Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat gaan jullie met bijv craze doen aangezien elke 1.3 dmaa product na een periode niet meer verkocht mag worden. Is het slim om het op 35 euro te houden

Gaan jullie in de toekomst producten van ProSupps aan jullie assortiment toevoegen? Ik ben namelijk enorm geinteresseerd in hun pre workout supplementen: Mr Hyde en Dr Jekyll :P

haha hoop dat deze even sterk is :D lees veel goede dingen over de oude versie, en ook over de nieuwe versie. ben benieuwd :)

2h3ucnk.jpg

Dexaprine tri-phase ignition system. 830mg in de nieuwe versie en in de oude 650. Kan iemand uitleggen wat dit precies is?

Opgebouwd uit andere ingredienten die iets meer mg's geven. We hebben deze zelf nog niet binnen maar de eerste reacties zijn erg goed:) Zodra ik een datum heb laat ik het direct weten!:)

haha hoop dat deze even sterk is :D lees veel goede dingen over de oude versie, en ook over de nieuwe versie. ben benieuwd :)

2h3ucnk.jpg

Dexaprine tri-phase ignition system. 830mg in de nieuwe versie en in de oude 650. Kan iemand uitleggen wat dit precies is?
Rauwolfia mag toch ook niet?!

Enig idee wanneer de CLA megapack weer leverbaar is?

In de uk ook al..

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 17:30 ----------

Nooit 1.3 bevat! :)

Inderdaad nooit 1,3 bevat:)

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 19:39 ----------

Ik denk donderdag/vrijdag weer.:)

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 19:40 ----------

Ik denk donderdag/vrijdag weer.:)

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 19:41 ----------

Rauwolfia mag toch ook niet?!

De nieuwe versie bevat geen rauwolfia. Zodra deze er is geven we alles duidelijk op de site aan:)

Craze heeft inderdaad nooit 1,3 bevat. Alleen wel een of andere gare amfetamine, athans dat was een paar maanden geleden zo. Werkte wel verdomde goed, beter dan noxi, maximize of noem het maar op ;)

Mijn pakketje zou vandaag bezorgd worden, maar ik heb nog niks gehad. Normaal gesproken komen pakketjes veel eerder, dus ik twijfel sterk of het nog komt..
Nu ben ik zo stom geweest om het mailtje met de track&trace code weg te gooien, dus ik kan het ook niet meer nakijken. Kunnen jullie dat nog aan de hand van mijn Referentienummer? (C536519)

Mijn pakketje zou vandaag bezorgd worden, maar ik heb nog niks gehad. Normaal gesproken komen pakketjes veel eerder, dus ik twijfel sterk of het nog komt..
Nu ben ik zo stom geweest om het mailtje met de track&trace code weg te gooien, dus ik kan het ook niet meer nakijken. Kunnen jullie dat nog aan de hand van mijn Referentienummer? (C536519)
je kan toch kijken bij die map, verwijderd?

Geen zorgen, alle pakketten van donderdag zijn een dag vertraagd. Geloof het of niet, de distributie in Zwolle kon de paketten niet meer verwerken donderdagavond voor 24.00uur..:rolleyes: We hebben wel welgemeende excuses gehad maar daar hebben we helaas niet veel aan. Je pakket komt dus morgen:)

Geen zorgen, alle pakketten van donderdag zijn een dag vertraagd. Geloof het of niet, de distributie in Zwolle kon de paketten niet meer verwerken donderdagavond voor 24.00uur..:rolleyes: We hebben wel welgemeende excuses gehad maar daar hebben we helaas niet veel aan. Je pakket komt dus morgen:)

Het vervelende is dat ik eiwitrepen besteld heb om morgen mee te nemen op vakantie. Natuurlijk is het wat kort-dag wat betreft het bestellen, maar normaal gesproken gaat het altijd goed..
Buiten de vakantie om gebruik ik geen eiwitrepen, omdat ze daarvoor simpelweg te duur zijn. Kan ik de bestelling nog retourneren? Want ik vertrek morgenochtend vroeg, dus voor de vakantie zijn ze sowieso te laat..

Het vervelende is dat ik eiwitrepen besteld heb om morgen mee te nemen op vakantie. Natuurlijk is het wat kort-dag wat betreft het bestellen, maar normaal gesproken gaat het altijd goed..
Buiten de vakantie om gebruik ik geen eiwitrepen, omdat ze daarvoor simpelweg te duur zijn. Kan ik de bestelling nog retourneren? Want ik vertrek morgenochtend vroeg, dus voor de vakantie zijn ze sowieso te laat..
Zodra je terug bent van vakantie, dan kun je het pakketje waarschijnlijk wel ophalen bij een afhaallocatie van de PostNL. Neem dan even contact met ons op, regelen we iets voor je. FIjne vakantie :thumbs:

Ralf

Zodra je terug bent van vakantie, dan kun je het pakketje waarschijnlijk wel ophalen bij een afhaallocatie van de PostNL. Neem dan even contact met ons op, regelen we iets voor je. FIjne vakantie :thumbs:

Ralf

Hoi Ralf,

Bedankt voor je aanbod, maar bij nader inzien kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om het terug te sturen.. :D
Het is immers niet jullie schuld! Op vakantie doe ik wel wat extra moeite om aan mijn eiwitten te komen. Die eiwitrepen Kunnen altijd wel van pas komen, en ik veronderstel dat ze ook wel een aantal maanden houdbaar zijn?
Bedankt!

Jaap

Ik vind dit niet leuk meer! Woensdag voor 10 besteld....krijg ik hem morgen pas :mad:
Someone at B&F hates me :(

Ik vind dit niet leuk meer! Woensdag voor 10 besteld....krijg ik hem morgen pas :mad:
Someone at B&F hates me :(

Volgens mij ligt het aan PostNL. Die van mij gisteren op tijd besteld, maar wordt vandaag niet geleverd en morgen ook niet, volgens track&trace pas maandag, terwijl ze dan NOOIT pakketten leveren, vreemd verhaal allemaal.

Edit: topic even doorgenomen, inderdaad PostNL dus, maar toch vreemd dat er bij sommige zaterdag staat en bij andere weer pas maandag.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven