Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat gaan jullie met bijv craze doen aangezien elke 1.3 dmaa product na een periode niet meer verkocht mag worden. Is het slim om het op 35 euro te houden

haha hoop dat deze even sterk islees veel goede dingen over de oude versie, en ook over de nieuwe versie. ben benieuwd
![]()
Dexaprine tri-phase ignition system. 830mg in de nieuwe versie en in de oude 650. Kan iemand uitleggen wat dit precies is?
Zodra ik een datum heb laat ik het direct weten!
In de uk ook al..US is t al verboden toch? Volgens is dat ook de reden dat NL t ook verbied.
Nooit 1.3 bevat!Bevat Craze dat normaal gesproken al niet, of is de Craze die nu op de site staat al een 'nieuwe' versie?

Bevat Craze dat normaal gesproken al niet, of is de Craze die nu op de site staat al een 'nieuwe' versie?
Rauwolfia mag toch ook niet?!haha hoop dat deze even sterk islees veel goede dingen over de oude versie, en ook over de nieuwe versie. ben benieuwd
![]()
Dexaprine tri-phase ignition system. 830mg in de nieuwe versie en in de oude 650. Kan iemand uitleggen wat dit precies is?
In de uk ook al..
---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 17:30 ----------
Nooit 1.3 bevat!![]()

Enig idee wanneer de CLA megapack weer leverbaar is?

Enig idee wanneer de CLA megapack weer leverbaar is?

je kan toch kijken bij die map, verwijderd?Mijn pakketje zou vandaag bezorgd worden, maar ik heb nog niks gehad. Normaal gesproken komen pakketjes veel eerder, dus ik twijfel sterk of het nog komt..
Nu ben ik zo stom geweest om het mailtje met de track&trace code weg te gooien, dus ik kan het ook niet meer nakijken. Kunnen jullie dat nog aan de hand van mijn Referentienummer? (C536519)
Mijn pakketje zou vandaag bezorgd worden, maar ik heb nog niks gehad. Normaal gesproken komen pakketjes veel eerder, dus ik twijfel sterk of het nog komt..
Nu ben ik zo stom geweest om het mailtje met de track&trace code weg te gooien, dus ik kan het ook niet meer nakijken. Kunnen jullie dat nog aan de hand van mijn Referentienummer? (C536519)
We hebben wel welgemeende excuses gehad maar daar hebben we helaas niet veel aan. Je pakket komt dus morgen
Geen zorgen, alle pakketten van donderdag zijn een dag vertraagd. Geloof het of niet, de distributie in Zwolle kon de paketten niet meer verwerken donderdagavond voor 24.00uur..We hebben wel welgemeende excuses gehad maar daar hebben we helaas niet veel aan. Je pakket komt dus morgen
![]()
Zodra je terug bent van vakantie, dan kun je het pakketje waarschijnlijk wel ophalen bij een afhaallocatie van de PostNL. Neem dan even contact met ons op, regelen we iets voor je. FIjne vakantieHet vervelende is dat ik eiwitrepen besteld heb om morgen mee te nemen op vakantie. Natuurlijk is het wat kort-dag wat betreft het bestellen, maar normaal gesproken gaat het altijd goed..
Buiten de vakantie om gebruik ik geen eiwitrepen, omdat ze daarvoor simpelweg te duur zijn. Kan ik de bestelling nog retourneren? Want ik vertrek morgenochtend vroeg, dus voor de vakantie zijn ze sowieso te laat..
Zodra je terug bent van vakantie, dan kun je het pakketje waarschijnlijk wel ophalen bij een afhaallocatie van de PostNL. Neem dan even contact met ons op, regelen we iets voor je. FIjne vakantie
Ralf

Ik vind dit niet leuk meer! Woensdag voor 10 besteld....krijg ik hem morgen pas![]()
Someone at B&F hates me![]()