- Waardering
- 22.487
Enig idee wanneer die terug binnen komen? Want ik wacht al een hele tijd op zo'n sample![]()
Ik heb er lekker twee liggen thuis

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enig idee wanneer die terug binnen komen? Want ik wacht al een hele tijd op zo'n sample![]()

ik verkoop em voor 59,95Bestelling is binnen! 2 potjes noxipro, 1 potje craze en 1 potje mesomorph! Heb nog wat Hard!, napalm en jack3d staan. Ik kan er wel even tegen met mijn verboden preworkouts!
Wil altijd wel een potje noxipro verkopen: 60 euro![]()

Heb gisteren om 8 uur besteld en pakketje is er al! Bedankt!, alleen vind het wel balen dat alle DMAA producten eruit zijn, net nu ik mijn loon binnen heb;(

Heb gisteren om 8 uur besteld en pakketje is er al! Bedankt!, alleen vind het wel balen dat alle DMAA producten eruit zijn, net nu ik mijn loon binnen heb;(

THX weer voor de goede service!! Alleen raar dat het er niet bij staat op de factuur....had het zelf ook al gezien...maar heb ze toch echt aangeklikt.
iig weer bedankt...ben benieuwd naar die mass perfection...dadelijk ff shakie pakken![]()
geniet van je welverdiende shakiee!Heb gister ochtend besteld maar heb nog niks binnen![]()
Goed beziggeniet van je welverdiende shakiee!
Greetz BodyenFit!!
---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 15:17 ----------
Heb je de track and trace al gecheckt?!
Tim B&F

Goede nieuws, gisteren besteld vandaag binnen. Slechte nieuws 4 (!) van de in totaal 8 zakken ultra fine oats hebben het niet gehaald en lagen in de doos.
Kunnen jullie mij hierin tegemoet komen bij mijn volgende bestelling, die ik ga doen zodra de CLA megapack binnen is? mijn refnr: C538713
ps. Erg vervelend en lees dit steeds vaker terug, kunnen jullie niet gewoon stevigere zakken gebruiken.

Goede nieuws, gisteren besteld vandaag binnen. Slechte nieuws 4 (!) van de in totaal 8 zakken ultra fine oats hebben het niet gehaald en lagen in de doos.
Kunnen jullie mij hierin tegemoet komen bij mijn volgende bestelling, die ik ga doen zodra de CLA megapack binnen is? mijn refnr: C538713
ps. Erg vervelend en lees dit steeds vaker terug, kunnen jullie niet gewoon stevigere zakken gebruiken.

Super service gehad en vandaag is alles geleverd wat donderdag besteld was
Enkel de MuscleMag Magazine! ontbreekt wel spijtigref: C537201
B&F heeft egt superservice ! Had vrijdag besteld en normaal ging mn pakje maandag geleverd worden.. Vandaag nog voor 14u werd mijn pakje al geleverd !

hey tim zou je even kunnen kijken hoe het zit met bestelling C536195 ?
ik heb hem woensdag al besteld, en nu reed de TNT net alweer voorbij...

b&f kunnen jullie mss een korte nederlandstalige handleiding geven voor die fat calliper ? (a) ik weet dat er een engelse handleiding bijzit maar die is niet zo duidelijk.. + is die methode correct? der staat op dat je maar op 3 punte moet meten?

b&f kunnen jullie mss een korte nederlandstalige handleiding geven voor die fat calliper ? (a) ik weet dat er een engelse handleiding bijzit maar die is niet zo duidelijk.. + is die methode correct? der staat op dat je maar op 3 punte moet meten?

Je kan ook in de vluchtte kijken op een handleiding op het internet... 3 punts is gewoon een methode, wil je correcter zijn moet je eens kijken naar een 12 punts meting![]()