MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
..

Laatst bewerkt:
Heeft het nut om beta alanine extra te supplementeren als je al Nr 1 neemt?

Net een sample van de whey perfection gebruikt: smaak cappucino.
Wat een heerlijke shake was dat :D was zoals een ijskoffie drinken, top smaak! Zou deze smaak ook ooit in de isolaat perfection toegevoegd worden? Ik ben alvast voorstander :D

Toch ff snel een bestelling geplaatst voordat de pw's weer weg zijn :)
ref. nummer: C544638
Als er eventueel wat samples over zijn aan het einde van de avond, zal ik het niet erg vinden als deze in mijn doos gedumpt worden :D

Net ook leuke een bestelling gedaan, me broertje ook.
Absurd goedkoop dit.
Ben wel blij hiervan te profiteren (mits niet al op is :D) alleen is natuurlijk weer te triest voor worden dat dit verboden is, weer een beperking in NL.

Begreep zelfs dat jullie overwogen het weg te gooien?

Wat zijn de meestverkochte/lekkerste smaken voor Jack3D? :cool:

Binnen kort van alles maar een potje halen.

Net een sample van de whey perfection gebruikt: smaak cappucino.
Wat een heerlijke shake was dat :D was zoals een ijskoffie drinken, top smaak! Zou deze smaak ook ooit in de isolaat perfection toegevoegd worden? Ik ben alvast voorstander :D
Bedankt voor je complimenten. Whey Perfection is echt ongekend populair! Heerlijke en frisse smaken. Voor de Isolaat, ik ga het doorgeven :)
Toch ff snel een bestelling geplaatst voordat de pw's weer weg zijn :)
ref. nummer: C544638
Als er eventueel wat samples over zijn aan het einde van de avond, zal ik het niet erg vinden als deze in mijn doos gedumpt worden :D
Bedankt voor je order. Gaan we netjes verwerken:cool:
Net ook leuke een bestelling gedaan, me broertje ook.
Absurd goedkoop dit.
Ben wel blij hiervan te profiteren (mits niet al op is :D) alleen is natuurlijk weer te triest voor worden dat dit verboden is, weer een beperking in NL.

Begreep zelfs dat jullie overwogen het weg te gooien?
Verkeerd gecommuniceerd van mijn collega, maar we hebben ze nog. Bedankt voor je order(s), we gaan het voor je regelen!:cool:
Wat zijn de meestverkochte/lekkerste smaken voor Jack3D? :cool:
Fruit PUnch :)
Binnen kort van alles maar een potje halen.
Wees erbij, want Op=OP! Echt op :P

Ralf

Bedankt voor je order! :thumbs: Gaan we netjes in orde maken, morgen in huis :)

Ralf

Toch niets ontvangen gisteren, op hun site werd aangegeven dat ik het tussen 12:00 - 14:00 kon verwachten, niets geleverd en ook geen notificatie achtergelaten in de bus...
Waarschijnlijk druk en komen ze wel vandaag, ik ben gewoon wat ongeduldig :D

ik heb gisteren om 17u een bestelling gedaan. Ik zie nu op de track en trace dat het pakket zich in het sorteercenter van postnl bevind. terwijl er staat dat het pakket vandaag geleverd wordt (in België). komt het effectief vandaag of zal het pas morgen zijn? niet dat ik ongeduldig ben maar kzou niet graag de ganse dag thuis zitten wachten op niks :)

Heeeee...Dacht ik even wat Fast Diet pillen te bestellen, zijn ze niet meer te vinden!...Komen ze weer, of zijn ze weg?

-Xander

ik heb een pot staan maar vind ze te sterk heb nu andere kunnen even per enveloppe opgestuurd worden (PM)

ik heb gisteren om 17u een bestelling gedaan. Ik zie nu op de track en trace dat het pakket zich in het sorteercenter van postnl bevind. terwijl er staat dat het pakket vandaag geleverd wordt (in België). komt het effectief vandaag of zal het pas morgen zijn? niet dat ik ongeduldig ben maar kzou niet graag de ganse dag thuis zitten wachten op niks :)
Ik ga er vanuit dat deze vandaag geleverd wordt. Waarschijnlijk is het pakket nog niet ingescanned na het sorteercentrum. Reken er dus op :)

Ralf

laatste 2 bestellingen zaten geen monsters bij, hebben jullie die niet meer? had er om gevraagd bij de bestelling.

geen antwoord gehad op mijn vraag,

hier op dbb forum wordt mij verteld als je bij je bestelling vraagt om wat extra's of monstertjes/proefzakjes, dan zitten die er wel bij, Ik bestel 2x van boven de 100 euro per stuk, echter, er zit helemaal niks extra's bij. Als ik bij XXL bestel zit er van alles van proefzakjes bij, preworkout, extra zakje proteine.

En dus de 2e vraag, waarom werd mijn vraag niet beantwoord? Vorige keren werd het prima opgelost. Ik sta op het punt die Mass Perfection te bestellen dus kan er wat bij in de doos dan? Bedankt .

geen antwoord gehad op mijn vraag,

hier op dbb forum wordt mij verteld als je bij je bestelling vraagt om wat extra's of monstertjes/proefzakjes, dan zitten die er wel bij, Ik bestel 2x van boven de 100 euro per stuk, echter, er zit helemaal niks extra's bij. Als ik bij XXL bestel zit er van alles van proefzakjes bij, preworkout, extra zakje proteine.

En dus de 2e vraag, waarom werd mijn vraag niet beantwoord? Vorige keren werd het prima opgelost. Ik sta op het punt die Mass Perfection te bestellen dus kan er wat bij in de doos dan? Bedankt .
Wij doen altijd ons best om er iets extra's bij te doen. Helaas hebben we dat niet altijd vandaar het niet alijtd lukt. Geef het wel als opmerking aan, dan kunnen we er rekening mee houden :) Doe dat dus ook bij je mass Perfection en mijn collega regelt dat voor je.

Ralf

Als het goed is, geven ze een tijdschema aan wanneer het bezorgt wordt, bij mij stond dat het gisteren tussen 12:00 - 14:00 bezorgt zou worden, helaas had ik voor niets thuis zitten wachten :D
Dus blijf er niet speciaal voor thuis ofzo..

Als het goed is, geven ze een tijdschema aan wanneer het bezorgt wordt, bij mij stond dat het gisteren tussen 12:00 - 14:00 bezorgt zou worden, helaas had ik voor niets thuis zitten wachten :D
Dus blijf er niet speciaal voor thuis ofzo..
Hoeft ook niet, anders komen ze vrijdag en zaterdag nog een keer :) Heel verstandig dat je een voorraadje thuis hebt, dan hoef je nu ook niet te wachten :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven