Ja heLeuk dat er ook Acetyl L Carnitine poeder van eigen merk komt!
We verwachten komende periode hele leuke producten. 
Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja heLeuk dat er ook Acetyl L Carnitine poeder van eigen merk komt!
We verwachten komende periode hele leuke producten. 
Ik begrijp dat je enigszins ongerust bent, echter hoeft dat helemaal niet. Dit product is kort geleden geproduceert en kan nog geen week open staan.
Wat betreft de Double!, echt een geweldige pre-workout met een vetverbrandend tintje. Toch die extra energie, uithoudingsvermogen maar toch extra vet verbranden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu 14.90!
Ralf
Hallo B&F
klopt het dat op jullie site niet meer de openingstijden staan van zwolle en amersfoort?
Of zijn die winkels ook elke dag open tot 22.30 uur?
Openingstijden in Zwolle en Amersfoort:
(Onze vestiging in Amersfoort is op maandag gesloten)
maandag 13:00 - 18:00
dinsdag 09:30 - 18:00
woensdag 09:30 - 18:00
donderdag 09:30 - 21:00 (koopavond)
vrijdag 09:30 - 18:00
zaterdag 09:30 - 17:00
Ik heb het ook hier even neergezet.
Ralf
Haha, alles in mijn hoofd zitten. Heb alle gegevens ook even uitgebreid. Telefoonnummer e.d. Thanks
Maximize Intense

Al een idee wanneer de cranberry concentrate terugkomt?

2 flessen vodka, geen fijn gevoel?Ben ik de enige die na maximize intesne een epic crahs heeft en mentaal precies down ben?
Ben zelfs een keer zo misselijk geworden dat ik vroeg in mijn bed was gekropen en ik het gevoel had ik dat ik 2 flessen vodka had gedronken.![]()

FortiFX. Echt heerlijke bars!
Graag gedaan! We proberen zoveel mogelijk aan de wensen te voldoenNet me pakketjes binnen gekregen en bij het potje maximize intenste vroeg ik om een sachet isolaat perfection. Zitten er 2 bij EN een shake beker pro! Bedankt hiervoor! Top servicePrettig weekend. Ga nu ff lekker trainen met Maximize intense
![]()

Gaan we mee bezig, thanks!Ik heb net 'Stay Strong' ontvangen en zie dat er een foutje op het etiket staat:
Per 100 gr: 340,50KJ/1432Kcal
per 30 gr: 102,15KJ/429,65 kcal
KJ en Kcal moeten andersom staan.
Iets om naar te kijken voor de volgende batch.

Ik vind de Carbrite Diet Bars iets droger van smaak, maar zijn goed te doen. Ik heb enkel de Banana Nut gehad en was goed te doen. Iets minder grote bar ookDie zijn zeker lekker! Heb nog een paar Caramel Peanut smaak liggen maar die hebben jullie helaas niet meer.
Hoe zijn de Carbrite Diet Bars? Die bevatten een stuk minder kcal zie ik.

Klopt, het is wel verboden. Echter mag elke leverancier zijn voorraad uitverkopen waarover eerst onduidelijkheid was.Ik zie dat jullie weer pre work outs hebben met Geranamine, is dit nu wel of niet meer verboden? Of hebben jullie snel nog alles ingekocht wat er te krijgen is![]()