Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb gisteren om 8 uur besteld en pakketje is er al! Bedankt!, alleen vind het wel balen dat alle DMAA producten eruit zijn, net nu ik mijn loon binnen heb;(

Bestelling is binnen! 2 potjes noxipro, 1 potje craze en 1 potje mesomorph! Heb nog wat Hard!, napalm en jack3d staan. Ik kan er wel even tegen met mijn verboden preworkouts! :D

Wil altijd wel een potje noxipro verkopen: 60 euro :p

Bestelling is binnen! 2 potjes noxipro, 1 potje craze en 1 potje mesomorph! Heb nog wat Hard!, napalm en jack3d staan. Ik kan er wel even tegen met mijn verboden preworkouts! :D

Wil altijd wel een potje noxipro verkopen: 60 euro :p
ik verkoop em voor 59,95 :trollface:

Heb gisteren om 8 uur besteld en pakketje is er al! Bedankt!, alleen vind het wel balen dat alle DMAA producten eruit zijn, net nu ik mijn loon binnen heb;(

Helaas niets aan te doen! Wij vinden het ook jammer maar goed, verboden is verboden!:(

Tim B&F

THX weer voor de goede service!! Alleen raar dat het er niet bij staat op de factuur....had het zelf ook al gezien...maar heb ze toch echt aangeklikt.

iig weer bedankt...ben benieuwd naar die mass perfection...dadelijk ff shakie pakken :D

Goed bezig:D geniet van je welverdiende shakiee!

Greetz BodyenFit!!

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 15:17 ----------

Heb gister ochtend besteld maar heb nog niks binnen :sad:

Heb je de track and trace al gecheckt?!

Tim B&F

Goede nieuws, gisteren besteld vandaag binnen. Slechte nieuws 4 (!) van de in totaal 8 zakken ultra fine oats hebben het niet gehaald en lagen in de doos.
Kunnen jullie mij hierin tegemoet komen bij mijn volgende bestelling, die ik ga doen zodra de CLA megapack binnen is? mijn refnr: C538713
ps. Erg vervelend en lees dit steeds vaker terug, kunnen jullie niet gewoon stevigere zakken gebruiken.

Zojuist bestelling gekregen met zelfs een sterkte boodschap op de order. Alles zat erbij, prima service weer!

Goed bezig:D geniet van je welverdiende shakiee!

Greetz BodyenFit!!

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 15:17 ----------

Heb je de track and trace al gecheckt?!

Tim B&F

Ja maar ik krijg al sinds gisteravond een foutmelding als ik op de link klik in het mailtje. Heb ik nog nooit gehad. :dunno:

"Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens."

3S Code is 3SZRHH009591280 en B&F referentienummer is C538467

Goede nieuws, gisteren besteld vandaag binnen. Slechte nieuws 4 (!) van de in totaal 8 zakken ultra fine oats hebben het niet gehaald en lagen in de doos.
Kunnen jullie mij hierin tegemoet komen bij mijn volgende bestelling, die ik ga doen zodra de CLA megapack binnen is? mijn refnr: C538713
ps. Erg vervelend en lees dit steeds vaker terug, kunnen jullie niet gewoon stevigere zakken gebruiken.

Ik zie nu ook dat mijn glutamine er niet bij zit :mad:

B&F heeft egt superservice ! Had vrijdag besteld en normaal ging mn pakje maandag geleverd worden.. Vandaag nog voor 14u werd mijn pakje al geleverd !

Super service gehad en vandaag is alles geleverd wat donderdag besteld was :D
Enkel de MuscleMag Magazine! ontbreekt wel spijtig :( ref: C537201

Erg vervelend, ja dit klopt het is al beter geworden dan het was, echter wordt er soms nogal hardhandig omgesprongen met de post dus vandaar dat er zo nu en dan een aantal pakketten sneuvelen. Als je bij de volgende bestelling even telefonisch contact met ons opneemt dan gaan wij er voor zorgen dat de Oats worden verstuurd!

Groeten Tim B&F:D

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 15:52 ----------

Super service gehad en vandaag is alles geleverd wat donderdag besteld was :D
Enkel de MuscleMag Magazine! ontbreekt wel spijtig :( ref: C537201

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Is het misschien mogelijk dat wij deze meezenden met de volgende bestelling?

Greetz Tim B&F

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 15:52 ----------

B&F heeft egt superservice ! Had vrijdag besteld en normaal ging mn pakje maandag geleverd worden.. Vandaag nog voor 14u werd mijn pakje al geleverd !

Goed om te horen, zo hoort dat!:cool:

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 15:56 ----------

Ik zie nu ook dat mijn glutamine er niet bij zit :mad:

Wil je dat we hem gelijk nasturen of zullen we deze ook meezenden met de volgende bestelling? ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
b&f kunnen jullie mss een korte nederlandstalige handleiding geven voor die fat calliper ? (a) ik weet dat er een engelse handleiding bijzit maar die is niet zo duidelijk.. + is die methode correct? der staat op dat je maar op 3 punte moet meten?

b&f kunnen jullie mss een korte nederlandstalige handleiding geven voor die fat calliper ? (a) ik weet dat er een engelse handleiding bijzit maar die is niet zo duidelijk.. + is die methode correct? der staat op dat je maar op 3 punte moet meten?

Ik zal proberen of we hier een handleiding voor kunnen gaan maken. is het mogelijk om maadag hierop even te reageren? dan gaan we hier dan werk van maken! ;)

Tim B&F

beste, heb net bestelling met refnr C534495 binnen gehad, deze bevatte normaal 5 potjes dexaprine, er zijn er echter maar 4 afgeleverd? Zie ook dat deze uitverkocht zijn op jullie website... Rest van de bestelling is wel weer compleet uitraard!

Je kan ook in de vluchtte kijken op een handleiding op het internet... 3 punts is gewoon een methode, wil je correcter zijn moet je eens kijken naar een 12 punts meting ;)

Je kan ook in de vluchtte kijken op een handleiding op het internet... 3 punts is gewoon een methode, wil je correcter zijn moet je eens kijken naar een 12 punts meting ;)

Bedankt voor je respons, scheelt ons weer werk. Ga er vanuit dat jullie er nu wel uit komen? Anders horen wij dit uiteraard graag:D

Greetz Tim B&F

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven