MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De whey isolaat vanilla sensation smaakt echt top dit keer!

Vanilla sensation is top indd! Ook al cookies en créme geprobeerd maar die kan niet op tegen de vanille.

Ralf even een vraagje, welke supp is beter als weightgainer en waarom?

Mass perfection of leangain of mammoth?

komt de Dymatize Xpand X2 ook bij jullie? Zie er net de ingredienten lijst van en die ziet er wel veelbelovend uit...

Laatst bewerkt:
BnF, is t niet handig om flavouring bottles te verkopen? Zo kun je je eiwit shake zelf een smaak geven. Zo heb je t voordeel dat je smaakloze eiwit kan kopen met een hoger eiwitpercentage + dat je je shake elke x in andere smaak kunt geven. My proteïn doet dit namelijk ook. :D.

Ralf even een vraagje, welke supp is beter als weightgainer en waarom?

Mass perfection of leangain of mammoth?
Uiteraard Mass Perfection :) Deze heeft de schoonste koolhydraten en beste eiwitten. Lean Gain bevat maltodextrine en Mammoth grotendeel suikers, wat Mass Perfection de beste keuze maakt.
komt de Dymatize Xpand X2 ook bij jullie? Zie er net de ingredienten lijst van en die ziet er wel veelbelovend uit...
Zodra deze beschikbaar op de Europese markt gaan we het direct inkopen!:D
BnF, is t niet handig om flavouring bottles te verkopen? Zo kun je je eiwit shake zelf een smaak geven. Zo heb je t voordeel dat je smaakloze eiwit kan kopen met een hoger eiwitpercentage + dat je je shake elke x in andere smaak kunt geven. My proteïn doet dit namelijk ook. :D.
We hebben al zoiets van Stevia of Flavor Drops :) Uiteraard noteer ik je tip even!

Ralf

Laatst bewerkt:
We hebben al zoiets van Stevia of Flavor Drops :) Uiteraard noteer ik je tip even!

Ralf

Ow, nog nooit gezien:).... Ga ik wel een x proberen dan.

Maar flavourings bottles van jullie zelf zijn natuurlijk altijd beter, omdat jullie dan jullie eigen smaken assortiment erin op kan nemen. Zo heb je geen stracciatella of hazelnoot flavour bottles momenteel in jullie assortiment;)

B&f, hoe moet je die capella flavor drops doseren? Ik heb 2x enkele druppeltjes (5-6) bij wat kwark gedaan en ik kreeg echt een vieze, chemische smaak :o

Ow, nog nooit gezien:).... Ga ik wel een x proberen dan.

Maar flavourings bottles van jullie zelf zijn natuurlijk altijd beter, omdat jullie dan jullie eigen smaken assortiment erin op kan nemen. Zo heb je geen stracciatella of hazelnoot flavour bottles momenteel in jullie assortiment;)
Snap ik, gaan we doen!:cool:
B&f, hoe moet je die capella flavor drops doseren? Ik heb 2x enkele druppeltjes (5-6) bij wat kwark gedaan en ik kreeg echt een vieze, chemische smaak :o
Probeer iets minder druppels te nemen. Er staat namelijk op 1 druppel per pond, zodoende ;)

Ralf

Komt er ook van die whey stevia een sample pack??

He Ralf als je tijd hebt kun je dan even mijn pm nakijken ?

Pakketje weer netjes aangekomen!
Echt een leuke actie dat je MuscleMag bij je bestelling krijgt, voor herhaling vatbaar! :)

Ik heb even een berichtje achtergelaten in je inbox :)

He Ralf als je tijd hebt kun je dan even mijn pm nakijken ?
Ja, ga ik nu doen. Net terug van pauze. Ik heb er weer zin in:cool:
Pakketje weer netjes aangekomen!
Echt een leuke actie dat je MuscleMag bij je bestelling krijgt, voor herhaling vatbaar! :)
Haha, die vrouwtjes op de voorkant mag van mij bij de volgende editie ook wel weer! Jij ook bedankt voor je order!;)
Ik heb even een berichtje achtergelaten in je inbox :)
Top, ga ik nu mee bezig!

Ralf

Toch de pre workouts verkopen :D wat is de houdbaarheidsdatum van noxi pro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven