XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net ook nog 2x glucosamine van ultimate nutritions besteld, voedingswaarden waren beter dan jullie eigen merk :/
Hopen op wat mooie samples, moeders en ik kunnen het door artrose en kraakbeenletsel aan knie wel gebruiken.

Mijn track&trace geeft morgen aan ik hoop echt dat hij ook morgen binnen is.

Hoi Ralf,

Bedankt voor je aanbod, maar bij nader inzien kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om het terug te sturen.. :D
Het is immers niet jullie schuld! Op vakantie doe ik wel wat extra moeite om aan mijn eiwitten te komen. Die eiwitrepen Kunnen altijd wel van pas komen, en ik veronderstel dat ze ook wel een aantal maanden houdbaar zijn?
Bedankt!

Jaap
Joo Jaap! Dat klinkt goed, ik weet zeker dat ze wel langer houdbaar zijn. Eiwitjes scoren op vakantie is inderdaad niet supermakkelijk, maar als je nog met je ouders gaat, moet het lukken:p
Ik vind dit niet leuk meer! Woensdag voor 10 besteld....krijg ik hem morgen pas :mad:
Someone at B&F hates me :(
Wow, dat is wel erg lang. Misschien verrassen ze je morgen toch nog (check je trackandtrace morgen gewoon even ;) )
Volgens mij ligt het aan PostNL. Die van mij gisteren op tijd besteld, maar wordt vandaag niet geleverd en morgen ook niet, volgens track&trace pas maandag, terwijl ze dan NOOIT pakketten leveren, vreemd verhaal allemaal.

Edit: topic even doorgenomen, inderdaad PostNL dus, maar toch vreemd dat er bij sommige zaterdag staat en bij andere weer pas maandag.
INderdaad jammer. Jij hebt morgen, gelukkig ook je pakket! :)
Net ook nog 2x glucosamine van ultimate nutritions besteld, voedingswaarden waren beter dan jullie eigen merk :/
Hopen op wat mooie samples, moeders en ik kunnen het door artrose en kraakbeenletsel aan knie wel gebruiken.
Bedankt voor je order! :thumbs: Die heb je morgen!
Mijn track&trace geeft morgen aan ik hoop echt dat hij ook morgen binnen is.
Ja hoor, vertrouw er maar op. Dont worries! Over 'worries' gesproken, dat kan beter de PostNL eens doen..

Ralf

Ik dacht dat de post bij ons in België al erg was. Maar blijkbaar kennen ze in Nederland er ook wat van :mad:. Woensdag besteld, bezorging zou normaal op 24 augustus gebeuren(vandaag/gisteren dus)...heb niemand gezien. Nu als ik bij track & trace ga kijken dan staat er bij bezorgdatum : nog niet bekend ???. En bij status zending staat : zending is onderweg

referentienummer: C535507

Ik had een beetje men vraag misformuleerd B&F , het zou een recovery shake moeten zijn na het fietsen , weet wel als je zo een 100 km rit erop zitten hebt zie je van die recovery shakes in apotheek bij ons maar die zijn schrikkelijk duur zo eentje van een rijke mix van glucose, fructose, whey proteïne en vitaminen je weet wel . hebben jullie ook zo eentje ?

Ik had een beetje men vraag misformuleerd B&F , het zou een recovery shake moeten zijn na het fietsen , weet wel als je zo een 100 km rit erop zitten hebt zie je van die recovery shakes in apotheek bij ons maar die zijn schrikkelijk duur zo eentje van een rijke mix van glucose, fructose, whey proteïne en vitaminen je weet wel . hebben jullie ook zo eentje ?

magnificent zou de shake voor je kunnen zijn, werkt top.
vol ingredienten die je spieren op dat moment nodig hebben!

Mijn levering is binnen !. Alles ziet er netjes uit, bedankt ! :D.

Ik dacht dat de post bij ons in België al erg was. Maar blijkbaar kennen ze in Nederland er ook wat van :mad:. Woensdag besteld, bezorging zou normaal op 24 augustus gebeuren(vandaag/gisteren dus)...heb niemand gezien. Nu als ik bij track & trace ga kijken dan staat er bij bezorgdatum : nog niet bekend ???. En bij status zending staat : zending is onderweg

Lijkt mij ook vreemd:rolleyes: Ik geef het direct door aan kantoor. Ze kunnen in het weekend niet bellen met Postnl maar ik hoop dat ze hier duidelijkheid in kunnen krijgen. Zo niet, dan bel ik maandagochtend direct zelf. Ik los het dan ook zelf direct op.

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 11:43 ----------

Hee! Klopt het dat het pakket inmiddels is aangekomen?

groetjes Tim B&F

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 11:43 ----------

Moooi!:D

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 11:44 ----------

Magnificent is een goede keuze.:)

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 11:44 ----------

magnificent zou de shake voor je kunnen zijn, werkt top.
vol ingredienten die je spieren op dat moment nodig hebben!

Ja:)

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 11:45 ----------

Top, dank je:) Ik geef het ook direct door aan kantoor. Had deze post nog niet gezien:D

Mijn pakketje is ook binnen. Thanks voor de extra whey-samples! Magnificent was op?

@B&F hebben jullie enig idee wanneer jullie weer coocking spray binnenkrijgen... ik mist het zo!!

Mijn pakketje is ook binnen. Thanks voor de extra whey-samples! Magnificent was op?

Graag gedaan:) (Magnificent samples waren op inderdaad)

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 12:01 ----------

@B&F hebben jullie enig idee wanneer jullie weer coocking spray binnenkrijgen... ik mist het zo!!

Ik denk nog 1-2 weken. Dan hebben we weer volop voorraad! Zodra ik een exacte datum heb dan meld ik dit hier direct bij jullie:)

Donderdag besteld en vandaag binnen, een dagje later maakt mij niet zoveel uit :) ...echter...de gevraagde shakebeker en magazine ontbreken bij de bestelling..
refnr:C537375

Donderdag besteld en vandaag binnen, een dagje later maakt mij niet zoveel uit :) ...echter...de gevraagde shakebeker en magazine ontbreken bij de bestelling..

Wat vervelend! Ik ga er gelijk voor zorgen dat die worden nagestuurd!

Greetz Tim B&F:D

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 12:47 ----------

Volgende keer deze wel te bestellen want hij staat niet op de factuur, nu heb ik al beloofd dat ik hem ga versturen dus dat ga ik dan ook doen, ik het vervolg hier graag wel even op te letten! :p

Groeten Tim B&F

Enig idee wanneer die terug binnen komen? Want ik wacht al een hele tijd op zo'n sample:(

Durf ik op dit moment niet te zeggen aangezien mijn collega van de inkoop er niet is op dit moment. Mocht je dit zeker willen weten post dan maandag even een berichtje, dan gaan we dat even navragen!;)

Groeten Tim B&F

Wat vervelend! Ik ga er gelijk voor zorgen dat die worden nagestuurd!

Greetz Tim B&F:D

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 12:47 ----------

Volgende keer deze wel te bestellen want hij staat niet op de factuur, nu heb ik al beloofd dat ik hem ga versturen dus dat ga ik dan ook doen, ik het vervolg hier graag wel even op te letten! :p

Groeten Tim B&F

THX weer voor de goede service!! Alleen raar dat het er niet bij staat op de factuur....had het zelf ook al gezien...maar heb ze toch echt aangeklikt.

iig weer bedankt...ben benieuwd naar die mass perfection...dadelijk ff shakie pakken :D

hey tim zou je even kunnen kijken hoe het zit met bestelling C536195 ?
ik heb hem woensdag al besteld, en nu reed de TNT net alweer voorbij...

Hee B&F,

Zou je alsjeblieft naar bestelling C538467 kunnen kijken? Track & trace geeft een error aan, zegt dat de zending niet bestaat. TNT is ook nog niet langs geweest vandaag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven