Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wel jammer dat b&f nu verzendkosten rekent, heb de reden niet meegekregen volgens mij?
hopen dat die jack3d bevalt
Wel jammer dat b&f nu verzendkosten rekent, heb de reden niet meegekregen volgens mij?
---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 23:31 ----------
Had met die prijs van maximize die er wel bij kunnen bestellen jammer
Maar nu weet ik wss meteen de reden van de verzendkosten![]()
Wat..?
Staat toch bij de '5 garanties' geen verzendkosten

Alle orders boven de 15 euro zijn verzendkosten vrij. Dit komt doordat vaak producten die in de OP=OP tegen een té scherpe prijs weg gaan. Dat we daarvoor 1,95 euro erbij doen.hopen dat die jack3d bevalt
---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 23:31 ----------
Had met die prijs van maximize die er wel bij kunnen bestellen jammer
Maar nu weet ik wss meteen de reden van de verzendkosten![]()

Mijn collega Tjisse gaat er nu mee aan de slagIk mis een product bij een vrij grote bestelling (rond de 175eu), zouden jullie even op mijn mailtje kunnen reageren?
referentie; C543962
alvast bedankt.

eergisteren besteld en ik heb geen verzendkosten betaald.

De Whey Perfection is lekker heNet ff een scoop Sunny peach bij men havermout gedaan . geeft lekker fris smaakje !

Ik bestel regelmatig bij B&F.
Van de week langs geweest en het één en ander ingekocht. Totaal 120 euro.
Whey Protein Muscletech 35,00 euro
Mass Gainer Muscletech 45,00 euro
Noxipro 2x 20 euro 40,00 euro
Korting was toegezegd maar helaas wel de volle pond betalen.
Ook geen proefzakjes en zelfs het fitness blad kreeg ik niet mee...
Dit viel me erg tegen.. Want als ik de bestelling via de webshop had gedaan, had ik een er paar dingen bij gekregen zoals; sachets, shakebaker, fitnessblad.
Ongeacht blijf ik wel bestellen bij B&F...
?
Alle orders boven de 15 euro zijn verzendkosten vrij. Dit komt doordat vaak producten die in de OP=OP tegen een té scherpe prijs weg gaan. Dat we daarvoor 1,95 euro erbij doen.
Ralf
no offence, maar je geeft t wel een mooie draai hè 
Regelen we de volgende keer even voor je. Was uiteraard niet de bedoeling en volgens mij krijg je hier ook altijd wel een aangename kortingIk bestel regelmatig bij B&F.
Van de week langs geweest en het één en ander ingekocht. Totaal 120 euro.
Whey Protein Muscletech 35,00 euro
Mass Gainer Muscletech 45,00 euro
Noxipro 2x 20 euro 40,00 euro
Korting was toegezegd maar helaas wel de volle pond betalen.
Ook geen proefzakjes en zelfs het fitness blad kreeg ik niet mee...
Dit viel me erg tegen.. Want als ik de bestelling via de webshop had gedaan, had ik een er paar dingen bij gekregen zoals; sachets, shakebaker, fitnessblad.
Ongeacht blijf ik wel bestellen bij B&F...
Als je langskomt, regelen we dat wel even voor je.
Ik begrijp dat je enigszins ongerust bent, echter hoeft dat helemaal niet. Dit product is kort geleden geproduceert en kan nog geen week open staan.Hoi mannen van B&F,
Sinds een tijdje (voorraadje begon op te raken) weer eens een bestelling gedaan en ik moet zeggen dat de double! erg goed smaakt en ook zeer goed werkt!
Echter, toen ik de doos openmaakte kwam de banaanlucht me tegemoet. Op zich lekker natuurlijk, maar het bleek dat de seal van de mass perfection open was... De dop heeft wel redelijk goed gesloten, dus er is bijna niks verloren gegaan. Ik vertrouw het alleen niet helemaal om het op te eten. Geen idee hoelang hij al open staat en wat er mis is gegaan. Komt dit vaker bij jullie voor en wat doen jullie daarmee? Ik weet persoonlijk niet zo goed wat ik er mee aan moet.