MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F, Gaat de Dexaprine ook weer in de verkoop?

Shake beker nu al kapot :( 1x gebruikt lekkerdann..

Bestelling weer perfect ontvangen (Mass Perfection 4,4kg, Creapure Creatine en MuscleMag). Ook bedankt voor die extra samples ipv Shaker Pro. Aantal smaken die ik erg graag wil proberen. TOP!

Toch de pre workouts verkopen :D wat is de houdbaarheidsdatum van noxi pro

zo rond 2016:) erg lang dus:)

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 13:52 ----------

B&F, Gaat de Dexaprine ook weer in de verkoop?

komt een nieuwe versie van binnen 2 weken:)

---------- Post toegevoegd Wed 29 Aug 2012 om 13:57 ----------

Shake beker nu al kapot :( 1x gebruikt lekkerdann..
Aah, vervelend. Is het goed dat ik bij je volgende bestelling één extra doe?
Bestelling weer perfect ontvangen (Mass Perfection 4,4kg, Creapure Creatine en MuscleMag). Ook bedankt voor die extra samples ipv Shaker Pro. Aantal smaken die ik erg graag wil proberen. TOP!
Graag gedaan, jij ook bedankt voor je order!:cool:

Ralf

Bedankt dan bestel ik toch nog maar wat, net gisteren double mee besteld als vervanger. Trouwens net mijn beteling binnen en ik heb creatine ethyl ester capsules gekregen ipv poeder maar dat maak mij voor de rest niet zoveel uit.

Noxipros besteld

Ref: C543814

erg jammer had vorig week toch 10x maximize intense bij een concurrent besteld omdat ze bij jullie niet meer op de site stonden.

:woot: de pre-workout's zijn even terug.
Welke raden jullie me aan, jack3d of maximize intense? Heb noxipro al geprobeerd voelde alleen net veel zelfs niet bij 2 schepjes :(.

:woot: de pre-workout's zijn even terug.
Welke raden jullie me aan, jack3d of maximize intense? Heb noxipro al geprobeerd voelde alleen net veel zelfs niet bij 2 schepjes :(.
Het is en blijft persoonlijk bij een pwo, maar Maximize hoor ik kwa heftigheid de betere verhalen over tov jack3d.

Ralf

Vorige week riepen jullie dat het op korte termijn niet meer verkocht mocht worden, dus op het laatste moment nog wat kunnen inslaan. Beetje jammer dat het nu dus tòch terug is met een flinke korting..

De Pre-workout Launch, kan het kwaad om deze in te nemen met appelsap oid? ze zijn namelijk ranzig met water :o Appelsap neemt de smaak iig een beetje weg.

:thumbs:
Vorige week riepen jullie dat het op korte termijn niet meer verkocht mocht worden, dus op het laatste moment nog wat kunnen inslaan. Beetje jammer dat het nu dus tòch terug is met een flinke korting..
Ik begrijp je reactie. Ik compenseer het wel even bij je volgende bestelling:rolleyes:
De Pre-workout Launch, kan het kwaad om deze in te nemen met appelsap oid? ze zijn namelijk ranzig met water :o Appelsap neemt de smaak iig een beetje weg.
Ja hoor, geen probleem :)

Ralf

Whey emmers binnen gekregen Thanks B&F, Casein berry blast zat een dik laag stof over haha.

Nu de PW terug zijn, is HARD! uitverkocht?

[/COLOR]
Aah, vervelend. Is het goed dat ik bij je volgende bestelling één extra doe?

Ralf[/QUOTE]

Graag :) helemaal top bedankt!

Bestelling: C543183

Agmatine (huismerk) capsules besteld (staat ook op de bon), maar ik de goedkopere Agmatine poeder ontvangen.. Zijn de capsules op, of is het een foutje?

Gaat met de nieuwe producten zag op facebook whey met stevia voorbij komen.Is deze dan beter dan de oude whey of gewoon minder suikers ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven