groot aantal pakketten, waaronder die van ons een dag vertraging zitten.:rolleyes:

Ralf

Er zit toch geen DMAA in dexaprine?

Er zit toch geen DMAA in dexaprine?
Jawel, alleen het wordt met een andere naam weergegeven. Dit zijn namelijk de aliassen voor DMAA:

• DMAA
  • 1,3-dimethylamylamine
  • dimethylamylamine
  • methylhexanamine
  • 4-methyl-hexaan-2-amine
  • 4-methyl-2-hexaanamine
  • 4-methyl-2-hexylamine
  • 2-amino-4-methylhexaan
  • 1,3-dimethylpentylamine
  • geraniumextract
  • geranamine

Dit ingredient "1,3-dimethylamylamine" staat aangeduid op het etiket van Dexaprine :)

Ralf

Hoi ik heb gistermorgen een bestelling bij jullie gedaan en krijg het bericht dat er morgen za 25 aug 2012 tussen 10:30 - 15:30 pas bezorgd wordt hoezo dat?
Ik heb lang voor 22:00 s'avonds besteld???

ReferentienummerC536594

Dit is me nog nooit overkomen !
Jullie garanderen voor 22:00 uur besteld volgende dag in huis??? toch?
Ik heb via Ideal betaald
Betaaloptie
Kosten
Korte omschrijving
Ideal*
Gratis
- Veilig en gemakkelijk online betalen in uw eigen internet betaalomgeving.
-Voor 22.00 besteld volgende dag in huis
DEAL* - Gratis!
Met Ideal kunt u veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen, vervolgens selecteert u uw persoonlijke bank. Daarna wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht gelijk klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en de betaling te autoriseren. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden door uw bank geïnformeerd, zodat de bestelling dezelfde dag nog kan worden verzonden. Voor 22:00 besteld dan heeft u de volgende dag uw bestelling in huis!

Gr Ries.

Laatst bewerkt:
Ik heb laatst een suggestie gepost over meerdere varianten van de variety pack van whey perfection. Ik vond het een goed idee dat er misschien een 2e pack komt met andere smaken zoals:
Granny's apple pie
sweet apple
straciatella
fresh orange milkshake
creamy coconut
watermelon
white chocolate
chocolate coconut bounty

met misschien de nieuwe smaken die over 5-6 weken uitkomen?

- chocolate caramel
- speculaas

Je kan het de variety pack #2 noemen :D

Ik heb bijna alle smaken van de huidige variety pack al eens geproefd en ik ben heel erg benieuwd naar alle bovenstaande smaken, ik ga alleen niet 10 potten whey perfection bestellen om ze allemaal te proeven!

Jawel, alleen het wordt met een andere naam weergegeven. Dit zijn namelijk de aliassen voor DMAA:

• DMAA
  • 1,3-dimethylamylamine
  • dimethylamylamine
  • methylhexanamine
  • 4-methyl-hexaan-2-amine
  • 4-methyl-2-hexaanamine
  • 4-methyl-2-hexylamine
  • 2-amino-4-methylhexaan
  • 1,3-dimethylpentylamine
  • geraniumextract
  • geranamine

Dit ingredient "1,3-dimethylamylamine" staat aangeduid op het etiket van Dexaprine :)

Ralf

Hoe komt het dan dat dexaprine op jullie site verwacht wordt de eerste week van september? Want producten met DMAA mochten toch niet meer verkocht worden (maximize intense...)? Of gaat de nieuwe dexa een andere samenstelling hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven