- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn excuus hiervoor. Ik regel het even voor jeBestelling: C543183
Agmatine (huismerk) capsules besteld (staat ook op de bon), maar ik de goedkopere Agmatine poeder ontvangen.. Zijn de capsules op, of is het een foutje?

Ik ga er vanuit dat dat nu wel duidelijk is

Gauw eventjes die Pre's mee pakken nu het kan he!!!
Graag wat attentie op mijn opmerking.
Ref; C543989

Whey perfection met stevia in plaats van artificial sweeteners, zat ik op te wachten.
Jullie blijven met de tijd meegaan en innoveren, top mannen!
(vaak het nadeel bij Stevia)Dank je, voor het compliment! Whey Stevia
Ik moet ook zeggen dat de smaak nog best redelijk is.(vaak het nadeel bij Stevia)
Ben een groot liefhebben van stevia, ben net terug van 6 weken Amerika en daar verovert het de markt ten aanzien van andere (kunstmatige) zoetstoffen.
Volgens mij is dit wel vrij uniek of niet, whey gezoet met stevia? Heb het nog nooit gezien namelijk (ook niet in de VS).
Ben benieuwd naar de smaak.
Dank je, voor het compliment! Whey Stevia
Ik moet ook zeggen dat de smaak nog best redelijk is.(vaak het nadeel bij Stevia)
Excuses! Ik zal je er morgen eentje nasturen. Dinsdag heb je hem in huis.
-Mike
Ben een groot liefhebben van stevia, ben net terug van 6 weken Amerika en daar verovert het de markt ten aanzien van andere (kunstmatige) zoetstoffen.
Volgens mij is dit wel vrij uniek of niet, whey gezoet met stevia? Heb het nog nooit gezien namelijk (ook niet in de VS).
Ben benieuwd naar de smaak.

In de VS hebben ze het al een tijdje. Dymatize bijvoorbeeld.

Redelijk?; dus de gewone whey perfection is toch beter van smaak??
Thx, maar ik heb het nog niet ontvangen. Is het al wel verstuurd?

Dit klopt inderdaad, voor zo ver ik weet zijn wij op dit moment de enige met Whey gezoet met stevia!
Tim

Ik neem aan dat je reageert op een ouder bericht? Anders ga ik dit even voor je nakijken!
Tim
Powersupplements heeft het zelfs al maanden, ik weet het. Mijn collega nietNope helaas niet
Powersupplements heeft het al een paar weken
Maakt verder helemaal niks uit hoor
Ik moet zeggen dat deze voor een stevia variant erg goed smaken
Gelukkig maar! Wat vind je ervan?Na een omweg is mn pakketje toch goed aangekomen!!! ben benieuwd hoe de pannenkoeken en aardbei whey gaan smaken!
We hebben enkel nog pre-workouts met DMAA. Fatburners zijn helaas allemaal uitverkocht.Waarom verkopen jullie pre's met 1,3 wel nog. maar de fat burners waar het in zit niet?
Ik begrijp je reactie volkomen. Wegsmijten hebben we overigens wel gezegd, maar is niet zo bedoeld. We hebben alle pwo's nu in de OP=OP, profiteer er van. De Epic kun je later alsnog heel goed gebruiken.Miss wat meer duidelijkheid rond die PWO's met dmaa, eerst claimen jullie ze liever weg te smijten dan ze te verkopen nu staan ze in de aanbieding ...
Eergisteren vervangers aangekocht bij jullie (oa epic wat rete duur is)..
Had ik dat geweten had ik wel dat geld in jack3d's gestoken.

We hebben nu alle producten met DMAA in de OP=OP.Zou wel fijn zijn als er uitsluitsel zou komen wat betreft pre workouts weet ik ook of ik ze in moet slaan.