AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ilco, heb je toevallig al meer nieuws van Dylan ivm het blog? :o

Laatst bewerkt:
Ik begrijp dat je enigszins ongerust bent, echter hoeft dat helemaal niet. Dit product is kort geleden geproduceert en kan nog geen week open staan. :cool:

Wat betreft de Double!, echt een geweldige pre-workout met een vetverbrandend tintje. Toch die extra energie, uithoudingsvermogen maar toch extra vet verbranden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu 14.90!

Ralf

Bedankt Ralf voor je snelle reply.
Er staan altijd dingen op die pakken in de trend van "do not use if seal is broken". Ik heb echter geen idee waarom. Ik geloof dat de houdbaarheidsdatum niet ineens verstreken zal zijn, gezien het een nieuw product uit jullie eigen lijn is. Toch vind ik het wel vreemd dat zo'n seal zomaar open kan gaan als hij onder de dop zit. Ik neem dan toch aan dat er tijdens de productie iets gebeurd is en niet bij jullie in het pand. Vandaar dat ik (wellicht te) bezorgd ben.

Hallo B&F

klopt het dat op jullie site niet meer de openingstijden staan van zwolle en amersfoort?
Of zijn die winkels ook elke dag open tot 22.30 uur?

Hallo B&F

klopt het dat op jullie site niet meer de openingstijden staan van zwolle en amersfoort?
Of zijn die winkels ook elke dag open tot 22.30 uur?

Openingstijden in Zwolle en Amersfoort:
(Onze vestiging in Amersfoort is op maandag gesloten)
maandag 13:00 - 18:00
dinsdag 09:30 - 18:00
woensdag 09:30 - 18:00
donderdag 09:30 - 21:00 (koopavond)
vrijdag 09:30 - 18:00
zaterdag 09:30 - 17:00

Ik heb het ook hier even neergezet.

Ralf

Waarom is de jack3d opeens weer duurder geworden? :p

Openingstijden in Zwolle en Amersfoort:
(Onze vestiging in Amersfoort is op maandag gesloten)
maandag 13:00 - 18:00
dinsdag 09:30 - 18:00
woensdag 09:30 - 18:00
donderdag 09:30 - 21:00 (koopavond)
vrijdag 09:30 - 18:00
zaterdag 09:30 - 17:00

Ik heb het ook hier even neergezet.

Ralf

zo dat doe je snel, dat stond er net nog niet :D
tx

Joooo maximize is er weer kope kope kope

Ben ik de enige die na maximize intesne een epic crahs heeft en mentaal precies down ben? :dunno:
Ben zelfs een keer zo misselijk geworden dat ik vroeg in mijn bed was gekropen en ik het gevoel had ik dat ik 2 flessen vodka had gedronken.:o

Haha ik had gister t gevoel dak nokkie ging ...ma dat kwam denk gwn door zware rug training ..
Gewoon een dikke joint drna roke haha:cool:

Welke eiwitreep raden jullie aan?

Net me pakketjes binnen gekregen en bij het potje maximize intenste vroeg ik om een sachet isolaat perfection. Zitten er 2 bij EN een shake beker pro! Bedankt hiervoor! Top service :D Prettig weekend. Ga nu ff lekker trainen met Maximize intense :D

Al een idee wanneer de cranberry concentrate terugkomt?

Ik heb net 'Stay Strong' ontvangen en zie dat er een foutje op het etiket staat:

Per 100 gr: 340,50KJ/1432Kcal
per 30 gr: 102,15KJ/429,65 kcal

KJ en Kcal moeten andersom staan :).

Iets om naar te kijken voor de volgende batch.

Ben ik de enige die na maximize intesne een epic crahs heeft en mentaal precies down ben? :dunno:
Ben zelfs een keer zo misselijk geworden dat ik vroeg in mijn bed was gekropen en ik het gevoel had ik dat ik 2 flessen vodka had gedronken.:o
2 flessen vodka, geen fijn gevoel? :p
Welke eiwitreep raden jullie aan?
FortiFX. Echt heerlijke bars!
Net me pakketjes binnen gekregen en bij het potje maximize intenste vroeg ik om een sachet isolaat perfection. Zitten er 2 bij EN een shake beker pro! Bedankt hiervoor! Top service :D Prettig weekend. Ga nu ff lekker trainen met Maximize intense :D
Graag gedaan! We proberen zoveel mogelijk aan de wensen te voldoen;)
Ik heb net 'Stay Strong' ontvangen en zie dat er een foutje op het etiket staat:

Per 100 gr: 340,50KJ/1432Kcal
per 30 gr: 102,15KJ/429,65 kcal

KJ en Kcal moeten andersom staan :).

Iets om naar te kijken voor de volgende batch.
Gaan we mee bezig, thanks! :)

Ralf

Ik zie dat jullie weer pre work outs hebben met Geranamine, is dit nu wel of niet meer verboden? Of hebben jullie snel nog alles ingekocht wat er te krijgen is :)

Die zijn zeker lekker! Heb nog een paar Caramel Peanut smaak liggen maar die hebben jullie helaas niet meer.

Hoe zijn de Carbrite Diet Bars? Die bevatten een stuk minder kcal zie ik.
Ik vind de Carbrite Diet Bars iets droger van smaak, maar zijn goed te doen. Ik heb enkel de Banana Nut gehad en was goed te doen. Iets minder grote bar ook :)
Ik zie dat jullie weer pre work outs hebben met Geranamine, is dit nu wel of niet meer verboden? Of hebben jullie snel nog alles ingekocht wat er te krijgen is :)
Klopt, het is wel verboden. Echter mag elke leverancier zijn voorraad uitverkopen waarover eerst onduidelijkheid was. :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven