Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hiervoor gekozen,

1Result! * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 500 gram/100 servings Orange Slice
1Perfect Protein Stack * (Body & Fit Sportsnutrition) Per Combi SUPERDEAL! Banana Rage (Micellar Casein Superior), Banana Milkshake (Whey Perfection)
:)

goeie keuze, heb deze ook allemaal thuis staan en ben er dik tevreden over :thumbs:

Ik twijfel tussen caseine en een preworkout producten..

Zal ik gaan voor caseine of preworkout?

2x pd whey is goed maar ik zou het bij het ontbijt doen, zijn relatief snelle eiwitten. Voor het slapen kun je het beste langzame eiwitten nemen, bijv. bakje magere kwark

en die 2de? lol sorry hé
best na de training of voor?
hij traint savonds omdat die vroeg begint te werken

dus zijn dagplanning: 5:00h opstaan, klaarmaken, ontbijt,5:45 vertrek naar werk, 8:00 start werk:p, 12.00 middagpauze, 16.00 gedaan met werken, vertrek naar fitness; 17.10 aankomst fitness, 18.40 einde fitness, onderweg naar huis, 20.00 thuis, eten, douchen, omkleden, ontspanning (met hond wandelen, tv kijken of gaan lopen) 22.00 slapen

Ik twijfel tussen caseine en een preworkout producten..

Zal ik gaan voor caseine of preworkout?

wat is je doel? waarvoor wil je het kopen? hoe zit het met je voedingsschema? pak je al suppl?
heb je al suppl gepakt? hoe ging je daarop? .... beetje meer info zou handig zijn :rolleyes:

en die 2de? lol sorry hé
best na de training of voor?
hij traint savonds omdat die vroeg begint te werken

dus zijn dagplanning: 5:00h opstaan, klaarmaken, ontbijt,5:45 vertrek naar werk, 8:00 start werk:p, 12.00 middagpauze, 16.00 gedaan met werken, vertrek naar fitness; 17.10 aankomst fitness, 18.40 einde fitness, onderweg naar huis, 20.00 thuis, eten, douchen, omkleden, ontspanning (met hond wandelen, tv kijken of gaan lopen) 22.00 slapen

eum sommigen zeggen best voor aangezien de opname wel ff duurt en tegen je dan training gedaan hebt de opname "op peil is" maar ja.. de meeste mensen pakken shake direct na training, ik zelf ook :) maar er is dus discussie rond..

Lol :P
Dat filmpje beantwoord niet de vragen, zoals heb je voedingschema, wat is je doel met supplementen.
Aangezien caseine langzame eiwitten zijn dus perfect voor het slapen gaan, bak kwark werkt net zo goed.
Pre workout is voor meer energie, betere focus en pomp voor tijdens de trainingen.
Dus je twijfelt tussen 2 hele verschillende supplementen.

Je doet toch niet stiekem dit :wanker: bij dat filmpje he? :O

Dan mag je nog wel heel wat jaren trainen en een naaldjes in je bilflapjes stoppen. :lol:

Laatst bewerkt:
Dat filmpje beantwoord niet de vragen, zoals heb je voedingschema, wat is je doel met supplementen.
Aangezien caseine langzame eiwitten zijn dus perfect voor het slapen gaan, bak kwark werkt net zo goed.
Pre workout is voor meer energie, betere focus en pomp voor tijdens de trainingen.

Voedingsschema.

11;00 2 broodjes kipfilet+kipkerriesalade erop + halve whey 2;250 ml
14:00 2 broodjes kipfilet
tot 6 uur als ik honger krijg eet ik nog fruit
18:00 Eten wat mijn ma klaarmaakt+ 2;250 ml whey

22:00 Brinta+ 2 broden kalkoenfilet

23:00 kwark als het aanwezig is in mn koelkast.

Mijn doel is spiermassa kweken en mn prestaties verhogen maar ik wil niet dat ik spiermassa verlies..

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Je doet toch niet stiekem dit :wanker: bij dat filmpje he? :O

Dan mag je nog wel heel wat jaren trainen en een naaldjes in je bilflapjes stoppen. :lol:

Ik ben bereid om jaren te trainen hiervoor, denk niet dat hij anabolen heeft gebruikt hij zei zelf dat die 3 jaar hiervoor heeft getraint en supps heeft gebruikt.

kwark +1
dus je twijfelt tussen 2 hele verschillende supplementen +1

perfect naturel mogelijk hoor.. ik ken grotere naturel bb'ers..

EDIT: je voedingsschema trekt op niets, lees de stickies door, volgens mij zit je nu dik onder onderhoud.. en ik zie geen ontbijt?? enkel om 11u?!

voor de supps die je zoekt, ik zie uit je voedingsschema al dat je whey hebt, ik zou als extra richting micro pure creatine, result of total muscle solution kijken

Laatst bewerkt:
Waarom pas eten om 11uur ?
Waarom brinta pas om 10uur in de avond ?
Misschien ook optie om tussen 2 en 6uur wat te eten, blikje vis ofzo.
Dat is vrijwel het doel van iedereen die sport, maar gaat erom wil je bijv meer focus en energie tijdens trainingen, zo ja dan is een pre workout wat.
Caseine kun je nemen om je eiwitten overdag aan te vullen of de kwark te vervangen mocht die niet in de koelkast staan.

Jaja steven ik leer nog wat :P

kwark +1
dus je twijfelt tussen 2 hele verschillende supplementen +1

ik zou dan richting micro pure creatine, result of total muscle solution kijken

perfect naturel mogelijk hoor.. ik ken grotere naturel bb'ers..

EDIT: je voedingsschema trekt op niets, lees de stickies door, volgens mij zit je nu dik onder onderhoud.. en ik zie geen ontbijt?? enkel om 11u?!

Het was ook niet helemaal serieus. ;) Ligt erook maar aan hoe snel je iets wil he :) ghehe maargoed.

Vrijdag pot Whey Perfection besteld, Fresh Berry Blast, beste smaak die bij de 4 samples zat.
Ook erg benieuwd naar de cookies en cream sample!

Laatst bewerkt:
refrnr: 112238
bestelling van net 200 euro, voornamelijk van jullie eigen merk want die zijn prijs-kwaliteit de beste zonder twijfel!
ben iets vergeten te zetten in opmerking...
graag een hoopje samples, hoe meer hoe beter!
komt dit in orde?

Ik heb hiervoor gekozen,

1Result! * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 500 gram/100 servings Orange Slice

1Perfect Protein Stack * (Body & Fit Sportsnutrition) Per Combi SUPERDEAL! Banana Rage (Micellar Casein Superior), Banana Milkshake (Whey Perfection)

:)

:thumbs: Goede keuze inderdaad (zie post Steven)
De Perfect Protein Stack is hard op weg om binnen enkele weken onze meest populaire eiwitcombi ooit te worden!!:)

:thumbs: Goede keuze inderdaad (zie post Steven)
De Perfect Protein Stack is hard op weg om binnen enkele weken onze meest populaire eiwitcombi ooit te worden!!:)

Bedankt!:)

Ik vroeg mij alleen iets af over Result!
Het is aanbevolen om op trainingsdagen 45 minuten van te voren je Result in te nemen, en na je training weer een dosering.
Nu was mijn vraag of je ook gewoon zoals op niet trainingsdagen het voor je ontbijt kon nemen en als tweede dosering gelijk na je training.

Nu ik erover nadenk wil ik ook graag weten hoelang na het innemen van mijn Result(gemengd met multivitaminedrank,koolhydraathoudend) ik mijn ochtendshake kan nuttigen(shake bevat melk).

Bedankt Body En Fitshop!

Bedankt!:)

Ik vroeg mij alleen iets af over Result!
Het is aanbevolen om op trainingsdagen 45 minuten van te voren je Result in te nemen, en na je training weer een dosering.
Nu was mijn vraag of je ook gewoon zoals op niet trainingsdagen het voor je ontbijt kon nemen en als tweede dosering gelijk na je training.

Nu ik erover nadenk wil ik ook graag weten hoelang na het innemen van mijn Result(gemengd met multivitaminedrank,koolhydraathoudend) ik mijn ochtendshake kan nuttigen(shake bevat melk).

Bedankt Body En Fitshop!

ik zou die dosering voor de training houden, dan hebben je spieren tijdens de training 'verse' creatine (minimale omzetting creatinine) en de cordy zal dan volop gebruikt kunnen worden..

verder, in sommige shakes zit al creatine standaard in.. hiermee bedoel ik dus, je kan het perfect samen nemen :)
niet echt een bron maar bon zocht iet of wat onderbouwing: [Link niet meer beschikbaar]

ik zou die dosering voor de training houden, dan hebben je spieren tijdens de training 'verse' creatine (minimale omzetting creatinine) en de cordy zal dan volop gebruikt kunnen worden..

verder, in sommige shakes zit al creatine standaard in.. hiermee bedoel ik dus, je kan het perfect samen nemen :)
niet echt een bron maar bon zocht iet of wat onderbouwing: [Link niet meer beschikbaar]

Erg behulpzaam StevenG, maar creatine behoor je toch met een koolhydraathoudende drankje in te nemen?
Ik ga het dan in ieder geval 30/45 minuten voor mijn trainingen innemen, en weer zodra het trainen erop zit.:)

refrnr: 112238
bestelling van net 200 euro, voornamelijk van jullie eigen merk want die zijn prijs-kwaliteit de beste zonder twijfel!
ben iets vergeten te zetten in opmerking...
graag een hoopje samples, hoe meer hoe beter!
komt dit in orde?

:D JA

Dank je, voor het compliment!!:)

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

Erg behulpzaam StevenG, maar creatine behoor je toch met een koolhydraathoudende drankje in te nemen?
Ik ga het dan in ieder geval 30/45 minuten voor mijn trainingen innemen, en weer zodra het trainen erop zit.:)

De creatine neemt ook bv in een eiwitshake perfect op. De referenties heb ik zo niet bij de hand maar dit is een zeker antwoord.:cool:

Qua dosering en verdeling kun je ook eeuwig discussieren. Sommige merken raden voor de training aan en andere weer erna. In beide gevallen zit je goed eigenlijk (vandaar ook het advies voor en na:cool:) Voor de training verzadig je de spieren met creatine en na de training nemen je in verhouding het meest op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven