XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals beloofd ging ik melden hoe de levering met kiala deze keer verliep: perfect!

Na vier werkdagen een mail dat het er was en dan effe ophalen.

Net Dexaprine besteld met 1,3dim, ben benieuwd of deze anders voelt dan de nieuwe variant.

B&F bedankt!
Bedankt voor je order! :) Gaan we regelen.
Beste B&F,

Ik heb net besteld en op de homepage staat dat je vanaf 100 euro 3 gratis producten krijg.
Nu zit ik boven de 100 euro en kan ik maar uit 2 producten kiezen.

Graag zou ik die nieuwe shakebeker erbij krijgen met pillen/poeder reservoir.

Alvast bedankt!

Gr Muscle M

Mijn factuur referentienummer is: C545335
Bedankt voor je order! Gaan we voor je verwerken! :thumbs: Nee, elke bestelling is één gratis proefmonster en één cadeau. Vanaf dertig euro heb je verschillende cadeau's en vanaf honderd euro heb je meerdere en luxere cadeau's.

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 15:24 ----------

Zoals beloofd ging ik melden hoe de levering met kiala deze keer verliep: perfect!

Na vier werkdagen een mail dat het er was en dan effe ophalen.
Echt goed om te horen. Ze hebben onlangs op verzoek een update gedaan, goed dat het vlekkeloos werkt! :D

Ralf

Zijn de weekaanbiedingen van morgen al bekend? Wil weer een bestellinkje plaatsen,afhankelijk van aankomende weekaanbiedingen misschien toch nog wat erbij :p

Heej BF net een leuke bestelling geplaatst, zouden jullie met de opmerking een rekening kunnen houden? Bodyenfitshop wrist wraps zou perfect zijn als 2de kado thanx

REF : C545366

Zijn de weekaanbiedingen van morgen al bekend? Wil weer een bestellinkje plaatsen,afhankelijk van aankomende weekaanbiedingen misschien toch nog wat erbij :p

Deze zijn helaas nog niet bekend, mijn collega die hier over gaat is hier nog niet aan toe gekomen door de drukte. Hij zal hier vanavond mee beginnen zodat morgen de weekaanbiedingen online staan!:D

Tim

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 16:19 ----------

Heej BF net een leuke bestelling geplaatst, zouden jullie met de opmerking een rekening kunnen houden? Bodyenfitshop wrist wraps zou perfect zijn als 2de kado thanx

REF : C545366

Als het goed is heeft mijn collega hier rekening mee gehouden! Mocht je alsnog de wrist-wraps niet ontvangen, gaan wij er voor zorgen dat deze dan alsnog meezenden met uw volgende bestelling.

Tim

Mass Perfection binnen, choco, smaakt heel goed imo!
Vraagje over die PRO shaker: Zit dat ijzeren spiraaltje er in voor de klonten tegen te gaan ofzo?

Thanks voor de service wederom mannen :thumbs:

Of is dat spiraaltje om bij je vrouw in te brengen ofzo? :dunno:

Vraagje over die PRO shaker: Zit dat ijzeren spiraaltje er in voor de klonten tegen te gaan ofzo?

Goed om te horen! Ik ben er zelf ook erg over te spreken:D
Ja dat klopt, in principe heeft het balletje dezelfde werking als het zeefje in de gewone shaker!

Tim

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 16:48 ----------

Of is dat spiraaltje om bij je vrouw in te brengen ofzo? :dunno:

Haha, lijkt me niet erg verstandig als voorbehoedsmiddel:D

Tim

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 16:49 ----------

Toch maar uit nieuwschierigheid een potje Jack3d besteld. Damm wat een super spul! Thx guys!

Hey body en fitshop,

Mijn bestelling is afgeleverd vandaag om 15.38 staat er,maar er is niks bij mij thuis afgeleverd,dus ws bij de buren ergens,maar heb geen briefje ontvangen.

Kunnen jullie nagaan waar mijn bestelling is gebleven.
Mijn ref nr is : c543386

Hoop dat jullie me snel kunnen helpen,bvd.

B&f, wanneer zal jullie voorraad op zijn van jack3d en Noxipro? Ruwe schatting

Toch snel dexaprine besteld, Top dat jullie het nog in jullie assortiment hadden genomen! Toch wel benieuwd naar dat tijdschrift ook al is er veel reclame in. Hopen dat beide bestellingen morgen geleverd worden, en de nieuwe niet ook een dag vertraging :(

B&f, wanneer zal jullie voorraad op zijn van jack3d en Noxipro? Ruwe schatting

Hij gaat erg hard, ik denk maximaal nog tot eind volgende week! ;)

Tim

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 17:46 ----------

Hey body en fitshop,

Mijn bestelling is afgeleverd vandaag om 15.38 staat er,maar er is niks bij mij thuis afgeleverd,dus ws bij de buren ergens,maar heb geen briefje ontvangen.

Kunnen jullie nagaan waar mijn bestelling is gebleven.
Mijn ref nr is : c543386

Hoop dat jullie me snel kunnen helpen,bvd.

Ik krijg inderdaad hetzelfde te zien, kun je misschien even bij eventuele medebewoners, of buurman/vrouw kunnen vragen of hier het pakketje in ontvangst is genomen?

Tim

Toch snel dexaprine besteld, Top dat jullie het nog in jullie assortiment hadden genomen! Toch wel benieuwd naar dat tijdschrift ook al is er veel reclame in. Hopen dat beide bestellingen morgen geleverd worden, en de nieuwe niet ook een dag vertraging :(
Bedankt voor je bestelling! Gaan we regelen. Alhoewel het nog wel de 1,3D versie van Dexaprine is, maar de werking is fanatisch (zie reviews)! PostNL doet deze week weer goed zijn best dus, Morgen in huis!:cool:

Ralf

Bedankt voor je bestelling! Gaan we regelen. Alhoewel het nog wel de 1,3D versie van Dexaprine is, maar de werking is fanatisch (zie reviews)! PostNL doet deze week weer goed zijn best dus, Morgen in huis!:cool:

Ralf
Ja ik wist nog dat ik aan het twijfelen was om dexparine te kopen toen niet gedaan en de dag erna was ie weg, was blij toen ie weer terug verscheen :) De bestellingen staan gepland voor morgen tussen 12.30 en 14.30. Kan ik gelijk gaan trainen met maximize intense.:D

Ja ik wist nog dat ik aan het twijfelen was om dexparine te kopen toen niet gedaan en de dag erna was ie weg, was blij toen ie weer terug verscheen :) De bestellingen staan gepland voor morgen tussen 12.30 en 14.30. Kan ik gelijk gaan trainen met maximize intense.:D
Nice, ik ben benieuwd! Op het begin waren de reviews al goed, maar laatste tijd hoor ik telkens betere verhalen over de Maximize, hoe meer we er verkopen. Hoe beter de reviews :D Mag ook wel tegen zo'n bodemprijs!
Daarom ook zeker weer duurder geworden :D?
OH nee hoor, alles evenscherp geprijst:cool:

Weekaanbiedingen voor morgen:
BCAA Pure Caps
Ripped Freak
Beta Alanine
Creatine Ethyl Ester

Ralf

OH nee hoor, alles evenscherp geprijst:cool:

Weekaanbiedingen voor morgen:
BCAA Pure Caps
Ripped Freak
Beta Alanine
Creatine Ethyl Ester

Ralf

Gisteren voor 14.90 gekocht, is goedkoper dan 19,90 wat het nu is.
Absurd goedkoop natuurlijk, dus snap het ook wel.

Is leuk zaken doen nu met dat DMAA gezeik :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven