Heb net mijn bestelling betaald met ING, en er staat nu dat mijn betaling succesvol verwerkt is met ABN AMRO.
Bedankt!
Onze bank heeft jouw betaling veilig ontvangen.Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb net mijn bestelling betaald met ING, en er staat nu dat mijn betaling succesvol verwerkt is met ABN AMRO.
Bedankt!
Onze bank heeft jouw betaling veilig ontvangen.Goed om te horen. Onder de Isolaat eiwitten is dit een topper! Net je ontbijt op?De whey isolaat vanilla sensation smaakt echt top dit keer!

Over smaak valt niet te twistenVanilla sensation is top indd! Ook al cookies en créme geprobeerd maar die kan niet op tegen de vanille.

Uiteraard Mass PerfectionRalf even een vraagje, welke supp is beter als weightgainer en waarom?
Mass perfection of leangain of mammoth?
Deze heeft de schoonste koolhydraten en beste eiwitten. Lean Gain bevat maltodextrine en Mammoth grotendeel suikers, wat Mass Perfection de beste keuze maakt.Zodra deze beschikbaar op de Europese markt gaan we het direct inkopen!komt de Dymatize Xpand X2 ook bij jullie? Zie er net de ingredienten lijst van en die ziet er wel veelbelovend uit...

We hebben al zoiets van Stevia of Flavor DropsBnF, is t niet handig om flavouring bottles te verkopen? Zo kun je je eiwit shake zelf een smaak geven. Zo heb je t voordeel dat je smaakloze eiwit kan kopen met een hoger eiwitpercentage + dat je je shake elke x in andere smaak kunt geven. My proteïn doet dit namelijk ook..
Uiteraard noteer ik je tip even!
.... Ga ik wel een x proberen dan.
Uiteraard Mass PerfectionDeze heeft de schoonste koolhydraten en beste eiwitten. Lean Gain bevat maltodextrine en Mammoth grotendeel suikers, wat Mass Perfection de beste keuze maakt.
Ralf

Snap ik, gaan we doen!Ow, nog nooit gezien.... Ga ik wel een x proberen dan.
Maar flavourings bottles van jullie zelf zijn natuurlijk altijd beter, omdat jullie dan jullie eigen smaken assortiment erin op kan nemen. Zo heb je geen stracciatella of hazelnoot flavour bottles momenteel in jullie assortiment![]()

Probeer iets minder druppels te nemen. Er staat namelijk op 1 druppel per pond, zodoendeB&f, hoe moet je die capella flavor drops doseren? Ik heb 2x enkele druppeltjes (5-6) bij wat kwark gedaan en ik kreeg echt een vieze, chemische smaak![]()

Ja, ga ik nu doen. Net terug van pauze. Ik heb er weer zin inHe Ralf als je tijd hebt kun je dan even mijn pm nakijken ?

Haha, die vrouwtjes op de voorkant mag van mij bij de volgende editie ook wel weer! Jij ook bedankt voor je order!Pakketje weer netjes aangekomen!
Echt een leuke actie dat je MuscleMag bij je bestelling krijgt, voor herhaling vatbaar!![]()

Top, ga ik nu mee bezig!Ik heb even een berichtje achtergelaten in je inbox![]()