AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alle orders boven de 15 euro zijn verzendkosten vrij. Dit komt doordat vaak producten die in de OP=OP tegen een té scherpe prijs weg gaan. Dat we daarvoor 1,95 euro erbij doen.:rolleyes:

Mijn collega Tjisse gaat er nu mee aan de slag :)

:cool:

De Whey Perfection is lekker he :thumbs: Een heerlijk en goed begin van de dag/bijna weekend!:D

Ralf

Oh zo, nouja, ben blij met de Jack3D, morgen proberen :D
Hij kwam perfect op tijd aan zoals gewend :D

vanmiddag mijn whey en oats pakketje gekregen :D

mijn complimenten aan jullie B&F! De oats verpakking voelt inderdaad een stuk steviger dan de vorige batch, deze zijn dus alle 4 heel aangekomen :)
Ook nog bedankt voor het bijvoegen van een MuscleMag en een Sunny Peach sample, had deze nog nooit geprobeerd dus ben benieuwd!

vanmiddag mijn whey en oats pakketje gekregen :D

mijn complimenten aan jullie B&F! De oats verpakking voelt inderdaad een stuk steviger dan de vorige batch, deze zijn dus alle 4 heel aangekomen :)
Ook nog bedankt voor het bijvoegen van een MuscleMag en een Sunny Peach sample, had deze nog nooit geprobeerd dus ben benieuwd!

Blij dat je zo tevreden bent:) Veel plezier van je producten;)

Eldert

Nog bedankt voor het nazenden van de magazine, snel binnengekomen!

nox pump in de uitverkoop voor nog 50 euro?? zoveel kost die normaal toch ook :)

Wanneer krijgen jullie weer Fortifx caramel peanut bars??

Gaat snel met de pre workouts.

b&f

wat is het product verschil tussen noxipro en jack3D waardoor je de crash krijgt? (de ingredient wat daarvoor zorgt..)

alvast bedankt

C546984 zo ook nog wat noxi besteld en een trui van jullie :D

Waarom blijft nox pump nog zo duur(50 euro) in de op=op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven